Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: små højtalere til kælder - hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
clauskri
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 November 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 50
Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Jeg mangler et par små højtalere, til montering på væg, til at lytte vinyl i kælderen. Hvordan kommer man længst for omkring 500 brugt?? Er det nogle små dali, eller er der andre gode alternativer??

tak
Til top Vis clauskri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clauskri
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Der er faktisk mange fine små højttalere, der snilt kunne bruges. Til det budget du har til rådighed, så kig på brugt siderne her og i blå.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Lytter lige med her, vil da gerne høre hvad man kan få for 500 kr. af højtalere

__________________
It's the Crown that makes you king!

Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle
 
jacobjron
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 432
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Til top Vis jacobjron's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jacobjron
 
Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9424
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Hej . For 100 kr mer, kan du få et sæt helt nye Liberty1+ , en fremragende højttaler, der slår mange til dobblt pris eller mer. kig her

Eltax service shop ( google det ) og se under restsalg.

mvh space



__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Skal de være små? Jeg har købt et sæt dali 104 til 350,-.

Men ja kig på DBA efter gamle højtalere fra de kendte mærker.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Lille højttaler til 299.-

Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
aceh
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 463
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Ovenstående kan sikker også bankes op på væggen.
Til top Vis aceh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aceh
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 03 Oktober 2011 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

100% enig med spaceman på den her. Til den pris kan du ligeså godt glemme brugtmarkedet. Liberty er en af deres gode
serier ligesom monitor og symphony.

Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
clauskri
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 November 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 50
Sendt: 04 Oktober 2011 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Spaceman_2 skrev:

Hej . For 100 kr mer, kan du få et sæt helt nye Liberty1+ , en fremragende højttaler, der slår mange til dobblt pris eller mer. kig her

Eltax service shop ( google det ) og se under restsalg.

mvh space

tak, de er hermed bestilt.
og ja, højtalerne skal være små, de er kun til mit kælderrum.
Til top Vis clauskri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clauskri
 
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 04 Oktober 2011 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Hej. Håber du bliver glad for dem. Giv lyd når du har hørt dem. god fornøjelse.

mvh space



__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
clauskri
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 November 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 50
Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

hej igen..... jeg har fået højtaleren. Jeg er ikke audiofil på nogen måde, men er glad for musik, så kan ikke udtale mig teknisk om lyden.
Men jeg er meget overrasket over hvor meget lyd der kommer ud af den lille kasse. Musikken fremstår meget naturligt, og instrumenterne fremstår klart. Helt klart et godt køb, tak for tippet.
Til top Vis clauskri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clauskri
 
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2683
Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

slettet..........

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 15 Oktober 2011 kl. 07:53 | IP-adresse registreret  

Tillykke med dine højttalere. Min kæreste ejer selv 2 af slagen. Hun interesserer sig ellers ikke for musik i almindelighed, da hun siger, at det kun er lyd. men efter, at hun fik dem, er hun kommet til et andet resultat. Hun har nu bedt mig om, at lure på et par standere i 60cm højde , Da de vil præsentere sig endnu bedre, og selvfølgelig med bedre WAF. Højttalerne lyder bedst efter min mening ca 40cm fra bagvæg og 2m til sidevæg begge veje. Skulle man mangle bas, ja så kan en sub supplere dem, men alt efter lytterum.

mvh space



__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
clauskri
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 November 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 50
Sendt: 30 December 2011 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

min frue vil gerne have de små eltax hængt op på væggen i kælderen. Jeg kan se at der bagpå er 2 bøsninger (måske med gevind). Hvilken type ophæng vil passe til højtalerne og hvor købes de?


Til top Vis clauskri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clauskri
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes