| Sendt: 15 September 2011 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
XTZ'erne gør det bestemt bedst på en stander, men når nu du søger en stander/reol højttaler, hvorfor overvejer du så
99.36? :)
Min personlige erfaring med XTZ er at de leverer langt mere end hvad prisskiltet indikerer. Er sikker på du ikke bliver
skuffet.
Kommer du forbi nordjylland kan vi sagtens finde ud af at du kan komme forbi til en prøvelytter på Onkyo/XTZ setup.
(99.36) Deres force er super crispy mellemtone. Godt med detaljer uden tendens til skingerhed i diskanten. Masser af bas,
alt sammen med fintuningsmuligheder så du kan tilpasse højttaleren dit rum.
Selvfølgelig vokser træerne ikke ind i himlen, men intet mærke JEG endnu har hørt kan hamle op prismæssigt med XTZ.
God jagt.
|