| Sendt: 02 November 2011 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt mig et sæt aktive Prodipe Pro5 mini monitors hos Aage musik. Har sat dem op i mit køkken-alrum tilsluttet en Squeezebox-duet. De spiller faktisk ganske fint til prisen(1599).
De har begge indbygget deres egen forstærker, så jeg har jo BI-amp ligesom i stuen... :) . De er på 75W hver, og de kan faktisk godt lave en lille fest... OG lyde godt. :)
De har overraskende god bas og jeg savner slet ikke en sub til dem. Nu overvejer jeg kraftigt at finde en brugt DAC, at smide ind til Duetten. Jeg tror faktisk speakerne er så gode, at det vil være en hørbar gevinst.
De får en fin anbefaling herfra....
__________________ Callesoroe
|