Bruger siden: 06 Januar 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 115
Sendt: 09 Juli 2010 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
Er det nogle stik du kender? Det først link set okay ud?
Jeg er ikke helt sikker på hvilke kabler jeg har, det er nogle jeg har fået af en fra hifiklubben. Vil tror det er et 70 kr/m kabel eller noget ligende.
Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
Sendt: 09 Juli 2010 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
acce skrev:
Jeg er ikke helt sikker på hvilke kabler jeg har, det er nogle jeg har fået af en fra hifiklubben. Vil tror det er et 70 kr/m kabel eller noget ligende.
Har prøvet nogle at furutech's produkter og er stor tilhænger af dette fabrikat, det er dyre vare, men det spiller bare, først nævnte link er lavet af samme matrialer som furutech stikkene, men dog ikke cryogen behandlet, kan ikke forstille mig andet en at det også er ganske fornuftig stik til overkommelige penge.
Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
Sendt: 09 Juli 2010 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
acce skrev:
Naim NAC 5A er ikke helt dum på AV, men også lidt dyre. Ellers se om du kan finde et brugt chord odyssey på ebay, det vil funger langt bedere en hvad du ellers kan købe nyt og hvis du er heldig så er du fri for at købe stik da dette måske er termineret.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum