| Forfatter |
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 17 December 2009 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
xrdt skrev:
|
De virker skam for alle og er ikke forbeholdt de få
Teksten var en hjælp til Kenneth der måske var ved at bestille varer hjem til lytterummet. Jeg ved ham og andre har prøvet resonatorerne. Der er ingen grund til at Kenneth kommer til at stå i samme situation som mig, hvis jeg fortæller lidt om mine erfaringer.
|
|
|
Jeg hører stadig til dem der nægter at tro, at de har nogen som helst hørbar effekt, overhovedet! 
|
|
|
Har du egentlig testet dem floe, eller er det et kvalificeret gæt? - at de ikke virker...

|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 17 December 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
floe skrev:
xrdt skrev:
|
Teksten var en hjælp til Kenneth der måske var ved at bestille varer hjem til lytterummet. Jeg ved ham og andre har prøvet resonatorerne. Der er ingen grund til at Kenneth kommer til at stå i samme situation som mig, hvis jeg fortæller lidt om mine erfaringer.
|
|
|
Jeg hører stadig til dem der nægter at tro, at de har nogen som helst hørbar effekt, overhovedet! 
|
|
|
Har du egentlig testet dem floe, eller er det et kvalificeret gæt? - at de ikke virker...

|
|
|
mon ikke det bare er et skud i tågen 
Man kan tro hvad man vil. Men før man håner et produkt. Så prøv det af inden. De virker. Og kan man ikke høre det. Så det på tide man finder en ny hobby  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 17 December 2009 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
floe skrev:
xrdt skrev:
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
På samme måde som jeg ikke behøver at hoppe i Nyhavn netop nu, for at finde ud af at vandet er p***e koldt, så behøver jeg heller ikke at teste resonatorerne for at finde ud af at de ikke virker   - Mao. jeg nægter at tro på det, før jeg har hørt det. Men hvis nogen kunne finde på at dukke op med et sæt på min bopæl, så lægger jeg da gerne ører til dem!  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Strokes Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Medlem skrev:
floe skrev:
xrdt skrev:
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
På samme måde som jeg ikke behøver at hoppe i Nyhavn netop nu, for at finde ud af at vandet er p***e koldt, så behøver jeg heller ikke at teste resonatorerne for at finde ud af at de ikke virker  - Mao. jeg nægter at tro på det, før jeg har hørt det.
Men hvis nogen kunne finde på at dukke op med et sæt på min bopæl, så lægger jeg da gerne ører til dem! 
|
|
|
Hej Floe jeg har det på samme måde og dog ikke jeg hælder lidt til den ene side og den anden side men jeg vil absolut ikke afvise noget for hvad nu hvis det virker så sidder man bare der og ser noget dum ud, men hvis det til gengæld ikke virker griner jeg hele vejen udenom banken og tænker på dem der har brugt mange penge på det. Men har dog lært en del i denne hobby at man ikke skal udelukke noget i denne hobby  ok så lige udover at man skal farve cderne og ligge penis ringe ud på gulvet fra VDH    men ok alt er relativt i denne hobby. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Medlem skrev:
floe skrev:
xrdt skrev:
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
På samme måde som jeg ikke behøver at hoppe i Nyhavn netop nu, for at finde ud af at vandet er p***e koldt, så behøver jeg heller ikke at teste resonatorerne for at finde ud af at de ikke virker  - Mao. jeg nægter at tro på det, før jeg har hørt det.
Men hvis nogen kunne finde på at dukke op med et sæt på min bopæl, så lægger jeg da gerne ører til dem! 
|
|
|
Det finder vi bare udaf bassemand. Men først efter nytår. Har simplehen ikke tid før!  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
floe skrev:
Medlem skrev:
floe skrev:
xrdt skrev:
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
Det finder vi bare udaf bassemand. Men først efter nytår. Har simplehen ikke tid før! 
|
|
|
Så har du måske også tid til at blive blæst op i skyerne, af Avalon Ascendant 
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
floe skrev:
Medlem skrev:
floe skrev:
xrdt skrev:
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
Det finder vi bare udaf bassemand. Men først efter nytår. Har simplehen ikke tid før!  |
|
|
Den holder jeg dig op på  Måske der kunne laves et mindre arrangement ud af det. Jeg tror der er andre herinde, der godt kunne tænke sig at høre den påståede virkning af de vinglas I har hængende  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt sikkert med... og stiller også gerne op med NTI målegrej til at konstatere om de kan ændre RT-60(efterklangstiden) som påstået.
Det skal nok blive hyggeligt
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg jo godt nok haft nogle hjemme til låns og det fungerede ikke i mit setup. Lydbillede blev forringet. Så jeg er også helt klar på et lille arrangement og tager gerne den lange tur fra Århus og over på djævleøen for at være med 
For nu vil jeg sku høre dem på andres setup, om de virker der  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Nu har jeg jo godt nok haft nogle hjemme til låns og det fungerede ikke i mit setup. Lydbillede blev
forringet. Så jeg er også helt klar på et lille arrangement og tager gerne den lange tur fra Århus og over på djævleøen for at
være med 
For nu vil jeg sku høre dem på andres setup, om de virker der  |
|
|
Hej Pierre. Jeg tror at skeptikerne tvivler på at der i det hele taget er en effekt. Effekten var der jo sådan set ikke nogen tvivl
om hos dig - den trak bare i den forkerte retning. Jeg hørte lidt det samme som dig, dog iblandet positive effekter. Men der
forsvandt helt klart for meget bas med en sølv oppe under loftet ...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
Pierre skrev:
|
Nu har jeg jo godt nok haft nogle hjemme til låns og det fungerede ikke i mit setup. Lydbillede blev forringet. Så jeg er også helt klar på et lille arrangement og tager gerne den lange tur fra Århus og over på djævleøen for at være med 
For nu vil jeg sku høre dem på andres setup, om de virker der 
|
|
|
Hej Pierre. Jeg tror at skeptikerne tvivler på at der i det hele taget er en effekt. Effekten var der jo sådan set ikke nogen tvivl om hos dig - den trak bare i den forkerte retning. Jeg hørte lidt det samme som dig, dog iblandet positive effekter. Men der forsvandt helt klart for meget bas med en sølv oppe under loftet ... |
|
|
Måske han skulle have fiflet lidt mere med dem... Jeg har også den oplevelse at hvis man ikke montere dem korrekt. Så går det helt galt. Og det kan vel være at de ikke skal sidde lige midtfor hvis stuen ikke har ens vægge ned langs lyttepositionen osv. Her tog det mig en lille uges tid før de sad helt optimalt. Efter et par mdr med dem. Kan jeg smække dem op i stort set alle rum ret hurtigt 
Jens. Du hørte effekten her ret voldsomt, især da jeg fjernet gold, så faldt lydbilledet totalt til jorden på mine Ascendo... __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, min pointe er netop er effekten er tydelig, så tydelig at det kan gå galt hvis man ikke er meget omhyggelig med placeringen
...
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 18 December 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vist jeg skulle havde fiflet mere med dem, så var jeg blevet nød til at tage dem med i seng og gøre ting ved dem som nok ikke må fortælles om herinde på forummet 
Syntes sku jeg gjorde ALT for at få dem til at fungere i mit setup  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
xrdt Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 19 December 2009 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre, din frækkert
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 December 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Vist jeg skulle havde fiflet mere med dem, så var jeg blevet nød til at tage dem med i seng og gøre ting ved dem som nok ikke må fortælles om herinde på forummet 
Syntes sku jeg gjorde ALT for at få dem til at fungere i mit setup 
|
|
|

