Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 08:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W 804 Diamond og Thule’s topmodel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft et sæt B&W XT4 i 4 år nu og har kunne godt tænke mig at få dem skiftet ud med et sæt B&W 804 diamonds for at få bedre og større lyd, samt mere punch i bass området. Har dertil THULE Space PR350BV forforstærker og THULE Space PA350B effektforstærker, der yder 2x350watt i stereo.

Tror I dette forstærkersæt vil kunne få disse 804 diamonds til at synge ordentlig? Ved godt at det kan være svært at svare på, men kunne være rar med en ide, da jeg ikke har råd til at opgradere forstærkerdelen forløbigt.



__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 
Tallahassee
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2010
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Det lyder som et mega fedt skifte..!

Nu har jeg selv haft XT8, og det er jo en ret svær højtaler at trække! Og det kan jeg især mærke, efter at have fået nogle
andre højtalere ;)

Under alle omstændigheder, synes jeg 804 (og 800 serien) er så utrolig fed, at har man mulighed for at købe den, så må man
gøre det, og så hen af vejen finde ud af noget med forstærker osv.

Kan i hvert fald ikke se noget problem i, at din forstærker ikke skal kunne trække 804 fint, når den "kæmper" med XT4 nu :)

__________________
Time to nut up or shut up!
Til top Vis Tallahassee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tallahassee
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Ja sagtens!

__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Angel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 18 Oktober 2011 kl. 07:37 | IP-adresse registreret  

Tallahassee: Så du siger ligefrem at XT4'eren er mere krævende end 804 med hensyn til power?

__________________
Stuebiografen med stil og power i ét
Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes