Forfatter |
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 20 Januar 2009 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
mn1974 skrev:
HenrikW skrev:
Henrik_sdk skrev:
Hvor bestilte du den fra?
|
|
|
Gennem amazon.co.uk hos en butik der hedder Hyper-Fi.
Mvh. Henrik |
|
|
hej Henrik, det ser ud som en potent maskine. Sådan af nysgerrighed, hvad koster maskinen i DK? Hvor meget skal du give i fragt? Hvad, hvis der går noget galt, f.eks. at den bliver klemt under transport til DK?
|
|
|
Jeg kan kun sige, jeg bestilte min samme sted som HenrikW, hurtig levering og solidt indpakket, stor ekstraforet papkasse uden om originalkassen.
Glæd HenrikW, den er bare utrolig lækker, om der findes noget bedre ? Sikkert, men den passer fint til mig og mit budget, jeg elsker bare den 876´ere  .
MMMEEENNNN, den skal have luft, hold da op den bliver varm. Så lad den få luft især ovenover!!!
|
|
|
Den var straks værre den med varmen... Min kommer til at bo på nederste hylde i mit soundstyle rack, der er ikke vildt meget luft at give af, men nu må vi se. Men glæder mig da helt vildt til at få fingre i den  Hvilken fragtmand kom med din? Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den satme godt på vej, håber på vellyd inden weekenden
__________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
qweqqe Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrikw
Jeg glæder mig til at høre alt om det...post venligst besked i tråden når helhedsindtrykket af levering, setup er ved at blive bearbejdet.
Har talt med alex og alan hos fyperfi igår og og jeg lægger en bestilling næste uge på samme model (forhåbentlig til samme kurs som nu )
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
qweqqe skrev:
Hej Henrikw
Jeg glæder mig til at høre alt om det...post venligst besked i tråden når helhedsindtrykket af levering, setup er ved at blive bearbejdet.
Har talt med alex og alan hos fyperfi igår og og jeg lægger en bestilling næste uge på samme model (forhåbentlig til samme kurs som nu ) |
|
|
Ind til videre er det gået helt smertefrit. Bestilte på Amazon.co.uk sent mandag aften, fik en bekræftelse hurtig her efter. Tirsdag fik jeg mail om at udstyret var afsendt. Her efter kontaktede jeg Hyper-Fi direkte pr. mail via Amazon vedrørende tracking nummer. De bruger Interlinkexpress i england og her efter bliver den lagt videre til DPD der står for transporten fra England og til mig i DK. Jeg ringede i morges til en flink dame hos DPD der sagde at jeg fik pakken i morgen eller fredag og at de desuden bragte ud mellem 8 og 16. Hun tilbød at ændre leverings adressen, så når den "lander" hos deres lager i Kolding så får den mit arbejdes adresse, så jeg får min reciver til tiden og den ikke skal sove på deres lager hele weekenden  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder da til at være et godt tilbud. Hvordan med strømmen, er det blevet harmoniseret med 230V?
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Lyder da til at være et godt tilbud. Hvordan med strømmen, er det blevet harmoniseret med 230V?
|
|
|
Ja mig bekendt kører de da lige som os i England, det er kun deres stik der er anderledes - men det er der råd for. Desuden så står der AC 220-240V~. 50/60Hz på bagsiden af kalorius  Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
jkjaers skrev:
|
|
|
Ja mig bekendt kører de da lige som os i England, det er kun deres stik der er anderledes - men det er der råd for. Desuden så står der AC 220-240V~. 50/60Hz på bagsiden af kalorius 
Mvh. Henrik
|
|
|
Ahh, det havde jeg ikke lige set. Der er oven i købet brønd til apparatstik, så det burde jo være en smal sag at skifte kablet __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
HenrikW skrev:
jkjaers skrev:
|
|
|
Ja mig bekendt kører de da lige som os i England, det er kun deres stik der er anderledes - men det er der råd for. Desuden så står der AC 220-240V~. 50/60Hz på bagsiden af kalorius 
Mvh. Henrik
|
|
|
Ahh, det havde jeg ikke lige set. Der er oven i købet brønd til apparatstik, så det burde jo være en smal sag at skifte kablet
|
|
|
Præcis, jeg har endda et hjemmebygget Supra powerkabel der bare ligger og venter på at blive koblet til  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 21 Januar 2009 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er jeg forberedt, grafikkortet er sat i HTPC'en og har fået købt et par HDMI kabler eller 4...
EDIT: Audioquest HDMI-X og HDMI-A, rimelig lækker kvalitet til en ret lav penge __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wee... Så er den landet! Ringede som sagt til DPD og fik dem til at aflevere pakken på mit arbejde istedet for hjemme. Top dollar service fra dem, på trods af at man kan læse forskelligt på nettet så den ros skal de have :)
Det ser ud til at den har samme lækre ht terminaler som 906'eren har, det var en fed overraskelse 
Måske man skulle uploade lidt pics? __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Måske man skulle uploade lidt pics? |
|
|
Tak som byder!
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
STOOOOR kasse :D Endelig landede den!

