| Sendt: 14 November 2011 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ nissemanden: ved godt det er småt, men TV hænger hvor det hænger ;) og min skærm har ikke indbyggede højttalere, så det er ikke en option.
@ Morten A: Se, den kendte jeg ikke - det e den her du mener, ikk? http://www.cambridgeaudio.com/summary.php?PID=595
__________________ // frankbuck
|