Prøvede du at komme vand i dem?, kun ca. halvt fyldt. Jeg har hørt at det skulle kunne ændre fra minus til plus. Hvis man har problemer i de øvre frekvenser... 
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 19 December 2009 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|

Prøvede du at komme vand i dem?, kun ca. halvt fyldt. Jeg har hørt at det skulle kunne ændre fra minus til plus. Hvis man har problemer i de øvre frekvenser... 
|
|
|
Vand, nej føj da Men en dejlig Barolo prøvede jeg med og ja den ændrede lidt i de "øverste frekvenser", vist du forstår Men det er jo heller ikke så længe siden at du fik nogle ændringer i din øverste frekvens, vist jeg husker rigtigt  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 December 2009 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er de i DK, ok hurtigt. Nu skal jeg så bare lige have fingre i dem 
Track & Trace
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 December 2009 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Medlem skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|

|
|
|
Vand, nej føj da Men en dejlig Barolo prøvede jeg med og ja den ændrede lidt i de "øverste frekvenser", vist du forstår Men det er jo heller ikke så længe siden at du fik nogle ændringer i din øverste frekvens, vist jeg husker rigtigt 
|
|
|
Jeps, det virker klart bedre med vino, de øvre frekvenser bliver lidt mere "glatte" og ørevenlige 
He he he, HIK! Ha ha, jeg er lige ved at være igennem en god Toscaner, nammmme. Så stopper det også for i aften 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 December 2009 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
For nu vil jeg sku høre dem på andres setup, om de virker der 
|
|
|
Jeg har snakket med manden bag. Det lyder til 2 slet ikke er nok i dit rum. Han har oplevet det problem hos flere kunder, men efter de monteret silver ude i siderne kom der styr på sagerne. Måske vi skulle prøve en dag med sådan et sæt i siderne? __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 December 2009 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
|
|
|

__________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |