Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: cadence avita (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 28 November 2011 kl. 20:53 | IP-adresse registreret  

Lige præcis :-)
Men jeg må lige give besked efter søndag, når der blevet lyttet intenst på dem, og om de kan spille noget rock, i stil med dire straits, pink floyd osv :-)
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 December 2011 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark.

Lyden? Der er hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i..  Jeg er 1 stks sindsygt tilfreds menneske.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
Robert GS
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ground Sound

Bruger siden: 15 Marts 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 532
Sendt: 01 December 2011 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Tillykke  ... det nytter at lytte - og her er det jo endda dobbelttydigt
Til top Vis Robert GS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert GS Besøg Robert GS's Websted
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 01 December 2011 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

NAD-Mand skrev:

Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i..  Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.



Tillykke med dem.

Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden?

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 December 2011 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:

Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i..  Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.



Tillykke med dem.

Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden?
Nej det er det ikke, ham der havde den har haft dem i 8 mdrs tid. Og Sun audio, som er de eneste der har taget denne højttaler hjem og kun har solgt 1 eksemplar af, så jeg kunne forestille mig, din tidsline er lidt sløret 
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 01 December 2011 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Nad-Mand

Det var jo positivt nyt må man sige. Så spillede de alligevel som ønsket. Så er der lagt op til svensk træsko dans. Rigtig god fornøjelse med dem.



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 01 December 2011 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

NAD-Mand skrev:


thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:

Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i..  Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.



Tillykke med dem.

Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden?
Nej det er det ikke, ham der havde den har haft dem i 8 mdrs tid. Og
Sun audio, som er de eneste der har taget denne højttaler hjem og kun har solgt 1 eksemplar af, så jeg kunne forestille mig, din tidsline er lidt sløret 



Ja tiden går stærkt nogle gange.
Mente bare sættet stod som brugt- eller demotilbud til 9k ca.

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 December 2011 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:

Nad-Mand

Det var jo positivt nyt må man sige. Så spillede de alligevel som ønsket. Så er der lagt op til svensk træsko dans. Rigtig god fornøjelse med dem.

Ja det må man sige, de spiller godt nok lækkert. Dog kan jeg fornemme på min effektforstærker, at højttalerne gerne vil have noget effekt bagi :-) Netop pga følsomheden :-) Men wow, de kan spille musik. Er helt opslugt af dem.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 December 2011 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:


thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:

Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i..  Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.



Tillykke med dem.

Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden?
Nej det er det ikke, ham der havde den har haft dem i 8 mdrs tid. Og
Sun audio, som er de eneste der har taget denne højttaler hjem og kun har solgt 1 eksemplar af, så jeg kunne forestille mig, din tidsline er lidt sløret 



Ja tiden går stærkt nogle gange.
Mente bare sættet stod som brugt- eller demotilbud til 9k ca.
Ja det gør den somme tider. :-) Det skal jeg ikke kunne svare på, var faktisk nede i Sunaudio efter jeg havde hentet dem, og fortalte at jeg nu var blevet ejer af denne fantastiske højttaler. Og de fortalte i hvert fald der kun var blevet solgt 1 eksemplar fra dem af, og at det højest sandsynligt er dem jeg ligger inde med.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 01 December 2011 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Havde jeg haft mønten havde jeg selv købt dem for længe siden. De så simpelthen for spændende ud til at lade vær . Kan
være mig og en kammerat kan komme forbi og lytte til dem engang? Så giver jeg en god flaske vin eller et par gode special øl.

Mvh
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 December 2011 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jamen det kan vi sagtens finde ud af dog er mit beskedne musik fra pc via et ok lydkort (Auzentech X-Plosion) :-)
Det mest optimale vil selvfølgelig være med en stereo forforstærker og en DAC på pc'en så får de virkelig vist sit sande jeg :-)
Men hvis I vil være tilfredse med med Marantz og PC lige på, jamen så er det helt fint med mig :-)

Mvh.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 01 December 2011 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Kører selv med Marantz efter et godt lydkort, så det skulle ikke være et problem :)
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 December 2011 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Ah okay :-)
Jamen kontakt mig lige over en pm så kan vi lige aftale noget nærmere med en lytteaften :-)
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
highenden
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 November 2011
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 598
Sendt: 02 December 2011 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Det er simpelthen perfekt at du er glad for dem, for alle data talte jo egentlig imod dem.

Men det er bare supergodt

Og de lyder jo godt i dine ører, men kan de spille højt nok til dit brug ?
Til top Vis highenden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af highenden
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 02 December 2011 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

highenden skrev:
Det er simpelthen perfekt at du er glad for dem, for alle data talte jo egentlig imod dem.

Men det er bare supergodt

Og de lyder jo godt i dine ører, men kan de spille højt nok til dit brug ?
Ja alle Data'er talte godt nok imod. Kan selvfølgelig godt mærke at følsomheden kun er 86 DB, i og med volume knappen skal mere til højre for at banke noget lyd ud. Men hold da op, jeg er godt nok overrasket over at de spiller så godt. I løbet af weekenden skal jeg prøve nogle forskellige opstillinger og evt lige prøve at dreje hele "stuen" 90 grader, så jeg spiller på tværs af rummet i stedet for. Bare lige for at teste om det bliver bedre eller værre lyd end jeg har nu :-)

Ja de spiller fint højt til mit niveau og jeg er sikker på jeg kunne have skruet mere op for dem. Men det behøvede jeg ikke. Jeg opnåede et fint punch i brystet allerede ved lydniveau hvor man skal hæve stemmen lidt mere, for at snakke med side kammeraten. :-) Så alt i alt, så tegner det sig rigtig godt.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes