| Sendt: 09 November 2011 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa...
Jeg har XTZ D100 A3, og det er en dejlig forstærker.. Jeg har så kun NAD, Dennon og nogle billige Sony, Yamaha, Tchnics receiver og sammenligne med.. XTZ'en er en dejlig forstærker, meget neutral i lyden.. Der er en lækker DAC i XTZ'en, det
giver den også et stort plus..
Jeg spiller på et sæt Infinity Delta 70 og iforhold til mit gamle setup med en nad 208 og en amc forforstærker, så går XTZ'en
det helt fantastisk.. Der er kommer mere musik ud af højtalerne, bedre bas, mellemtone og diskant. Jeg fandt ihvertfald ud af
NAD og AMC virkelig gjorde musikken kedelig i forhold til XTZ'en..
__________________ Forstærker, Xtz A100D3.
Dac, SilverStone EB01
Højttaler, Infinity delta 70.
|