Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 01:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Music Reference (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 79
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 28 August 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

yeah right...

Det der er sgu lidt for meget hokus pokus. Hvad bliver det næste?

Du kunne ikke høre forskellen på et super netkable, men en rundt dims hehehe...

Nu er jeg jo slet ikke færdig med at teste

Men det er helt sikkert at det ikke er en jeg vil rende rundt med dag OG nat, som han anbefaler hvis det skal have en positiv effekt på ens mentale tilstand - f.eks. hvis man er hylet ud af den over at ens højttalere ikke er kommet, eller lign.

He He... Som kronisk smerte patient har jeg nok prøvet alverdens dimser via læger og alternative behandlinger. INTET hokus pokus dur på mig. Så derfor min mistro. Har rendt med magneter tapet fast i bestemt mønstre, elektro dimser, lys dimser osv... Narte effekt.

Det går nok. Får lov og låne noget hæftigt grej imellemtiden

Du er utrættelig   Du må sku da få lange arme, blodskudte øjen og dårlig ryg af at slæbe rundt på al det grej  hehehe...

Magico V3 vejer 72 kg - stykket

Ja og de kom i kasserne hehe  Jeg sad bare i sofaen og drak kaffe mens Allan puklet. Jeg kan nemlig desværre ikke bære og gå sammentidig pga mine knæ

Han har fanme allerede solgt et sæt V3  Men må også indrømme, kolde fra kassen der spillet de sgu lækkert.  Bliver spændende og høre mere til dem... Men der bliver nok ikke højtaler skift herhjemme lige med det samme. Er der vist heller ingen grund til . Fidelio er jo ikke nogen dum højtaler

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 August 2009 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Så skal du da også have topmodellen på knap 400 kg stykket, hahahaha, hold da k... hvor er de sindsyge

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:

Så skal du da også have topmodellen på knap 400 kg stykket, hahahaha, hold da k... hvor er de sindsyge

Ja sindsygt grimme

V5 er bare for lækker  V3 får jo roser som " bedste højtaler vi har testet nogensinde " osv.. Den var bestemt heller ikke uden evner, meeeeeeeeen de koster

Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Mange vil nok tænke; "Det kan da ikke give vellyd, det der..." Men_men_men...

Det siger lidt om, at alle de fine print med guld og dit og dat og bling-bling, er i samme kategori som VdH's health rings...hehehe  Hvis der kan komme så meget musik ud af det her, hvad skal man så med alt det andet

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

øøøøøøhhh

Det var da lige 2 ting der på ingen måder kan sammelignes din bøf

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

øøøøøøhhh

Hehehe

Så du mener altså ikke, at der er voodoo i tykke print med lederbaner som ikke "knækker" for meget, kondensatorer af mærkelige materialer og stikpropper i gejl-udførelse  

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Bortset fra det, så er der så meget udklingning og luft i diskanten på Jack DeJohnettes trommesæt, på Yesterdays, at jeg er nærmest målløs

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

øøøøøøhhh

Hehehe

Så du mener altså ikke, at der er voodoo i tykke print med lederbaner som ikke "knækker" for meget, kondensatorer af mærkelige materialer og stikpropper i gejl-udførelse  

ik hvis der belæg for det. Men jo, meget af det er voodoo.

Men det jo ikke voodoo at en forstærker kan spille på baggrund af den simple konstruksion  Kontra det total voodoo og hekseri og tro et armbånd kan forbedre den mentale tilstand og ændre på de akustiske love, aaahhh.. Smid du heller ik god kop kaffe over, duften af den har nok mere effekt en det prada vrøvl der

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Kronzilla er heller ikke fyldt med guldbelagte printbaner og linoliesmurt kondensatorer, men den spiller

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
Bortset fra det, så er der så meget udklingning og luft i diskanten på Jack DeJohnettes trommesæt, på Yesterdays, at jeg er nærmest målløs

Har du ikke lagt mærke til på den CD er der er noget dyb støj? især på track 6 er den helt gal. til og starte med troet jeg sgu det var mit anlæg det var galt med. Men så tog jeg den med rundt hos venner og ganske rigtig, sådan en dyyyyyyyyyyyb rumlen i baggrunden. God nok belastende og høre på.

Selv på LP´en er det der.  Det gør desværre at jeg ikke høre den plade ret meget. Ihvertfald ikke ret højt.

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Medlem skrev:

Har du ikke lagt mærke til på den CD er der er noget dyb støj? især på track 6 er den helt gal. til og starte med troet jeg sgu det var mit anlæg det var galt med. Men så tog jeg den med rundt hos venner og ganske rigtig, sådan en dyyyyyyyyyyyb rumlen i baggrunden. God nok belastende og høre på.

Selv på LP´en er det der.  Det gør desværre at jeg ikke høre den plade ret meget. Ihvertfald ikke ret højt.

Hehehe, ja det har jeg, det er Gary Peacocks double-bass  Helt rent her

Tjekkede lige en ekstra gang, da jeg ikke har hørt noget "unormalt".

Det må du vist komme og høre en dag...

Eller også er det bare fordi den bliver skåret så meget af her, at jeg ikke kan høre det

Meeeen, Avalons 28Hz +/- 1.5 dB tager gerne sådan en fætter

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Nej der er støj på pladen basse, vi flere der har hørt det. Og der ikke hans double bass.

Det som sagt både på cd og vinyl og på flere af mine venners anlæg. Det bestemt ikke hans bas, for den står klokkeklart frem. Det lyder som sådan en meget svag DC brummen som kommer lidt hist og pist.

Måske dine avaloner bare ikke kan flytte luft  

Det der sker, det er der kommer sådan en hørbar rungen og det p***e belastende og høre på. Især hvis man som mig spiller lidt højt. Så giver det resonans i hele hytten.

ECM har også erkendt der fejl på den indspilning. Men det bare ikke noget et typisk anlæg " kan " spille så det hørbart. Desværre gengiver mit anlæg ALT!

Tror jeg har haft den plade med rundt til 6-7 kammersjukker og det samme resultat hos dem alle. Track 2 indholder lidt af det, track 6 er helt galt og track 8-9 har også en snert af det.

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Nej der er støj på pladen basse, vi flere der har hørt det. Og der ikke hans double bass.

Det som sagt både på cd og vinyl og på flere af mine venners anlæg. Det bestemt ikke hans bas, for den står klokkeklart frem. Det lyder som sådan en meget svag DC brummen som kommer lidt hist og pist.

Det der sker, det er der kommer sådan en hørbar rungen og det p***e belastende og høre på. Især hvis man som mig spiller lidt højt. Så giver det resonans i hele hytten.

ECM har også erkendt der fejl på den indspilning. Men det bare ikke noget et typisk anlæg " kan " spille så det hørbart. Desværre gengiver mit anlæg ALT!

Tror jeg har haft den plade med rundt til 6-7 kammersjukker og det samme resultat hos dem alle. Track 2 indholder lidt af det, track 6 er helt galt og track 8-9 har også en snert af det.

Nå men det er da surt, her lyder det dejligt

Men jeg hører jo heller ikke så godt, og jeg spiller det slet ikke så højt at det hele runger. Jeg skal kunne høre det jeg kan, i mange år endnu

Nææe, Avalon'erne er jo små to-vejs, det er ikke disko-højttalere

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

HOLD DA K.....

Jeg prøvede lige at fyre det #6 af ved en kl. 11-12 stykker, hahaha, en bas og efterfølgende tromme der er på det nummer...

Du kan bare komme forbi og lede efter din "rungen eller støj", hehehe

Måske er det min Acute som skærer det væk

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Men jeg hører jo heller ikke så godt, og jeg spiller det slet ikke så højt at det hele runger. Jeg skal kunne høre det jeg kan, i mange år endnu

Prøv og lyt efter, skru evt en lille smule op  Du burde fanme kunne høre det.

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 August 2009 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:

Prøv og lyt efter, skru evt en lille smule op  Du burde fanme kunne høre det.

Nope. Beklager. Har spillet så højt at det blødte fra det ene øre  

Det lyder bare dyyyyyyybt, rent uden resonanser, og jeg kan høre fimrehårene i Keith's hals bevæge sig, når han sidder og jamre sig hele tiden

Men de bette Verity rumler nok også lidt vel meget hvis man fyrer til dem...

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009
Lokalitet: København
Sendt: 28 August 2009 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg vil godt lige spørge jer andre.Jeg ved ikke om det kun er mig men jeg syntes at det er tungt at læse når der hele tiden bliver brugt citat.

Nogle gange er det 4-6 citater man skal igennem før man når til svaret.

Kan det ikke cuttes lidt ned.

carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 August 2009 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

Niks... Verity kan spille bragende højt og stramt. Tror faktisk de kan blæse sådan et sæt Avalons til vejrs

Også må jeg jo desværre gentage mig selv. Det ikke kun hos mig jeg oplever det. Det er også hos andre

Og jeg vil næsten vædde med det også er hos dig. Men du må jo bare invitere på kaffe. Jeg skal nok medbringe musik og lidt kage

Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Sendt: 29 August 2009 kl. 02:28 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:

Niks... Verity kan spille bragende højt og stramt. Tror faktisk de kan blæse sådan et sæt Avalons til vejrs

Også må jeg jo desværre gentage mig selv. Det ikke kun hos mig jeg oplever det. Det er også hos andre

Og jeg vil næsten vædde med det også er hos dig. Men du må jo bare invitere på kaffe. Jeg skal nok medbringe musik og lidt kage

Der bliver jeg nok nødt til at støtte Kenneth, men på den anden side, jeg er jo også snart Verity ejer...  Men Avalon er også en super lækker højtaler.
Desværre er pengene ikke til at lege med andet gear, som CD amp osv. i den klasse i befinder jer i, men regner med at tage revanche!

Om ikke andet bliver man jo rigeligt inspireret til hvilket udstyr man skal have afprøvet selv, en dag ved lejlighed! Keep up the good work!

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios

Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 29 August 2009 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:
kennethjensen skrev:

..., men på den anden side, jeg er jo også snart Verity ejer...  Men Avalon er også en super lækker højtaler.
Desværre er pengene ikke til at lege med andet gear, som CD amp osv. i den klasse i befinder jer i, men regner med at tage revanche!

Om ikke andet bliver man jo rigeligt inspireret til hvilket udstyr man skal have afprøvet selv, en dag ved lejlighed! Keep up the good work!

Hvilken model? Er det brugte?

Der kommer ikke til at ske så meget her i min tråd, det næste lange stykke tid, da jeg er super tilfreds med lyden som den er nu

Så der kommer ikke de store udskiftninger...

<< Forrige Side af 79 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes