Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
Sendt: 10 August 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
Hej igen
Det lyder interessant med DAC'en (går ud fra at du mener en ver 2.1). Jeg bruger selv en Audio Note DAC Zero sammen med
en Musical Fidelity A1 CD PRO men går lidt og lurer på at opgradere DAC'en.
Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
Sendt: 11 August 2009 kl. 02:06 | IP-adresse registreret
Halo8 skrev:
Hej igen
Det lyder interessant med DAC'en (går ud fra at du mener en ver 2.1). Jeg bruger selv en Audio Note DAC Zero sammen med
en Musical Fidelity A1 CD PRO men går lidt og lurer på at opgradere DAC'en.
det er billigere at købe en ny ..
og det tager meget tid ..
og nej det jeg mener at der ikke er andre af den an type jeg har.. så der for det spøjse navn.
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
Sendt: 01 September 2009 kl. 04:18 | IP-adresse registreret
Halo8 skrev:
Hej,
Ja 6111 røret kender jeg, det sidder også i DAC Zero'en.. men er lidt lun på den opdatering af strømforsyningen.
ja det var dyrt.. det koster ca det samme som din dac- jeg gjorde det, ok det var fordig jeg var sikker på at jeg ville være den eneste som havde den her-- næsten og så var der lige ham der som sagde det kan man ikke
Sendt: 01 September 2009 kl. 04:26 | IP-adresse registreret
mit anlæg har faktisk taget udgangs i de 3 ord det kan man ikke .. så mine højtalere min DAC Mine mono300b og kabler er af typen det kan man ikke/det kan ikke lade sig gøre.. så i teorigen ... ja jeg skal nok finde et kamera
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
Sendt: 01 September 2009 kl. 06:34 | IP-adresse registreret
priboj skrev:
mit anlæg har faktisk taget udgangs i de 3 ord det kan man ikke .. så mine højtalere min DAC Mine mono300b og kabler er af typen det kan man ikke/det kan ikke lade sig gøre.. så i teorigen ... ja jeg skal nok finde et kamera
man kan da kun sige at tingene har da kunne lade sig gøre hjæmme hus dig
Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
Sendt: 15 September 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
Jammen vad sker der her, priboj oploader billeder så bliver det langt mere interessant at følge med i din tråd og den DAC har vist været udsat for lidt MOD
priboj skrev: som sagt så kan man godt spille en plade hos mig ok det må jo afprøves ved lejlighed
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum