Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 00:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Et par Audiovector-spørgsmål for kendere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brugernavn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Februar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 08 November 2011 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har nogle gamle Audiovector M3 der ligner dem her:

 
Finish er dog "kirsebær" ...

Serienummeret er 9902CHSI3xxxx hvor xxxx er tal.

Betyder det "Signature i kirsebær produceret i februar 1999"?

Og så lige et spørgsmål mere:

Jeg har tænkt mig at male dem sorte. Enten hos en prof. eller af mig selv. Derfor prøvede jeg at skille dem ad, men det ville ikke som jeg ville. Jeg fjernede de 12 skruer på bagbeklædningen, men denne sad stadig fast. Og hvad med logoet på forsiden. Hvordan sidder det fast? Og kan det afmonteres og sættes på igen?

Er der nogen der kan hjælpe med dette?

På forhånd tak.

/monza
Til top Vis brugernavn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brugernavn
 
HiFi-Michael
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 11 November 2011 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Hmmm... ?

Svært - jeg har en lignende M3 Super - du kan evt. prøve med den ?

Til top Vis HiFi-Michael's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HiFi-Michael
 
Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 784
Sendt: 12 November 2011 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

brugernavn skrev:
Hej.

Jeg har nogle gamle Audiovector M3 der ligner dem her:

 
Finish er dog "kirsebær" ...

Serienummeret er 9902CHSI3xxxx hvor xxxx er tal.

Betyder det "Signature i kirsebær produceret i februar 1999"?

Og så lige et spørgsmål mere:

Jeg har tænkt mig at male dem sorte. Enten hos en prof. eller af mig selv. Derfor prøvede jeg at skille dem ad, men det ville ikke som jeg ville. Jeg fjernede de 12 skruer på bagbeklædningen, men denne sad stadig fast. Og hvad med logoet på forsiden. Hvordan sidder det fast? Og kan det afmonteres og sættes på igen?

Er der nogen der kan hjælpe med dette?

På forhånd tak.

/monza

Hvis du går ind på Audiovectors hjemme side  og skriver dit spørsmål  så kan de hjælpe dig med et korekt svar.......

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 12 November 2011 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Hvis du er ked af at skille dem ad, kan du evt. få dem beklædt med sort folie.

Resultatet kan blive overraskende godt (er selv skiltetekniker), har gjort det før, det blev faktisk et rigtig godt resultat...
Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
brugernavn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Februar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 26 November 2011 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

wamba skrev:
Hvis du er ked af at skille dem ad, kan du evt. få dem beklædt med sort folie.

Resultatet kan blive overraskende godt (er selv skiltetekniker), har gjort det før, det blev faktisk et rigtig godt resultat...


Det lyder som en interessant idé, og de store flader burde ikke volde problemer.

Jeg er dog lidt bekymret for om kanter og hjørner kan blive pæne. Kender du nogen gode tricks til det?

/monza

Til top Vis brugernavn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brugernavn
 
brugernavn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Februar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 26 November 2011 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Darwin skrev:

Hvis du går ind på Audiovectors hjemme side  og skriver dit spørsmål  så kan de hjælpe dig med et korekt svar.......




Tak - det vil jeg prøve ...

/monza

Til top Vis brugernavn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brugernavn
 
Stenberg
Branchemedlem
Branchemedlem

Terton Audio

Bruger siden: 06 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 42
Sendt: 26 November 2011 kl. 08:30 | IP-adresse registreret  

Hej Monza.

Baflerne er lamineret på - dvs. de er umulige at få af uden at skade fineren nedenunder- og ihvertfald er baflerne ubrugelige bagefter. For at gøre det endnu værre så har vi ikke flere af disse bafler, - så du vil stå tilbage med en højtaler som ikke er særlig køn - med mindre du er umanerlig god til at spartle og male.

 

Selve logoet på fronten er limet på - det KAN tages af uden at skade fineren - men det er svært.

MVH

 

Peter Stenberg

Sales Director

Audiovector

 

Til top Vis Stenberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stenberg
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 26 November 2011 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

hvis din er identisk med den på billedet, så er det en Audiovector m3 signature mk.1 med superstans, den store monteringsplade på diskanten afsløre at det er en signature, havde det været en super så havde pladen været mindre. Det guld farvet emblem under enhederne afsløre at det er en mk.1 version, havde det været en mk.2 så ville logoet være sølvfarvet og placeret i toppen samt selve formen på emblemetet ser anderledes ud.

Logoet er klistret på. jeg haft et sæt AV 5X som jeg købte som medbyg, det var samme emblem der var på dem, man fjernede blot en film på bagsiden af emblemet og trykkede det fast hvor det skulle side.



__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes