Tilbage til HIFI4ALL.DK 31. maj 2025 | 10:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Yes koncert på Train (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 14 Juni 2014 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Så oplevede man igen at se og høre lifetime-favoritter. Jeg havde fået billetter af konen i julegave og hun var også med. Så
efter indtagelse af igen for stort måltid (vi spiste på flammen lige ved siden af, jeg lærer vist aldrig at beherske mig ved
buffet hvor man bare kan tage) Ved ikke hvor stort Train er, men da kl nærmede sig 20.00 var der fuld hus. Yes startede
præcis på klokken. De lagde ud med Close To The Edge, denne lille sag på 20min blev spillet uhyggelig præcist, det er et
meget svært nr. Den næste er personlig favorit: And You And I, det blev spillet så flot så der var vand i øjnene. Siberian
Khatru blev fremført så fræsende så hele salen hoppede. Efter lidt chit chat snak fra Howe & Squire startede de på Going For
The One. Synes det er et af de fedeste nr nogensinde. Turn Of The Century er også flot sag, lille sympf på 9min. Så fulgte
Parallels, du milde Squire spillede bas. Wonderious Stories var næste, der var hele salen også med. Awaken var fantastisk,
Squire tryllede på 3-halset basguitar, Alan White tryllede med flot og spændende percussion spil. Så var der pause på 20min.
De startede præcist igen, denne gang med The Yes Album. Hele sættet igennem kogte salen, og der blev klappet da Howe
havde scenen selv, gosh hvor han spiller på The Clap, samtidig med han pjattede med de første rækker. Oplevelsen var
ekstra stor, da der var perfekt lyd, hver eneste lille lyd kunne høres. Gamle gutter der stadig kan deres kram skal jeg love
for.

Mange tak
Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes