Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 03:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Behringer B2092A i dk? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ginger
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.

Bruger siden: 10 Marts 2011
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 267
Sendt: 03 November 2011 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

sd2100 skrev:
http://www.wikizic.org/Behringer-B2092A/reviews-1.htm

Et citat fra ovenstående anmeldelse:

"........ sounding more like a deep fart....."



Det kunne Poul ikke have formuleret bedre.



Til top Vis ginger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ginger
 
Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9424
Sendt: 04 November 2011 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har heller ikke hørt den, og kan da også google et par citater

http://www.zzounds.com/item--BEHB2092A

"This thing doesn't hit you in the chest with bass. What it does do is make you system sound amazing. Properly set up this thing just disappears and becomes just part of your existing speakers. "

http://www.samedaymusic.com/productreview--BEHB2092A

"Sound:
I would say that it really doesn't have a "sound" per se. What goes in comes out as it's a very accurate transducer. It plays at astonishing levels due to its efficiency. OK, it doesn't go down flat to 20 Hz but I own very few recordings that do. It competes very favorably with many grossly overpriced Hi-Fi subs!"

Og som det jo er med google, har jeg ingen anelse om det er en Behringer ansat eller konstruktørens søn der har skrevet anmeldelsen.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Robert GS
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ground Sound

Bruger siden: 15 Marts 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 532
Sendt: 04 November 2011 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

Det er s.. en ret underholdende tråd og så over emnet Behringer lavpris sub...

1150kr - så se dog og få købt den kasse - så vi kan få en anmeldelse her om den er skidt eller kanel og det gavne også på verdensøkonomien og den meget aktuelle finansielle krise - der skal meget mere gang i køb og smid væk verdenssamhandlen

Behringer laver da en del hæderlige produkter til prisen og denne B2092A kunne da være et af dem
Til top Vis Robert GS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert GS Besøg Robert GS's Websted
 
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2683
Sendt: 04 November 2011 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Robert GS skrev:
Det er s.. en ret underholdende tråd og så over emnet Behringer lavpris sub...

1150kr - så se dog og få købt den kasse - så vi kan få en anmeldelse her om den er skidt eller kanel og det gavne også på verdensøkonomien og den meget aktuelle finansielle krise - der skal meget mere gang i køb og smid væk verdenssamhandlen

Behringer laver da en del hæderlige produkter til prisen og denne B2092A kunne da være et af dem

 

Kan huske da jeg købte nye højtaler(ca 12 kg) hvor besværligt det var for postbudet at komme op med dem på 2 sal, gad vide hvor meget han/hun vil forbande mig med 33 kg subwoofer

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 04 November 2011 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Hifi kan tit overraske på kvalitet kontra pris, og dette kunne være ét af disse produkter. Omtalen på nettet er i hvert fald "Cons:
til prisen - ingen". Så selvom den selvfølgelig ikke kan følge med subwoofere til 10- eller 20tusinde kroner, så lyder det
umiddelbart som om den gør det godt til prisen.

Det eneste der gør at jeg personligt ville tøve lidt i denne sammenhæng er fordi basportene er bagudvendte istedet for fremad.
Men det er jo bare mig.
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
Robert GS
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ground Sound

Bruger siden: 15 Marts 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 532
Sendt: 04 November 2011 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

gasolin skrev:

Kan huske da jeg købte nye højtaler(ca 12 kg) hvor besværligt det var for postbudet at komme op med dem på 2 sal, gad vide hvor meget han/hun vil forbande mig med 33 kg subwoofer



Det burde da ikke være dit problem og fragt er inkluderet i prisen
Det er værre når du skal på posthuset for at returnere den eller på genbrugsstationen med den
Til top Vis Robert GS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert GS Besøg Robert GS's Websted
 
Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9424
Sendt: 04 November 2011 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

gasolin skrev:

Robert GS skrev:
Det er s.. en ret underholdende tråd og så over emnet Behringer lavpris sub...

1150kr - så se dog og få købt den kasse - så vi kan få en anmeldelse her om den er skidt eller kanel og det gavne også på verdensøkonomien og den meget aktuelle finansielle krise - der skal meget mere gang i køb og smid væk verdenssamhandlen

Behringer laver da en del hæderlige produkter til prisen og denne B2092A kunne da være et af dem

Den får du nok selv lov at hente. Postbudet må nok ikke løfte mere end 25 kg., med mindre der er andre regler for dem end for alle andre.

 

Kan huske da jeg købte nye højtaler(ca 12 kg) hvor besværligt det var for postbudet at komme op med dem på 2 sal, gad vide hvor meget han/hun vil forbande mig med 33 kg subwoofer

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Robert GS
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ground Sound

Bruger siden: 15 Marts 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 532
Sendt: 04 November 2011 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

rskriver skrev:

Det eneste der gør at jeg personligt ville tøve lidt i denne sammenhæng er fordi basportene er bagudvendte istedet for fremad.
Men det er jo bare mig.


Ved portfrekvensen er lyden rundstrålende og bør være hip som hap. Hvad der derimod ikke er hip som hap er fasetilpasningen med højttaleren som varetager området ovenover og det er nok her de fleste setup fejler

Mvh. Robert GS
Til top Vis Robert GS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert GS Besøg Robert GS's Websted
 
Robert GS
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Ground Sound

Bruger siden: 15 Marts 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 532
Sendt: 04 November 2011 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:

Den får du nok selv lov at hente. Postbudet må nok ikke løfte mere end 25 kg., med mindre der er andre regler for dem end for alle andre.


Når ja (20kg) - så er det jo Gasolins problem helt og holdent

mon det er Kim Larsen eller Wili Jønsson der klarer turen fra posthuset

Til top Vis Robert GS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Robert GS Besøg Robert GS's Websted
 
rskriver
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2315
Sendt: 04 November 2011 kl. 10:45 | IP-adresse registreret  

De 20kg er kun for privat til privat. Erherv - Privat har andre regler så hudt jeg hvisker :)
Til top Vis rskriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rskriver
 
zmilet
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 December 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 47
Sendt: 04 November 2011 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Hejsa med jer

Vil gerne lige give mit input til denne tråd, idet jeg selv har ejet en sådan sub.

Jeg synes den gør det rigtig godt til prisen. I sin tid da jeg købte den, var det til 1999.-, så til denne pris, ja så overvejer jeg nu igen at anskaffe mig en eller 2, grund til afskaffelse sidst var kone venligheden, idet det faktisk er en ret stor firkantet kasse, men spille, det synes jeg den gjorde godt, og den imponerede ihvertfald mig, især til den pris af 1999.-, og ja jeg kan godt lide et par store subber

Nu kan man jo helt sikkert få bedre og mere vilde subber i andre prisklasser, og nu havde jeg nu kun en 20m2 stue dengang jeg prøvede den til surround, men det var nok til at overboen kom ned, og ja han skulle da også lige have en tur

Synes bestemt, at det er et af Behringers bedre produkter.

Og til Gasolin, ja hvis du køber en, og ikke kan lide den, ja så køber jeg den gerne af dig.

Mvh. Zmilet

Til top Vis zmilet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zmilet
 
Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9424
Sendt: 04 November 2011 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

rskriver skrev:
De 20kg er kun for privat til privat. Erherv - Privat har andre regler så hudt jeg hvisker :)

Det var nu arbejdsmiljøreglerne jeg tænkte på. Postbudet må ikke løfte den op på 2. sal alene.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes