Sendt: 20 August 2009 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
L'er skrev:
Når du siger "Din receiver" mener du så min nuværende Onkyo 606, eller mener du den reciever jeg planlægger at købe, nemlig Onkyo 906?
|
|
|
Hej, jeg forstod det sådan at du ville trække dem med en 906, men mit svar ændrer sig ikke væsentligt fordi det er en 606'er istedet. Som sagt lyder det vældig fint på min Denon 2808, og den er IMHO ikke bedre end 606, ihvertfald ikke meget (nogen vil sige tværtimod). De lyder forskelligt, men det er en anden sag, og kommer mere an på smag og behag. 606'eren kan også Bi-Ampes på fronten, og det vil nok være en fordel, det hjalp ihvertfald en del på min 2808, der ikke lyder så hårdt når den bliver presset, og generelt er bedre opløst. Jeg tror godt du kan få et godt resultat med din nuværende Receiver, men det bliver helt sikkert ikke dårligere med en 906. Og hvem siger du vil stoppe der? Mentorerne vil blot følge med opad efterhånden som du forbedrer (indtil et vist niveau selfølgelig). Men ellers må du jo se om du kan låne et sæt hjem til prøvelytning, hvem ved, kan være du kan få lov? __________________ Mvh, Karsten.
Et smil er den korteste afstand mellem mennesker (Victor Borge).
|