Forfatter |
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 25 Februar 2010 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
øv .. så fik jeg aligevel ikke en leben 28 forforstærker .. så må man jo forsætte uden men øv de nye fødder lyder ret godt så nu skal test type 4 i gang.. (tror på det) det bliver bare så godt...
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|
Jensen100 Lukket konto

Hedder nu NHJ4
Bruger siden: 23 November 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 25 Februar 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
øv .. så fik jeg aligevel ikke en leben 28 forforstærker .. så må man jo forsætte uden men øv de nye fødder lyder ret godt så nu skal test type 4 i gang.. (tror på det) det bliver bare så godt... |
|
|
og hvorfor fik du så ikke lige en leben ???
føder er du ved at få lavet fodformet sko ???
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 25 Februar 2010 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen100 skrev:
priboj skrev:
øv .. så fik jeg aligevel ikke en leben 28 forforstærker .. så må man jo forsætte uden men øv de nye fødder lyder ret godt så nu skal test type 4 i gang.. (tror på det) det bliver bare så godt... |
|
|
og hvorfor fik du så ikke lige en leben ???
føder er du ved at få lavet fodformet sko ??? |
|
|
ham som havde den til salg- har vist solgt den til en anden side.. han var ikke 100 % sikker på tilbudet, men det var nok til at han skulle tænke' os om den kunne blive lidt mere fair.. __________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 Maj 2010 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
venter på at der er tid til at jeg kan få lavet videre på mine rør blokke hor de spiller ikke lige højt .. så der må være et eller andet galt men min rebratøer har for meget at lave.. så der går lige en 14 dage hvor jeg må leve med det , øv
så her jeg fået en ny plade spiller Braun som kan spille 16 , 33, 45 og 78.. og den ser godt ud, lyden er som den var den gang, lidt beskidt men med en lune så man må danse og synge med he he..
mine standere er nu nået til step 3 som er at de skal udføres af en som bare ved hvad han laver, en træguro , tror også jeg har fundet ham (ellers er det måske dig jeg leder efter) ..
nyt højtaler projekt på tegnetabedet ,, men der skal lige søges nogle fonte så det kan komme i gang, hertil skal der også bruges en træguro .
det bliver en højtaler som benytter sig af vinkel teknologi både inde i og uden på, samt luft transline systemer hvilket ikke er set før på denne måde, ja endnu en af mine skøre ideer samt mine egen kabler spoler (håndviklet).. kondensatorene, ja det bliver også en videreførelse af en ide som jeg har haft i mange år.. nu kommer beviset på at jeg var den dreng som gav ideer til mange som lever af det i dag.. navnet er købt og domænet er det også.. højtaler enhedene skal findes og modificeres, er måske nød til at lave den selv..(i samarbejde med en prodocent).. første test er gennemført med en videre udvikling af en audionote højtaler E , som jeg må sige er lykkes ganske godt, er ikke helt fardig, men det er endestykke til delfilter som ikke er fundet en ide til lige nu den kommer bliver nok rød.. ja det gør den ide fardig lol
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 07 Maj 2010 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
 jammen sådan ser den så ud.. smuk..
|
Til top |
|
|
Stereolab Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 151
|
Sendt: 07 Maj 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:

jammen sådan ser den så ud.. smuk..
|
|
|
Lækkert.. Det er vist ikke Roy Gandy der har designet den dér  __________________ Mvh
Stereolab
|
Til top |
|
|
Jensen100 Lukket konto

Hedder nu NHJ4
Bruger siden: 23 November 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 07 Maj 2010 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var da en fin lp afspiller du har finger i der
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
Sendt: 08 Maj 2010 kl. 01:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
snip.... det bliver en højtaler som benytter sig af vinkel teknologi både inde i og uden på, samt luft transline systemer hvilket ikke er set før på denne måde.... |
|
|
Luft transline ??? __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2010 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor er jeg glad for at man kan lære hele livet.. hvor hvor er jeg glad for mit musik anlæg.
|
Til top |
|
|
Fache Udelukket fra forum

Dobbeltprofil heltny
Bruger siden: 12 Juli 2010 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 134
|
Sendt: 01 August 2010 kl. 02:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
det bliver en højtaler som benytter sig af vinkel teknologi både inde i og uden på, samt luft transline systemer
hvilket ikke er set før på denne måde |
|
|
Ingen tvivl om at man lærer hele livet, jeg har f.eks aldrig stødt på ovennævnte før.
Kan du ikke lige forklare hvad vinkelteknologi og lufttransline system er ?
Og så ville det da være ganske fint hvis du postede lidt billeder af det her, samt et eller flere billeder af dit anlæg som det er
lige PT
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 August 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
er ved at lave om på mine delfiltre retter det bliver lavet fardigt af NHJ4-tal i morgen, da jeg får krampe i mine hender når jeg lødder..
jeg kan godt forstå at i godt vil vide mere om mit nye koncept, men i må vente ind til de står fardige.. er lige nu ved at søge penge til at gøre dem fardige og så er der jo også noget med patenter..
der var desvare nogle som dræbte den tråd jeg havde startet om dem .. så der er ingen grund til at det skal ske i denne her også..
|
Til top |
|
|

Dobbeltprofil heltny
|
Sendt: 01 August 2010 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
jeg kan godt forstå at i godt vil vide mere om mit nye koncept, men i må vente ind til de står fardige.. er lige
nu ved at søge penge til at gøre dem fardige og så er der jo også noget med patenter.. der var desvare nogle som dræbte den
tråd jeg havde startet om dem .. så der er ingen grund til at det skal ske i denne her også..
|
|
|
Hvilken tråd var det?
Kan du ikke fortælle om hvad vinkelteknologi og lufttransline system er, selvom de ikke er færdige
Er begge dele noget du har fundet på
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 August 2010 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
har brugt dagen i nhj4 selvskab - for han har lige lodet mine delfiltre om; Med dugelund lytter, en audionote spole, en jansez spole, og til de store lyttere M-cap silver/0lie, og mit eget kabel.. så nu er der sølv fra start til slut. 

|
Til top |
|
|

Dobbeltprofil heltny
|
Sendt: 06 August 2010 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fache skrev:
priboj skrev:
jeg kan godt forstå at i godt vil vide mere om mit nye koncept, men i må vente ind til de
står fardige.. er lige
nu ved at søge penge til at gøre dem fardige og så er der jo også noget med patenter.. der var desvare nogle som dræbte
den
tråd jeg havde startet om dem .. så der er ingen grund til at det skal ske i denne her også..
|
|
|
Hvilken tråd var det?
Kan du ikke fortælle om hvad vinkelteknologi og lufttransline system er, selvom de ikke er færdige
Er begge dele noget du har fundet på  |
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 August 2010 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror jeg har nordens bedst lydene lydsystem i min stue.
|
Til top |
|
|

Dobbeltprofil heltny
|
Sendt: 16 August 2010 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
<h3 ="UIIntentionalStory_Message"><span ="UIStory_Message">jeg tror jeg har nordens bedst lydene
lydsystem i min stue.</span></h3>
|
|
|
Ja der er mange måder at få liv i sin egen tråd på.
Især når man har været væk en periode fordi man får stillet spørgsmål
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 August 2010 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fache skrev:
Fache skrev:
priboj skrev:
jeg kan godt forstå at i godt vil vide mere om mit nye koncept, men i må vente ind til de
står fardige.. er lige
nu ved at søge penge til at gøre dem fardige og så er der jo også noget med patenter.. der var desvare nogle som dræbte
den
|
|
|
Hvilken tråd var det?
|
|
 |
|
|
ups jeg er ikke gået i gang med dem endnu; det vil jeg vise jer når de er fardige.. __________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 August 2010 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror jeg har nordens mest musikalske lydsystem i min stue. - pladespiller for den er nu bare hygsom, men sjov..
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3706
|
Sendt: 16 August 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
priboj skrev:
Fache skrev:
Fache skrev:
priboj skrev:
står fardige.. er lige
den
|
|
|
Hvilken tråd var det?
|
|
 |
|
|
ups jeg er ikke gået i gang med dem endnu; det vil jeg vise jer når de er fardige..
|
|
|
Det er måske ikke helt på plads med patenterne?  Mvh. Niels
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 16 August 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fache skrev:
priboj skrev:
jeg kan godt forstå at i godt vil vide mere om mit nye koncept, men i må vente ind til de står fardige.. er lige
nu ved at søge penge til at gøre dem fardige og så er der jo også noget med patenter.. der var desvare nogle som dræbte den
|
|
|
Hvilken tråd var det?
|
|
den hed Højboj - og nåde kun at være i luften i en dags tid..
|
Til top |
|
|