Så var der lige endnu en stor kasse inden i :)

Yeha, en remote med joystick! Det har jeg aldrig haft før og ja der er lys i den :)

Men vent, der er mere i kassen :)

Den har tøj på!

Der var sgu noget inden under :) Den er faktisk rigtig flot i virkeligheden.

Meget glædelig overraskelse, samme ht terminaler som på 906 :) Virker lidt mere kvali en den slags der ellers er vist på billederne på nettet.

Så mangler jeg bare at få sat dyret til... Tror bestemt at der skal ses en film i aften!
Men ja, en lille opsumering af handlen. Bestilte sent mandag aften, fik mail tirsdag at nu var den sendt. Talte med en flink dame igår hos DPD der fortalte at den måske kom torsdag, ellers fredag. Hun ændrede adressen og vuptie så kom den til den ændrede adresse idag. Fin service!  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser faktisk ganske fed ud i sølv. Tillykke med dyret.
|
Til top |
|
|
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der må være sket en fejl, den skulle da have været sendt til mig  Tillykke med den...
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva..., kan den der Onkyo dims så faktisk spille  ?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2009 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
|
|
|
Mange tak, er også godt tilfrds med dens udseende :D Selv om den jo ligner Darth Vader lidt mere når den er sort hehe...
Henrik_sdk skrev:
Der må være sket en fejl, den skulle da have været sendt til mig Tillykke med den...
|
|
|
Hehehe, ja det kunne du lide :) Og tak!
mn1974 skrev:
hva..., kan den der Onkyo dims så faktisk spille ?
|
|
|
Ja! Jeg har sådan set ikke rodet så meget med den i dag, har kørt auto setuppet og det er jo rimelig let må man sige. Den
har overdrevet mange funktioner som jeg må kigge nærmere på. Eneste anke er at den bliver fænomenalt varm i mit rack,
må have den ud og stå frit og måle om den bliver lige så varm i det fri.
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
Sendt: 23 Januar 2009 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
interfacelift skrev:
|
|
|
Mange tak, er også godt tilfrds med dens udseende :D Selv om den jo ligner Darth Vader lidt mere når den er sort hehe...
Henrik_sdk skrev:
Der må være sket en fejl, den skulle da have været sendt til mig Tillykke med den...
|
|
|
Hehehe, ja det kunne du lide :) Og tak!
mn1974 skrev:
hva..., kan den der Onkyo dims så faktisk spille ?
|
|
|
Ja! Jeg har sådan set ikke rodet så meget med den i dag, har kørt auto setuppet og det er jo rimelig let må man sige. Den
har overdrevet mange funktioner som jeg må kigge nærmere på. Eneste anke er at den bliver fænomenalt varm i mit rack,
må have den ud og stå frit og måle om den bliver lige så varm i det fri.
Det var jo det jeg sagde .
Mvh. Henrik |
|
|
Det tager jo cirka 1 års tid, at få fundet ud af alle de features og indstillinger og så skal vi skifte igen  .........Nej jeg tror ikke jeg skal skifte foreløbig (men man skal aldrig sige aldrig). Den er altså super super fed, men okay det er så også den dyreste SR jeg har ejet  . Der er så også lige det herlige der er tilslutning til pladespiller, så nu kan man få vellyd igen  . Tillykke med den og rigtig god legeweekend  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
Til top |
|
|
King-of-dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 24 Januar 2009 kl. 02:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser super fed ud den onkyo reciever.!..
tillykke med den!.. __________________ Kom forbi min hjemmebio
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 24 Januar 2009 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Det tager jo cirka 1 års tid, at få fundet ud af alle de features og indstillinger og så skal vi skifte igen .........Nej jeg tror ikke jeg skal skifte foreløbig (men man skal aldrig sige aldrig).
Den er altså super super fed, men okay det er så også den dyreste SR jeg har ejet .
Der er så også lige det herlige der er tilslutning til pladespiller, så nu kan man få vellyd igen .
Tillykke med den og rigtig god legeweekend .
|
|
|
Ja der er sgu nok at sætte sig ind i. Jeg kører jo kun 5.1 så igår fik jeg brokoblet surround-back med front kanalerne så der er lidt mere juice til fronterner, det er ikke helt ringe Jeg regner heller ikke med at jeg skal skifte den her ud lige med det samme. Er dog ikke klar over kvaliteten af MM indgangen på den, men heldigvis har jeg en Project RIAA jeg normalt bruger.
Det er meget sjovt at justere den ind og lade Auddysey gøre sin "ting"... Så står den lige og regner en 10 minutters tid og så er den klar.
Min eneste anke mod den er at den bliver overdrevet varm. Kunne også godt forestille mig at den ikke er helt venlig ved elmåleren.
Og tak! Og god weekend til dig også, må vellyden være med dig  __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 24 Januar 2009 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
King-of-dk skrev:
Den ser super fed ud den onkyo reciever.!..
tillykke med den!..
|
|
|
Thanks Ville egentlig også gerne have haft den i sort, men resten af anlæget er efter hånden sølv finsh, den er jo egentlig meget pæn. __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|