| Sendt: 31 Oktober 2011 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
En ven har bedt mig hjælpe med at renovere hans Castle Chester højttalere.
Det drejer sig om dæmpningen af 1/4-bølgehornet som bassen kigger ind i. Der er en stor skumgummiklods monteret indenfor, lige over basenheden, i toppen af kabinettet der hvor hornet drejer nedad. Skal den sidde der? eller under bassen? eller overhovedet være der? Hjæææææælp!
Castle er overtaget af folk som ikke kærer sig om service af ældre modeller (som mig selv) Kan I hjælpe?
Mvh Claus. __________________ Hackenberg
|