| Forfatter |
|
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 28 November 2011 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige præcis :-) Men jeg må lige give besked efter søndag, når der blevet lyttet intenst på dem, og om de kan spille noget rock, i stil med dire straits, pink floyd osv :-)
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i..  Jeg er 1 stks sindsygt tilfreds menneske.
|
| Til top |
|
| |
Robert GS Branchemedlem

Ground Sound
Bruger siden: 15 Marts 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 532
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
NAD-Mand skrev:
Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i.. Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.
|
|
|
Tillykke med dem.
Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden? __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:
Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i.. Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.
|
|
|
Tillykke med dem.
Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden? |
|
|
Nej det er det ikke, ham der havde den har haft dem i 8 mdrs tid. Og Sun audio, som er de eneste der har taget denne højttaler hjem og kun har solgt 1 eksemplar af, så jeg kunne forestille mig, din tidsline er lidt sløret
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nad-Mand
Det var jo positivt nyt må man sige. Så spillede de alligevel som ønsket. Så er der lagt op til svensk træsko dans. Rigtig god fornøjelse med dem.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
NAD-Mand skrev:
thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:
Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i.. Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.
|
|
|
Tillykke med dem.
Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden? |
|
|
Nej det er det ikke, ham der havde den har haft dem i 8 mdrs tid. Og
Sun audio, som er de eneste der har taget denne højttaler hjem og kun har solgt 1 eksemplar af, så jeg kunne forestille mig, din tidsline er lidt sløret
|
|
|
Ja tiden går stærkt nogle gange.
Mente bare sættet stod som brugt- eller demotilbud til 9k ca. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Nad-Mand
Det var jo positivt nyt må man sige. Så spillede de alligevel som ønsket. Så er der lagt op til svensk træsko dans. Rigtig god fornøjelse med dem.  |
|
|
Ja det må man sige, de spiller godt nok lækkert. Dog kan jeg fornemme på min effektforstærker, at højttalerne gerne vil have noget effekt bagi :-) Netop pga følsomheden :-) Men wow, de kan spille musik. Er helt opslugt af dem.
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:
thuekay skrev:
NAD-Mand skrev:
Så blev der lyttet på herlighederne! :-) Tjah, Dali har nu fået nyt hjem og Cadence har fået en plads hos mig. Eneste sæt i Danmark. Lyden? Der er
hul igennem! Mere er der ikke at sige. Forstår ikke denne højttaler har været til salg så længe.. Sikke en kvalitet den er udført i.. Jeg er 1 stks
sindsygt tilfreds menneske.
|
|
|
Tillykke med dem.
Er det samme sæt som Sun Audio havde til salg for få måneder siden? |
|
|
Nej det er det ikke, ham der havde den har haft dem i 8 mdrs tid. Og
Sun audio, som er de eneste der har taget denne højttaler hjem og kun har solgt 1 eksemplar af, så jeg kunne forestille mig, din tidsline er lidt sløret
|
|
|
Ja tiden går stærkt nogle gange.
Mente bare sættet stod som brugt- eller demotilbud til 9k ca. |
|
|
Ja det gør den somme tider. :-) Det skal jeg ikke kunne svare på, var faktisk nede i Sunaudio efter jeg havde hentet dem, og fortalte at jeg nu var blevet ejer af denne fantastiske højttaler. Og de fortalte i hvert fald der kun var blevet solgt 1 eksemplar fra dem af, og at det højest sandsynligt er dem jeg ligger inde med.
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde jeg haft mønten havde jeg selv købt dem for længe siden. De så simpelthen for spændende ud til at lade vær  . Kan
være mig og en kammerat kan komme forbi og lytte til dem engang? Så giver jeg en god flaske vin eller et par gode special øl.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jamen det kan vi sagtens finde ud af dog er mit beskedne musik fra pc via et ok lydkort (Auzentech X-Plosion) :-) Det mest optimale vil selvfølgelig være med en stereo forforstærker og en DAC på pc'en så får de virkelig vist sit sande jeg :-) Men hvis I vil være tilfredse med med Marantz og PC lige på, jamen så er det helt fint med mig :-)
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
rskriver Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2315
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kører selv med Marantz efter et godt lydkort, så det skulle ikke være et problem :)
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 01 December 2011 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah okay :-) Jamen kontakt mig lige over en pm så kan vi lige aftale noget nærmere med en lytteaften :-)
|
| Til top |
|
| |
highenden Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 November 2011 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 02 December 2011 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er simpelthen perfekt at du er glad for dem, for alle data talte jo egentlig imod dem.
Men det er bare supergodt
Og de lyder jo godt i dine ører, men kan de spille højt nok til dit brug ?
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 02 December 2011 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
highenden skrev:
Det er simpelthen perfekt at du er glad for dem, for alle data talte jo egentlig imod dem.
Men det er bare supergodt
Og de lyder jo godt i dine ører, men kan de spille højt nok til dit brug ? |
|
|
Ja alle Data'er talte godt nok imod. Kan selvfølgelig godt mærke at følsomheden kun er 86 DB, i og med volume knappen skal mere til højre for at banke noget lyd ud. Men hold da op, jeg er godt nok overrasket over at de spiller så godt. I løbet af weekenden skal jeg prøve nogle forskellige opstillinger og evt lige prøve at dreje hele "stuen" 90 grader, så jeg spiller på tværs af rummet i stedet for. Bare lige for at teste om det bliver bedre eller værre lyd end jeg har nu :-) Ja de spiller fint højt til mit niveau og jeg er sikker på jeg kunne have skruet mere op for dem. Men det behøvede jeg ikke. Jeg opnåede et fint punch i brystet allerede ved lydniveau hvor man skal hæve stemmen lidt mere, for at snakke med side kammeraten. :-) Så alt i alt, så tegner det sig rigtig godt.
|
| Til top |
|
| |