| Forfatter |
|
Jensen100 Lukket konto

Hedder nu NHJ4
Bruger siden: 23 November 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Ak ja, man bliver jo snart tvunget til at anskaffe sig en l**te-Squeezebox Duet, det har man jo læst andet steds her, at andre har valgt den www-sti...  men det er jo MP3 all-over signal, eller hvad __________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke alene lydkvaliteten, men især i forhold til indholdet er det en katastrofe. Eneste program jeg hører i radioen er P2. Nå, men så sparer man jo udgifterne til tuner og DAB antenner m.v. __________________ Quad 2905
|
| Til top |
|
| |
Mathew Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint med mig, hører aldrig den kanal alligevel :) . Forandring fryder, træls det så bare skal være statsstøttet.
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathew skrev:
| Fint med mig, hører aldrig den kanal alligevel :) . Forandring fryder, træls det så bare skal være statsstøttet. |
|
|
Nå ja, du ved jo så heller ikke hvad du går glip af.
|
| Til top |
|
| |
Jensen100 Lukket konto

Hedder nu NHJ4
Bruger siden: 23 November 2009 Lokalitet: Stor-København
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathew skrev:
| Fint med mig, hører aldrig den kanal alligevel :) . Forandring fryder, træls det så bare skal være statsstøttet. |
|
|
ja, du er jo nok en ung mand der ikke høre den slaks musik, det gjore jeg heller ikke i mine unge dage men med alleren kommer det bare stelle og rogligt ind i en værdagen, hvorfor skal vi så miste en god kanal som vi kan lide så skal de også lukke P3 der er lyden jo ikke noget at skrive om selv på min skod radio kan jeg ikke holde ud at høre denne kanal længer alderen trykker og gamel rovhul vil i unge jo nok tænke, har sanlig ikke noget i mod at der sker forandringe det skal bare ske på bekostning på riner kvaslitet
|
| Til top |
|
| |
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv l*rt - jeg hører også kun P2, når jeg hører radio - selvom det ikke er så meget.
Men hvorfor i alverden vil de afskaffe den, når der alligevel skal gives statsstøtte til en ny kanal?
Og det har da ikke en sk*d med alder at gøre - jeg har altid foretrukket P2, når jeg skulle høre radio. Jeg vil egentlig helst høre metal, men sådan en kanal har vi jo ikke. Og så foretrækker jeg klassisk musik frem for pop.
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathew skrev:
|
|
Forandring til hvad ? - du hører den jo aldrig.
Her skulle være en kommentar angående hurtigste knallert på havnen ..... men det undlader jeg.
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
Mathew skrev:
|
|
Her skulle være en kommentar angående hurtigste knallert på havnen ..... men det undlader jeg. |
|
|
Det er det de unge vil ha'! De går jo heller ikke ind for statsstøtte og så mange andre ting, men kender jo så heller ikke til "den store sammenhæng" og "andre synes måske om andre ting end du selv" 
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
jan_stevns skrev:
Mathew skrev:
|
|
Her skulle være en kommentar angående hurtigste knallert på havnen ..... men det undlader jeg. |
|
|
Det er det de unge vil ha'! De går jo heller ikke ind for statsstøtte og så mange andre ting, men kender jo så heller ikke til "den store sammenhæng" og "andre synes måske om andre ting end du selv" 
|
|
|
andre skal da bestemt have lov til at høre det vedkommende foretrækker, men udtrykke glæde over forandring - når man ikke lytter til tingene, er sgu da at sende forvrængede signaler..... på den anden side, sådan lyder musik måske i "den" del af verden __________________ -Jan@tecdata.dk
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke der bliver rakket ned på de af os, som stadigvæk er nogle kneite  - Jeg føler mig dog ikke synderligt ramt, P3 spiller
ikke ret godt musik mere, og P4 er oftest for pensionister  . Må erkende at jeg ikke er begyndt at lytte til P2 endnu, men
det kommer en dag. Om noget er det da forkert at nedlægge en kanal, der har så relativt mange lyttere.
Nu vi er ved netradio, kan jeg på det allervarmeste anbefale Radioparadise. Spiller et
meget bredt spektre af musik - Lige fra Pink Floyd over Mark Knopfler, Supertramp, Enigma Bob Dylan, Andy Mckee, Mike
Oldfield, Pearl Jam osv. Ofte musik der senere hen bliver til en del af musiksamlingen. En blanding af nyt og gammelt. - Og så i
høj kvalitet  , og uden irriterende værter!
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA, det er satme en l**t vores regering er igang med at lægge på dansk radio, og det er ikke en gammel mands holdning. Jeg er 24 og jeg hører Kun P1 og P2...!
|
| Til top |
|
| |
norvig Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 280
|
| Sendt: 04 Maj 2010 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg elsker at høre P2, når jeg kører bil. Og så skifter jeg mellem den og P3 når jeg er på arbejde. Der er altså også nogle gode programmer på den. Jeg kommer til at savne den.  __________________ Ethvert elektrisk apparat indeholder en masse røg. Hvis denne røg slipper ud, virker apparatet ikke mere.
|
| Til top |
|
| |
Mathew Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
Wymax skrev:
jan_stevns skrev:
Mathew skrev:
|
|
|
|
|
|
|
andre skal da bestemt have lov til at høre det vedkommende foretrækker, men udtrykke glæde over forandring - når man ikke lytter til tingene, er sgu da at sende forvrængede signaler..... på den anden side, sådan lyder musik måske i "den" del af verden |
|
|
Så fordi jeg aldrig lytter til den, betyder det jeg ikke må ytre mig?
.. Må jeg da være fri for dit idioti indlæg, fyldt med fordomme om mig - du kender mig ikke engang? Derudover, din hentydning til min
intelligens, ud fra et enkelt indlæg gamle mand, holder sku' ikke.
Jeg HAR skam lyttet til P2, gør det bare ikke mere, det er ikke mig.
Utrolig jeg skal have i hovedet af flere herinde, fordi jeg ikke "sørger" over
tabet af P2. Forandring fryder - i tror at det straks bliver til det
negative, uden overhovedet at have den fjerneste idé om hvad
erstatningen bliver? Hvad er der galt med jeres mentalitet? Har jeg jublet fordi den station lukker? Næ, egentlig ikke, jeg har bare sagt at forandring fryder, og straks skal jeg høre på mundbæ fra jeres side af. Skal jeg virkelig sørge over tabet af P2, før jeg er velkommen?
|
| Til top |
|
| |
Mathew Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
Mathew skrev:
|
|
Nå ja, du ved jo så heller ikke hvad du går glip af. |
|
|
Jo, går ikke glip af særlig meget, da de ikke spiller min musiksmag :)
|
| Til top |
|
| |
Mathew Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jensen100 skrev:
Mathew skrev:
|
|
ja, du er jo nok en ung mand der ikke høre den slaks musik, det gjore jeg heller ikke i mine unge dage men med alleren kommer det bare stelle og rogligt ind i en værdagen, hvorfor skal vi så miste en god kanal som vi kan lide så skal de også lukke P3 der er lyden jo ikke noget at skrive om selv på min skod radio kan jeg ikke holde ud at høre denne kanal længer alderen trykker og gamel rovhul vil i unge jo nok tænke, har sanlig ikke noget i mod at der sker forandringe det skal bare ske på bekostning på riner kvaslitet |
|
|
Korrekt, jeg er det de fleste vil betegne som en ung mand, 19, frisk og frejdig. Derfor betyder det ikke jeg sidder og høre 'Umti Umti' musik og danser som en robot ;) Luk gerne P3 for min skyld, høre heller ej den kanal ;) . Præcis din sidste linje vil jeg gerne hive fat i. Hvem siger det bliver i ringere kvalitet? Indrømmet, chancerne for det er nok højere end at det forbliver i god kvalitet, men ingen af os ved det med sikkerhed endnu. Så ro på, indtil l**ten er serveret, så kan ramaskrigende komme væltende, for indtil da er det ren spekulation. Jeg håber da at P2's publikum får sig en værdig erstatning, men derfor holder jeg stadig ved min mening;
Fint med mig, hører aldrig den kanal alligevel :) . Forandring fryder,
træls det så bare skal være statsstøttet.
|
| Til top |
|
| |
sjeffe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
|
| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det største problem er, at musikken i den landsdækkende radio, i DR som i andre, til stadighed bliver indskrænket. Ryger den klassiske musik ud, er det en yderligere forværring. I dag hører man aldrig rigtig rock i radioen længere (AC/DC, Metallica etc). Selv mesterværker som U2s 80erplader er væk fra de brede radiostationer. Hvornår har I hørt et helt nummer fra denne vidunderlige plade noget sted?  Men problemet skal så i stedet løses hjemme. Jeg sætter meget tit klassiske plader på, når ungerne er hjemme. det kører i baggrunden, og det er formentlig det eneste sted de hører klassisk... Min søn på 3 kom den anden dag og sagde, han gerne ville høre den med Bach, for den lød flot..:)
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathew skrev:
|
|
Jeg hører jævnligt (mere og mere faktisk) klassisk, men altid vinyl, ikke radio. Men derfor synes jeg alligevel at det er synd for dem der gør at P2 lukker, og synes også at dette tilbud skal være offentligt tilgængeligt, ligesom så mange andre non-kommercielle tilbud. Og at statsstøtte kan være en nødvendighed for at tilbuddet i det hele taget er der - om nogen i det hele taget ville betale for reklamer på en klassisk radiokanal, så ville det blive enormt træls.
Når jeg lytter til radio er det typisk P3 i bilen og www.digitallyimported.com på nettet 
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathew skrev:
|
Så fordi jeg aldrig lytter til den, betyder det jeg ikke må ytre mig? .. Må jeg da være fri for dit idioti indlæg, fyldt med fordomme om mig - du kender mig ikke engang? Derudover, din hentydning til min intelligens, ud fra et enkelt indlæg gamle mand, holder sku' ikke.
Jeg HAR skam lyttet til P2, gør det bare ikke mere, det er ikke mig. Utrolig jeg skal have i hovedet af flere herinde, fordi jeg ikke "sørger" over tabet af P2. Forandring fryder - i tror at det straks bliver til det negative, uden overhovedet at have den fjerneste idé om hvad erstatningen bliver?
Hvad er der galt med jeres mentalitet? Har jeg jublet fordi den station lukker? Næ, egentlig ikke, jeg har bare sagt at forandring fryder, og straks skal jeg høre på mundbæ fra jeres side af.
Skal jeg virkelig sørge over tabet af P2, før jeg er velkommen? |
|
|
Korrekt - jeg kender hverken dig, din intelligens , musiksmag eller alder -- jeg forholder mig til kvaliteten (indholdet) af det du skriver - det giver ikke mange point at sidde og udtrykke glæde over en stor skare lyttere, der egentligt er uden andre valgmuligheder pludseligt skal til at undvære den station, der sender den slags musik man holder af at lytte til .
"Forandring fryder - i tror at det straks bliver til det negative, uden overhovedet at have den fjerneste idé om hvad erstatningen bliver?"
Ved du da hvor de nuværende lyttere på programfladen skal bevæge sig hen ? Og bortset fra det, er det da fuldstændigt tåbeligt at lave om på noget, bare for at lave om.
Der er iøvrigt vist ikke nogen der siger du ikke må ytre dig - men du er nødt til at acceptere at der kan være folk der ikke deler din holdning til tingene, sådan vil det altid være - som man råber i skoven får man svar :)
__________________ -Jan@tecdata.dk
|
| Til top |
|
| |
RiverKing Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 05 Maj 2010 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
dysterland skrev:
Øv l*rt - jeg hører også kun P2, når jeg hører radio - selvom det ikke er så meget.
Men hvorfor i alverden vil de afskaffe den, når der alligevel skal gives statsstøtte til en ny kanal?
Og det har da ikke en sk*d med alder at gøre - jeg har altid foretrukket P2, når jeg skulle høre radio. Jeg vil egentlig helst høre metal, men sådan en kanal har vi jo ikke. Og så foretrækker jeg klassisk musik frem for pop. |
|
|
Ingen Metal kanal, prøv DR Rock på DAB... __________________ 2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
|
| Til top |
|
| |