| Forfatter |
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
|
yeah right...
Det der er sgu lidt for meget hokus pokus. Hvad bliver det næste? 
Du kunne ikke høre forskellen på et super netkable, men en rundt dims hehehe...
|
|
|

Nu er jeg jo slet ikke færdig med at teste 
Men det er helt sikkert at det ikke er en jeg vil rende rundt med dag OG nat, som han anbefaler hvis det skal have en positiv effekt på ens mentale tilstand - f.eks. hvis man er hylet ud af den over at ens højttalere ikke er kommet, eller lign. 
|
|
|
He He... Som kronisk smerte patient har jeg nok prøvet alverdens dimser via læger og alternative behandlinger. INTET hokus pokus dur på mig. Så derfor min mistro. Har rendt med magneter tapet fast i bestemt mønstre, elektro dimser, lys dimser osv... Narte effekt.
Det går nok. Får lov og låne noget hæftigt grej imellemtiden 
|
|
|
Du er utrættelig Du må sku da få lange arme, blodskudte øjen og dårlig ryg af at slæbe rundt på al det grej hehehe...
Magico V3 vejer 72 kg - stykket 
|
|
|
Ja og de kom i kasserne hehe Jeg sad bare i sofaen og drak kaffe mens Allan puklet. Jeg kan nemlig desværre ikke bære og gå sammentidig pga mine knæ 
Han har fanme allerede solgt et sæt V3 Men må også indrømme, kolde fra kassen der spillet de sgu lækkert. Bliver spændende og høre mere til dem... Men der bliver nok ikke højtaler skift herhjemme lige med det samme. Er der vist heller ingen grund til . Fidelio er jo ikke nogen dum højtaler 
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal du da også have topmodellen på knap 400 kg stykket, hahahaha, hold da k... hvor er de sindsyge 

|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
|
Så skal du da også have topmodellen på knap 400 kg stykket, hahahaha, hold da k... hvor er de sindsyge 

|
|
|
Ja sindsygt grimme 
V5 er bare for lækker V3 får jo roser som " bedste højtaler vi har testet nogensinde " osv.. Den var bestemt heller ikke uden evner, meeeeeeeeen de koster 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange vil nok tænke; "Det kan da ikke give vellyd, det der..." Men_men_men... 
Det siger lidt om, at alle de fine print med guld og dit og dat og bling-bling, er i samme kategori som VdH's health rings...hehehe Hvis der kan komme så meget musik ud af det her, hvad skal man så med alt det andet 

|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
øøøøøøhhh
Det var da lige 2 ting der på ingen måder kan sammelignes din bøf 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
øøøøøøhhh
|
|
|
Hehehe 
Så du mener altså ikke, at der er voodoo i tykke print med lederbaner som ikke "knækker" for meget, kondensatorer af mærkelige materialer og stikpropper i gejl-udførelse 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bortset fra det, så er der så meget udklingning og luft i diskanten på Jack DeJohnettes trommesæt, på Yesterdays, at jeg er nærmest målløs
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
|
øøøøøøhhh
|
|
|
Hehehe 
Så du mener altså ikke, at der er voodoo i tykke print med lederbaner som ikke "knækker" for meget, kondensatorer af mærkelige materialer og stikpropper i gejl-udførelse 
|
|
|
ik hvis der belæg for det. Men jo, meget af det er voodoo.
Men det jo ikke voodoo at en forstærker kan spille på baggrund af den simple konstruksion Kontra det total voodoo og hekseri og tro et armbånd kan forbedre den mentale tilstand og ændre på de akustiske love, aaahhh.. Smid du heller ik god kop kaffe over, duften af den har nok mere effekt en det prada vrøvl der 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kronzilla er heller ikke fyldt med guldbelagte printbaner og linoliesmurt kondensatorer, men den spiller
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Bortset fra det, så er der så meget udklingning og luft i diskanten på Jack DeJohnettes trommesæt, på Yesterdays, at jeg er nærmest målløs  |
|
|
Har du ikke lagt mærke til på den CD er der er noget dyb støj? især på track 6 er den helt gal. til og starte med troet jeg sgu det var mit anlæg det var galt med. Men så tog jeg den med rundt hos venner og ganske rigtig, sådan en dyyyyyyyyyyyb rumlen i baggrunden. God nok belastende og høre på.
Selv på LP´en er det der. Det gør desværre at jeg ikke høre den plade ret meget. Ihvertfald ikke ret højt.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
Bortset fra det, så er der så meget udklingning og luft i diskanten på Jack DeJohnettes trommesæt, på Yesterdays, at jeg er nærmest målløs  |
|
|
Har du ikke lagt mærke til på den CD er der er noget dyb støj? især på track 6 er den helt gal. til og starte med troet jeg sgu det var mit anlæg det var galt med. Men så tog jeg den med rundt hos venner og ganske rigtig, sådan en dyyyyyyyyyyyb rumlen i baggrunden. God nok belastende og høre på.
Selv på LP´en er det der. Det gør desværre at jeg ikke høre den plade ret meget. Ihvertfald ikke ret højt.
|
|
|
Hehehe, ja det har jeg, det er Gary Peacocks double-bass Helt rent her 
Tjekkede lige en ekstra gang, da jeg ikke har hørt noget "unormalt".
Det må du vist komme og høre en dag... 
Eller også er det bare fordi den bliver skåret så meget af her, at jeg ikke kan høre det 
Meeeen, Avalons 28Hz +/- 1.5 dB tager gerne sådan en fætter 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej der er støj på pladen basse, vi flere der har hørt det. Og der ikke hans double bass.
Det som sagt både på cd og vinyl og på flere af mine venners anlæg. Det bestemt ikke hans bas, for den står klokkeklart frem. Det lyder som sådan en meget svag DC brummen som kommer lidt hist og pist.
Måske dine avaloner bare ikke kan flytte luft
Det der sker, det er der kommer sådan en hørbar rungen og det p***e belastende og høre på. Især hvis man som mig spiller lidt højt. Så giver det resonans i hele hytten.
ECM har også erkendt der fejl på den indspilning. Men det bare ikke noget et typisk anlæg " kan " spille så det hørbart. Desværre gengiver mit anlæg ALT!
Tror jeg har haft den plade med rundt til 6-7 kammersjukker og det samme resultat hos dem alle. Track 2 indholder lidt af det, track 6 er helt galt og track 8-9 har også en snert af det.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
Nej der er støj på pladen basse, vi flere der har hørt det. Og der ikke hans double bass.
Det som sagt både på cd og vinyl og på flere af mine venners anlæg. Det bestemt ikke hans bas, for den står klokkeklart frem. Det lyder som sådan en meget svag DC brummen som kommer lidt hist og pist.
Det der sker, det er der kommer sådan en hørbar rungen og det p***e belastende og høre på. Især hvis man som mig spiller lidt højt. Så giver det resonans i hele hytten.
ECM har også erkendt der fejl på den indspilning. Men det bare ikke noget et typisk anlæg " kan " spille så det hørbart. Desværre gengiver mit anlæg ALT!
Tror jeg har haft den plade med rundt til 6-7 kammersjukker og det samme resultat hos dem alle. Track 2 indholder lidt af det, track 6 er helt galt og track 8-9 har også en snert af det.
|
|
|
Nå men det er da surt, her lyder det dejligt 
Men jeg hører jo heller ikke så godt, og jeg spiller det slet ikke så højt at det hele runger. Jeg skal kunne høre det jeg kan, i mange år endnu 
Nææe, Avalon'erne er jo små to-vejs, det er ikke disko-højttalere 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLD DA K..... 
Jeg prøvede lige at fyre det #6 af ved en kl. 11-12 stykker, hahaha, en bas og efterfølgende tromme der er på det nummer...
Du kan bare komme forbi og lede efter din "rungen eller støj", hehehe 
Måske er det min Acute som skærer det væk 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
|
|
Men jeg hører jo heller ikke så godt, og jeg spiller det slet ikke så højt at det hele runger. Jeg skal kunne høre det jeg kan, i mange år endnu 
|
|
|
Prøv og lyt efter, skru evt en lille smule op Du burde fanme kunne høre det. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Medlem skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Prøv og lyt efter, skru evt en lille smule op Du burde fanme kunne høre det. 
|
|
|
Nope. Beklager. Har spillet så højt at det blødte fra det ene øre 
Det lyder bare dyyyyyyybt, rent uden resonanser, og jeg kan høre fimrehårene i Keith's hals bevæge sig, når han sidder og jamre sig hele tiden 
Men de bette Verity rumler nok også lidt vel meget hvis man fyrer til dem... 
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 28 August 2009 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg vil godt lige spørge jer andre.Jeg ved ikke om det kun er mig men jeg syntes at det er tungt at læse når der hele tiden bliver brugt citat.
Nogle gange er det 4-6 citater man skal igennem før man når til svaret.
Kan det ikke cuttes lidt ned.
carsten
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niks... Verity kan spille bragende højt og stramt. Tror faktisk de kan blæse sådan et sæt Avalons til vejrs 
Også må jeg jo desværre gentage mig selv. Det ikke kun hos mig jeg oplever det. Det er også hos andre 
Og jeg vil næsten vædde med det også er hos dig. Men du må jo bare invitere på kaffe. Jeg skal nok medbringe musik og lidt kage 
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 02:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
Niks... Verity kan spille bragende højt og stramt. Tror faktisk de kan blæse sådan et sæt Avalons til vejrs 
Også må jeg jo desværre gentage mig selv. Det ikke kun hos mig jeg oplever det. Det er også hos andre 
Og jeg vil næsten vædde med det også er hos dig. Men du må jo bare invitere på kaffe. Jeg skal nok medbringe musik og lidt kage  |
|
|
Der bliver jeg nok nødt til at støtte Kenneth, men på den anden side, jeg er jo også snart Verity ejer...  Men Avalon er også en super lækker højtaler. Desværre er pengene ikke til at lege med andet gear, som CD amp osv. i den klasse i befinder jer i, men regner med at tage revanche!  Om ikke andet bliver man jo rigeligt inspireret til hvilket udstyr man skal have afprøvet selv, en dag ved lejlighed! Keep up the good work!  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 August 2009 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
kennethjensen skrev:
|
Og jeg vil næsten vædde med det også er hos dig. Men du må jo bare invitere på kaffe. Jeg skal nok medbringe musik og lidt kage 
|
|
|
..., men på den anden side, jeg er jo også snart Verity ejer... Men Avalon er også en super lækker højtaler. Desværre er pengene ikke til at lege med andet gear, som CD amp osv. i den klasse i befinder jer i, men regner med at tage revanche! 
Om ikke andet bliver man jo rigeligt inspireret til hvilket udstyr man skal have afprøvet selv, en dag ved lejlighed! Keep up the good work!  |
|
|
Hvilken model? Er det brugte?
Der kommer ikke til at ske så meget her i min tråd, det næste lange stykke tid, da jeg er super tilfreds med lyden som den er nu 
Så der kommer ikke de store udskiftninger...
|
| Til top |
|
| |