| Forfatter |
|
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Takker 
Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til? 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Takker 
Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til? 
|
|
|
Absolut 
Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.
Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan 
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Takker 
Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til? 
|
|
|
Absolut 
Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.
Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan 
|
|
|
Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?! hehehe...
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Takker 
Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til? 
|
|
|
Absolut 
Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.
Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan 
|
|
|
Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?! hehehe...
|
|
|
Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Takker 
Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til? 
|
|
|
Absolut 
Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.
Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan 
|
|
|
Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?! hehehe...
|
|
|
Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.
|
|
|
SÅ stopper du 
De er da alle med lak, bare forskellig finish? 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Takker 
Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til? 
|
|
|
Absolut 
Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.
Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan 
|
|
|
Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?! hehehe...
|
|
|
Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.
|
|
|
SÅ stopper du 
De er da alle med lak, bare forskellig finish? 
|
|
|
Nej... Mine Rienzi er i satin makore uden lak. Lak koster 10k mere 
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Takker 
Tror du ikke at et sæt Fideleisio i Mercedes silver ville passe ret godt til? 
|
|
|
Absolut 
Rienzi er heller ikke af vejen. Og nooooooooooget billigere.
Synes faktisk Acute i den stil der er langt flottere en det guld crap... Jeg vidste slet ikke man kunne få den sådan 
|
|
|
Rienzi i Mercedes silver? Eller brugt i Satin Makore?! hehehe...
|
|
|
Any one... Det siges faktisk at dem i lak spiller bedre.
|
|
|
SÅ stopper du 
De er da alle med lak, bare forskellig finish? 
|
|
|
Nej... Mine Rienzi er i satin makore uden lak. Lak koster 10k mere 
|
|
|
Ok 
... men det der med at de lyder bedre når de er lakeret HA... 
Det kan sgu da kun være fordi at de ser flotte ud, og har kostet de 10K mere... 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej den er god nok... De får jo 10lag lak, så overfladen bliver sten hård...
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
| Nej den er god nok... De får jo 10lag lak, så overfladen bliver sten hård... |
|
|
Hmmm, hvad skulle det så lige betyde? 
Tror du lyden "glider" letter af eller lign.? Eller der sker en anden diffraktion Der er jo filt på diskant/mellemtone sektionen på begge... Resten kan altså ikke gøre nogen forskel, det er et salgsargument 10K mere...
Jeg tror bare ikke at jeg ville kunne høre forskel... 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
| Nej den er god nok... De får jo 10lag lak, så overfladen bliver sten hård... |
|
|
Hmmm, hvad skulle det så lige betyde? 
Tror du lyden "glider" letter af eller lign.? Eller der sker en anden diffraktion Der er jo filt på diskant/mellemtone sektionen på begge... Resten kan altså ikke gøre nogen forskel, det er et salgsargument 10K mere...
Jeg tror bare ikke at jeg ville kunne høre forskel... 
|
|
|
Ingen anelse... Jeg kan heller ikke høre forskel..
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Ja, guldknapper bliver man hurtigt træt af at se på. Godt valg! 
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
kennethjensen skrev:
Der er sgu flot  |
|
|
Ja, guldknapper bliver man hurtigt træt af at se på. Godt valg! 
|
|
|
Ja ...... mega øv hehe. Men pyt, skal have min solgt. Der nemlig nyt på vej 
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder.......... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........
|
|
|
bliver han jo nød til med den store røv 
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 07 August 2009 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........
|
|
|
bliver han jo nød til med den store røv 
|
|
|
Har i 2 et eller andet kørende med hinanden  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........
|
|
|
bliver han jo nød til med den store røv 
|
|
|
Har i 2 et eller andet kørende med hinanden 
|
|
|
Ja, men vil ikke fortælle om det 

|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........
|
|
|
bliver han jo nød til med den store røv 
|
|
|
Har i 2 et eller andet kørende med hinanden 
|
|
|
Ja, men vil ikke fortælle om det 

|
|
|
HiFi4all, nu også med dating profiler  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........
|
|
|
bliver han jo nød til med den store røv 
|
|
|
Har i 2 et eller andet kørende med hinanden 
|
|
|
Ja, men vil ikke fortælle om det 

|
|
|
HiFi4all, nu også med dating profiler 
|
|
|
Dooooohhhhh, hahaha.... 
Jeg er kun gift med min nye Acute 
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........
|
|
|
Mange takker 
Ja, de gav sig en smule, og så passer det faktisk alligevel fint med to...
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 08 August 2009 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
|
Tillykke med din chrome on chrome cdmaskine 
Kan se at du har sat en xtra ring på dine fødder..........
|
|
|
bliver han jo nød til med den store røv 
|
|
|
Hov! Kan vi så lige falde lidt til ro på den 
|
| Til top |
|
| |