| Forfatter |
|
brugernavn Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 08 November 2011 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg har nogle gamle Audiovector M3 der ligner dem her:  Finish er dog "kirsebær" ... Serienummeret er 9902CHSI3xxxx hvor xxxx er tal. Betyder det "Signature i kirsebær produceret i februar 1999"? Og så lige et spørgsmål mere: Jeg har tænkt mig at male dem sorte. Enten hos en prof. eller af mig selv. Derfor prøvede jeg at skille dem ad, men det ville ikke som jeg ville. Jeg fjernede de 12 skruer på bagbeklædningen, men denne sad stadig fast. Og hvad med logoet på forsiden. Hvordan sidder det fast? Og kan det afmonteres og sættes på igen? Er der nogen der kan hjælpe med dette? På forhånd tak. /monza
|
| Til top |
|
| |
HiFi-Michael Forum Bruger


Bruger siden: 26 Marts 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 11 November 2011 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm... ?
Svært - jeg har en lignende M3 Super - du kan evt. prøve med den ?
|
| Til top |
|
| |
Darwin Forum Bruger


Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 12 November 2011 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
brugernavn skrev:
Hej.
Jeg har nogle gamle Audiovector M3 der ligner dem her:
 Finish er dog "kirsebær" ...
Serienummeret er 9902CHSI3xxxx hvor xxxx er tal.
Betyder det "Signature i kirsebær produceret i februar 1999"?
Og så lige et spørgsmål mere:
Jeg har tænkt mig at male dem sorte. Enten hos en prof. eller af mig selv. Derfor prøvede jeg at skille dem ad, men det ville ikke som jeg ville. Jeg fjernede de 12 skruer på bagbeklædningen, men denne sad stadig fast. Og hvad med logoet på forsiden. Hvordan sidder det fast? Og kan det afmonteres og sættes på igen?
Er der nogen der kan hjælpe med dette?
På forhånd tak.
/monza
|
|
|
Hvis du går ind på Audiovectors hjemme side og skriver dit spørsmål så kan de hjælpe dig med et korekt svar.......
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 12 November 2011 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du er ked af at skille dem ad, kan du evt. få dem beklædt med sort folie.
Resultatet kan blive overraskende godt (er selv skiltetekniker), har gjort det før, det blev faktisk et rigtig godt resultat...
|
| Til top |
|
| |
brugernavn Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
wamba skrev:
Hvis du er ked af at skille dem ad, kan du evt. få dem beklædt med sort folie.
Resultatet kan blive overraskende godt (er selv skiltetekniker), har gjort det før, det blev faktisk et rigtig godt resultat... |
|
|
Det lyder som en interessant idé, og de store flader burde ikke volde problemer. Jeg er dog lidt bekymret for om kanter og hjørner kan blive pæne. Kender du nogen gode tricks til det? /monza
|
| Til top |
|
| |
brugernavn Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2009 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darwin skrev:
|
Hvis du går ind på Audiovectors hjemme side og skriver dit spørsmål så kan de hjælpe dig med et korekt svar....... |
|
|
Tak - det vil jeg prøve ... /monza
|
| Til top |
|
| |
Stenberg Branchemedlem

Terton Audio
Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Monza.
Baflerne er lamineret på - dvs. de er umulige at få af uden at skade fineren nedenunder- og ihvertfald er baflerne ubrugelige bagefter. For at gøre det endnu værre så har vi ikke flere af disse bafler, - så du vil stå tilbage med en højtaler som ikke er særlig køn - med mindre du er umanerlig god til at spartle og male.
Selve logoet på fronten er limet på - det KAN tages af uden at skade fineren - men det er svært.
MVH
Peter Stenberg
Sales Director
Audiovector
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 26 November 2011 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis din er identisk med den på billedet, så er det en Audiovector m3 signature mk.1 med superstans, den store monteringsplade på diskanten afsløre at det er en signature, havde det været en super så havde pladen været mindre. Det guld farvet emblem under enhederne afsløre at det er en mk.1 version, havde det været en mk.2 så ville logoet være sølvfarvet og placeret i toppen samt selve formen på emblemetet ser anderledes ud.
Logoet er klistret på. jeg haft et sæt AV 5X som jeg købte som medbyg, det var samme emblem der var på dem, man fjernede blot en film på bagsiden af emblemet og trykkede det fast hvor det skulle side. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |