| Sendt: 08 November 2011 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey fokes! :)
står her med et par CV dc15, samt en CV center højtaler (e 76 c) for at være helt nøjagtig..
primært vil jeg gerne bare have noget power ud af gulv højtalerne, men er det muligt at få noget kvali til center højtaleren.. vil
det jo bare være dejligt! :)
det skal så lige siges, at jeg ikke har meget mere at gøre godt med, end små 4000,-
PFT :)
|