| Sendt: 22 Oktober 2011 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå det blev til 8008'ere. Sorte. Super flot stand!
Sonos forstærkeren har faktisk intet problem med at trække disse og de kan spille højere end jeg nogensinde får brug for. Jeg
er dog ikke i tvivl om at de sikkert kunne lyde endnu bedre med en større forstærker, men pladsen (læs konen :)) tillader det
bare ikke.
Detaljer kan jeg vel nok savne hvis jeg sammenligner med mine tidligere Dali Evidence 870 så en opgradering en gang i
fremtiden kommer vel nok på tale og så kan man vel bare glædes over at det økonomiske tab på mine 8008 vil være 0:- eller i
hvert fald tæt på til den tid.
Tak for hjælpen allesammen og god weekend
|