| Sendt: 21 Oktober 2011 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg var lige nede i den lokale Tiger butik idag da jeg faldt over dem her og syntes det var et meget sjovt påfund!
jep, det er to højttaler sat i hver sin papkasse, drevet af et lille AA batteri med et 3,5 mm jackstik til, pris: 30 kr.
og navnet er jo som produktet er:
det kan man da kalde kasselyd
fortsat god aften!
|