| Sendt: 19 Oktober 2011 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen!
Jeg har en subwoofer, der desværre er gået i stykker. Den gummimembran, der søger for at højtaleren kan vibrere er
sprunget. Der er altså en lang åben rille langs kanten på højtalerenheden. Skal hele enheden skiftes? Eller kan man nøjes med
at få lavet gummimembranen? Og Hvor er det bedste og billigste sted at få det lavet i københavn? Jeg er rigtig glad for dette
anlæg og selvom jeg er en fattigstuderende, vil jeg også gerne have at anlæggets kvalitet bliver bibeholdt.
Mvh Ketil
|