Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 14:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Inter-Fi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 September 2008 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

det er et umådeligt flot setup alderen taget i betragtning - nu synes jeg ellers at det med folks aller og deres udstyr ikke burde spille nogen rolle - men bare at du har viet så meget tid og så mange penge i det er imponerende - jeg er 18 og har været interesseret i lyd i mange mange år, men mit anlæg når ikke dit til sokkeholderne... desværre!
men som sagt flot anlæg - bliv ved på den måde og hvem ved hvad du ender med!!!!

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 September 2008 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

santashooter skrev:
det er et umådeligt flot setup alderen taget i betragtning - nu synes jeg ellers at det med folks aller og deres udstyr ikke burde spille nogen rolle - men bare at du har viet så meget tid og så mange penge i det er imponerende - jeg er 18 og har været interesseret i lyd i mange mange år, men mit anlæg når ikke dit til sokkeholderne... desværre!
men som sagt flot anlæg - bliv ved på den måde og hvem ved hvad du ender med!!!!

Mange tak skal du have. Det er klart at mine forældres indkomst har haft en meget stor betydning for hvordan setuppet har udviklet sig. Dog vil jeg lige gøre det klart at jeg altså ikke blot har fået det. Og der bliver også kælet for det, det bliver pudset og plejet og bliver bestemt brugt.

Det er klart at folks alder ikke som sådan skal betyde noget, men jeg vil jo gerne have de samme muligheder som alle de andre herinde.

Desuden er grunden til min "høje standard" at jeg ikke bruger pengene på andet. Jeg går ikke op i mærketøj osv. og det er jo der mange af pengene går til hos mine kammerater.

Jeg vil bestemt holde stilen, det ryger ihvertfald ikke til fordel for nedgradering

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 September 2008 kl. 02:37 | IP-adresse registreret  

det er godt at hører - jeg bruger også selv så mange penge som muligt på Hi-Fi, desværre er pengene ikke mange og jeg bliver derfor nødt til at købe brugt - men det kan også vise sig at være en fornuftig forretning

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 18 September 2008 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

MathiasFB skrev:
Så husk lige at lytte til "Sailing to Philadelphia" og "Money for nothing"!

Så er der lyttet lidt.

Dire Straits er MEGET fedt, Mark er ikke lige mig

Det var da godt at du kunne lide det  Mark spillede sammen med Dire Straits dengang de stadig spillede sammen 

santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 September 2008 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Dire straits er meget fint, især "brothers in arms" and "money for nothing" pladerne...

MathiasFB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi

Bruger siden: 02 Januar 2008
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 18 September 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Det er i hvert fald den mest spillede hjemme ved mig

santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 September 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

jeg hører nok aller mest Pink Floyd, det er virkelig lækkert musik...
og med samtlige plader på vinyl er der jo altid et af numrene man lyster.

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 September 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Hold da op et imponerende setup - uanset om du er 15 eller 25!!!

Jeg har selv haft AudioVector og var såmænd også glad for dem. Jeg har dog skiftet dem ud med Vienna'er... hehe sådan er vi jo så forskellige

Men se nu at få investeret i en PU og en RIAA... Selv en midlertidig, billig PU og RIAA er da at foretrække frem for youtube - synes jeg...

P.S. Min favorit med Dire Straits er absolut Telegraph Road fra Love over Gold albummet. Men alt med dem er nu godt, synes jeg. Lige fra den første med Six blade knife til On every street med You and your friend. Jeg var iøvrigt til koncert med Mark Knopfler i sommers. De spillede mange Dire Straits numre. Sweet!

WAY TO GO - Der er åbenbart håb for ungdommen endnu

Thumbs up herfra

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Sendt: 18 September 2008 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

finlytteren skrev:

P.S. Min favorit med Dire Straits er absolut Telegraph Road fra Love over Gold albummet. Men alt med dem er nu godt, synes jeg. Lige fra den første med Six blade knife til On every street med You and your friend. Jeg var iøvrigt til koncert med Mark Knopfler i sommers. De spillede mange Dire Straits numre. Sweet!

Jep det var nemlig en super koncert- Han er og bliver kongen- Og DAMN hvor var der god lyd. Helt fantastisk "intimkoncert"

santashooter skrev:
Dire straits er meget fint, især "brothers in arms" and "money for nothing" pladerne...

Nu er "Brothers In Arms" både et nummer og titlen på en af deres plader, hvor også "Money For Nothing" er på - Just in case you don't know

Hjemme ved mig er det de første to plader der bliver spillet mest - Selvom de alle finder vej i ny og næ

MK's soloplader er fantastisk aftenlytningsmusik

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

santashooter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 September 2008 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:

santashooter skrev:

Nu er "Brothers In Arms" både et nummer og titlen på en af deres plader, hvor også "Money For Nothing" er på - Just in case you don't know

det var derfor jeg skrev "pladerne" bag efter roky, så jeg mener albums'ne ikke sangene.

"Money for Nothing" er jo også navnet på en plade med bla. "sultans of swing" og numret "brothers in arms" er på

Roky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007
Sendt: 18 September 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Ja, det er rigtigt. For mig gælder "money for nothing" bare ikke som en af hans "rigtige plader". Det er kun en opsamling på lige vis med "Sultans Of Sving". Det gør heller ikke det store - Fed musik er det i hvert fald
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 18 September 2008 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Haha, der bliver sgu snakket meget om musik

finlytteren skrev:

Hold da op et imponerende setup - uanset om du er 15 eller 25!!!

Jeg har selv haft AudioVector og var såmænd også glad for dem. Jeg har dog skiftet dem ud med Vienna'er... hehe sådan er vi jo så forskellige

Men se nu at få investeret i en PU og en RIAA... Selv en midlertidig, billig PU og RIAA er da at foretrække frem for youtube - synes jeg...

Thumbs up herfra

Hvad for nogle Audiovector havde du? De gamle skulle ihvertfald være meget anderledes end de nye. Og jeg synes mildest talt mine er f**king fede

Pu og riaa.. Jeg gider ikke købe noget l**t til at starte med, pengene er jo ikke det jeg har mest af i øjeblikket, så jeg vil have noget godt første gang. Jeg er ret varm på Clearaudio, men tiden må vise "whats what".

Mange tak iøvrigt, der er stadig håb for ungdommen ja

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 September 2008 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

1500,- for en fin begynder riaa og pu, hvis du kigger lidt rundt omkring...

Ingen samling uden bananpladerne - skrællet såvel som uskrællet. De er begge fede...

Dire Straits pladerne snurrer også lystigt herhjemme, når ploven altså virker heh...

Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 18 September 2008 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
1500,- for en fin begynder riaa og pu, hvis du kigger lidt rundt omkring...

Ingen samling uden bananpladerne - skrællet såvel som uskrællet. De er begge fede...

Dire Straits pladerne snurrer også lystigt herhjemme, når ploven altså virker heh...

Heller ikke fordi jeg vil ofre meget mere, men jeg bruger jo fandme penge hele tiden.

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 September 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

Hvad for nogle Audiovector havde du? De gamle skulle ihvertfald være meget anderledes end de nye. Og jeg synes mildest talt mine er f**king fede

Pu og riaa.. Jeg gider ikke købe noget l**t til at starte med, pengene er jo ikke det jeg har mest af i øjeblikket, så jeg vil have noget godt første gang. Jeg er ret varm på Clearaudio, men tiden må vise "whats what".

Mange tak iøvrigt, der er stadig håb for ungdommen ja

Jeg havde M3 signature... de spillede behageligt nok, men ville gerne have noget mere bund, så har taget springet op til et par VA Mahler. Og det fik jeg da også

Jeg har tilfældigvis Clearaudio RIAA og PU... Symphono (balanceret) og Virtuoso MM PU...

Jeg hører meget rockmusik og der synes jeg egentlig PUen gør det okay. Men hvis vi snakker Nora Jones o.lign. ville jeg nok foretrække et andet mærke i den prisklasse...

Held og lykke med at finde en PU og RIAA som matcher din smag. DET er en stor jungle

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 September 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

kiggede lige på køb og salg...

der er både brugt RIAA og PU fra 250,- pr. del....

500 kr så er du kørende. Så er det måske lidt lettere at vente til du har råd til den helt rigtige PU og RIAA... og du kan høre vinyl imens...

Emil K.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Fyn Vest
Sendt: 03 Oktober 2008 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

God at se der er sket noget nyt. Det er jo ikke ligesom nogle af os andre (mig).
Højtalerne ser godt dog har jeg ikke en pind forstand på dem

FLAC er det ikke det der format der skulle fylde en del mere men være lidt bedre kvalitet i eller?
Ved det nemlig ikke, har hørt ordet før men er ikke helt klar over hvad det er.

Til top Vis Emil K.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emil K.

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 03 Oktober 2008 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Emil K. skrev:
God at se der er sket noget nyt. Det er jo ikke ligesom nogle af os andre (mig).
Højtalerne ser godt dog har jeg ikke en pind forstand på dem

FLAC er det ikke det der format der skulle fylde en del mere men være lidt bedre kvalitet i eller?
Ved det nemlig ikke, har hørt ordet før men er ikke helt klar over hvad det er.

Tak skal du have.

Aner ikke lige noget om FLAC

CasperTo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Må da bestemt også sige at dit anlæg ser virkelig fedt ud.

Dog er der lige lidt kabler hist og her, men det har du nu alligevel sluppet meget godt om.

Ikke mindst ser dine forstærkere også ganske specielle ud. Jeg har førhen ikke set noget lign, og det er jo ikke helt dårligt, at have noget der ikke ligner andres

Forresten synes jeg at det er en kanon idé du har fået dig med at sætte 2 stole ind med et bord i midten. Virkelig godt!

- Casper T.
Til top Vis CasperTo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CasperTo

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

CasperTo skrev:

Må da bestemt også sige at dit anlæg ser virkelig fedt ud.

Dog er der lige lidt kabler hist og her, men det har du nu alligevel sluppet meget godt om.

Ikke mindst ser dine forstærkere også ganske specielle ud. Jeg har førhen ikke set noget lign, og det er jo ikke helt dårligt, at have noget der ikke ligner andres

Forresten synes jeg at det er en kanon idé du har fået dig med at sætte 2 stole ind med et bord i midten. Virkelig godt!

Mange tak skal du have.. Der kommer lidt opdateringer snart  Desuden bliver der noget fjernet, og jeg skifter til surround 100%. Stereoet bliver gemt ud til computeren i form af head-fi som bliver indkøbt engang.

Idéen med stolene kom faktisk ikke til mig som sådan.. Jeg havde før i tiden 2 stole helt op ad hinanden med to "standere" ude til hver side.. Men det blev jeg træt af, så blev de rykket ind i midten, men det var jeg heller ikke glad for. Så jeg tog bare det glasbord jeg havde stående og stilte det der..  Win win

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes