Forfatter |
|
Prinds Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 161
|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
slettet...
|
Til top |
|
|
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser rigtigt smukt og stilrent ud  Har jeg ret i at du har 2 pladespillere ? Jeg har selv haft kig på de clic skabe, men hvordan kommer du rent praktisk til montering af kablerne ? Er det ikke bøvlet ? Mvh. Frank
__________________ Mvh. Frank K.
|
Til top |
|
|
Prinds Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Frank, Nej, jeg har kun 1 pladespiller. Dén der står i skabet er en Hannl pladerenser  På Clic møblerne kan hele bagbeklædningen tages af i et snuptag - det letter kabelføringen betydeligt. I det åbne modul har jeg valgt ikke at montere bagbeklædningen igen pga af de mange kabler (og selve stikkene fylder jo en hel del). Mit største problem var faktisk at få CD-drev og DAC på plads. De har begge en bredde på 477 mm og Clic's indvendige mål er 482 mm - så jeg måtte lige skrue skabslågerne af inden jeg kunne sætte tingene på plads. mvh Prinds
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice setup og flot stil.
Hørte lige det samme AC setup godtnok med jbl højttlaer ved en kunde i sødangs det var hans bar anlæg.
Må sige det spiller ret godt.
|
Til top |
|
|
Prinds Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jensen, Vi sørger for at drikke en del rødvin i stuen - så dette er i praksis også et bar-anlæg  mvh Prinds
|
Til top |
|
|
P Sikjær Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, det ser superlækkert ud. Har altid haft et godt øje til Accuphase, det holder en menneskealder.
Hvad med din PPP var den pengene værd eller? __________________ Peter Sikjær
|
Til top |
|
|
Prinds Forum Bruger

|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
Jeg har kun haft PPP'en i 2 dage, så det er lidt tidligt at udtale mig om dens kvaliteter - men til sammenligning fjernede PPP'en øjeblikkeligt det "gardin" som min Supra skinne havde sat foran højttalerne....
Én af de ting jeg kan lide ved Accuphase (ud over lyden naturligvis) er helt klart samlekvaliteten - disse produkter er bygget som kampvogne. Jeg har kigget en del på McIntosh, EAR osv - men jeg når aldrig længere end til "look and feel" stadiet, for min Accu'er er bare en mere lækker kvalitet (efter min beskedne mening)...
mvh Peter
|
Til top |
|
|
P Sikjær Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prinds skrev:
Hej Peter,
Jeg har kun haft PPP'en i 2 dage, så det er lidt tidligt at udtale mig om dens kvaliteter - men til sammenligning fjernede PPP'en øjeblikkeligt det "gardin" som min Supra skinne havde sat foran højttalerne....
Én af de ting jeg kan lide ved Accuphase (ud over lyden naturligvis) er helt klart samlekvaliteten - disse produkter er bygget som kampvogne. Jeg har kigget en del på McIntosh, EAR osv - men jeg når aldrig længere end til "look and feel" stadiet, for min Accu'er er bare en mere lækker kvalitet (efter min beskedne mening)...
mvh Peter
|
|
|
Ja, det er kram.
Har selv en Supra strømskinne, men jeg har dog rykket filtret ud, for det napper lidt af lyden.
Syntes dog også EAR har en god samlekvalitet og er lavet i kraftige matrialer. Men når mit GamuT en dag skal skiftes, så tror jeg der kommer til at stå Accuphase på bænken __________________ Peter Sikjær
|
Til top |
|
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
Sendt: 20 Januar 2011 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Prinds, Lækkert anlæg - Accuphase har bare noget helt specielt over sig, både hvad lyd og design angår. Og jeg er helt enig med dig i, at samlekvaliteten og dets "feel" er noget af det bedste, man kan købe sig til. Og resten af kæden fejler jo heller ikke noget.
|
Til top |
|
|