| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal Snell C/V på spikes eller ej?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
umiddelbart ville jeg prøve mig frem, det er jo hurtigt testet hvis du stadig har spikes til dem - jeg har selv haft C/V af to omgange og begge gange havde jeg dem ikke stående på spikes (trods at de fulgte med)... det koblede fint med mit lytterum, der dengang var med stråvægge, så ikke den typiske stue
|
| Til top |
|
| |
kimz Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må da være en stor akustisk fordel, med sådan nogle stråvæggge.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimz skrev:
Det må da være en stor akustisk fordel, med sådan nogle stråvæggge.  |
|
|
Formoder at du refererer til Westergårds indlæg;-)
Har ikke skråvægge! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et lille billede,-)
 __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mine står uden spikes men lyt dig frem
mvh
|
| Til top |
|
| |
sborup Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 392
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser sku godt ud. De er fede dine nye speakers :-)
Mvh Søren
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du sætter dem på spikes, så læg en 50 øre under hver af dem, da C5 vejer 48kg. Det ville da være synd, at lave dybe mærker i gulvet. Du kan også i stedet vælge at lægge et lille tykt tæppe under dem, da de jo har en stor flade. Eller hårde gummidupper i stedet for spikes.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Westergaard skrev:
umiddelbart ville jeg prøve mig frem, det er jo hurtigt testet hvis du stadig har spikes til dem - jeg har selv haft C/V af to omgange og begge gange havde jeg dem ikke stående på spikes (trods at de fulgte med)... det koblede fint med mit lytterum, der dengang var med stråvægge, så ikke den typiske stue  |
|
|
Skal der stå stråvægge eller er det skråvægge, du mener?  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
fatjoe1992 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 28 November 2011 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil forslå noget regufoam.
fordele
1. det ødelægger ikke gulvet
2. den nedbryder basgengivelsen hos naboen (hvis du har en?)
ulemper
1. farven på materialet afhænger af tykkelsen
2. de der snell ht er ret høje, så ved ikke om materialet er hårdt nok til at holde ht'erne stabile?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nilsson Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
et fint anlæg
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan se du har den samme bærbar som mig, som dette er skrevet på    __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Kan se du har den samme bærbar som mig, som dette er skrevet på   |
|
|
Hehe...
Jow det ik så ringe endda:))
Er nu også ret glad for setuppet som det spiller pt __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilsson skrev:
et fint anlæg  |
|
|
Tak skal De ha
Er egentlig også vældig tilfreds. Det har hjulpet alvorligt meget, at sætte et, i første omgang, Hartvig RCA kabel... Nøj hvor har
det ændret mit setup til det bedre __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 12 December 2011 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |