min ærlige mening er, at bassen er alt for tom.. den er ikke en højtaler man gider lytte til i længere tid...
da den hverken har en dyb bas, eller giver et detaljeret lydbilled..
det er som om, den skal spille så højt som muligt. så for ikke at de skal lyde dårligt når de peaker.. så har de skruet ned for
bassen dybhed..
meget synd efter min menig :(
har selv et par dc15, og disse har en dejlig dyb bas..
cv har aldrig været detaljernes mester, men derimod bassens.. det vil jeg ikke stå inde for de har opnået med xls-215 :/
noget jeg har tænkt over det kunne skyldes er, det materiale der er blevet brugt.. ja, jeg ved godt de selvfølgelig er
professionelle..
men valget om brug af metal og plastick, synes jeg har først til et hul i højtalern når man snakker om lyden som helhed man
får ud af dem.. så i det store hele mangler de, at kunne give lytteren et rigtigt lydbilled..
dog vil jeg sige, at xls-215 har et fedt design.. -ikke området med plasticen..
men det nye frontgitter er genialt lavet..!
det beskytter tilstrækkeligt mod støv, og du har herligheden af, at kunne kigge på de flotte orange basenheder mens de bliver
beskyttet, direkte genialt!