Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 10:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Billedserie: Smukke stuevenlige højttaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ginger
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.

Bruger siden: 10 Marts 2011
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 267
Sendt: 12 September 2011 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

http://www.horninghybrid.com/alkibia.htm
Til top Vis ginger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ginger
 
bdef
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 739
Sendt: 12 September 2011 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Alland skrev:
Neeper Acoustics Perfection One


Super flotte

Til top Vis bdef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bdef
 
ginger
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.prof. Slowon/Granberg osv.

Bruger siden: 10 Marts 2011
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 267
Sendt: 12 September 2011 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Til top Vis ginger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ginger
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 12 September 2011 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
allanowich skrev:
Ha ha ha, der tager du fejl. Jeg har ikke siden jeg købte dem for 16 år siden, hørt én eneste negativ kommentar fra diverse redebyggere. Kun positive kommentarer og de synes netop det er lækkert, de ikke skal ude i stuen og optage det meste af gulvet.


Du må være en usædvanligt behagelig, charmerende og flot fyr (eller måske bare meget rig? ), siden du kan slippe afsted med sådan et par store kasser, uden at opleve nogle sure miner fra hunkønnene - eller det er måske dig de kalder "kvindehviskeren"?
Tja, der er måske et eller andet over mig i den retning. Måske skulle man lave en manual, så I kan få pigerne til, at acceptere kasserne uden al den brok. Jeg må da gøre et eller andet rigtigt i hvertfald.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Major Tom
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 66
Sendt: 12 September 2011 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:
wildstyle skrev:
allanowich skrev:
Ha ha ha, der tager du fejl. Jeg har ikke
siden jeg købte dem for 16 år siden, hørt én eneste negativ kommentar fra diverse redebyggere. Kun positive kommentarer og
de synes netop det er lækkert, de ikke skal ude i stuen og optage det meste af gulvet.
Du må være
en usædvanligt behagelig, charmerende og flot fyr (eller måske bare meget rig? ), siden du kan slippe afsted med sådan et
par store kasser, uden at opleve nogle sure miner fra hunkønnene - eller det er måske dig de kalder "kvindehviskeren"?
Tja, der er måske et eller andet over mig i den retning. Måske skulle man lave en manual, så I
kan få pigerne til, at acceptere kasserne uden al den brok. Jeg må da gøre et eller andet rigtigt i hvertfald.


Dater i Dansk Blindesamfund måske?
Til top Vis Major Tom's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Major Tom
 
NightRhyme
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 September 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 12 September 2011 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Vil da også være med, med mine egne Ht'ere:



__________________
walking around in the desert with a bag over my head being bumped into by people who rob me as they bore me
Til top Vis NightRhyme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NightRhyme
 
Alland
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 515
Sendt: 12 September 2011 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har også lidt en svaghed for Marten Bird - især i Piano  Jeg kan ikke få den til at indsætte billedet, så i må nøjes med et link...

LINK


//Allan
Til top Vis Alland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alland
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3136
Sendt: 12 September 2011 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  


Dem her?



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Alland
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 515
Sendt: 12 September 2011 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Brok skrev:

Dem her?



Just præcis

//Allan
Til top Vis Alland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alland
 
msp2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 114
Sendt: 12 September 2011 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Alland skrev:

thuekay skrev:
Alland skrev:
Neeper Acoustics Perfection
One


Ypperligt dansk design
Ja, for sat** da!! Jeg har aldrig hørt dem, men er næsten klar til at slå til på en god brugthandel udelukkende
for at få lov til at glo på dem hver dag //Allan

Dælme jamen de skulle efter sigende heldigvis også spille godt.


Før havde jeg VA BBG i sort piano, min kone syntes de var flottere end Neeperne, men Neperne spiller bare så meget bedre at hun også hellere vil
have dem så de står i stuen nu
Til top Vis msp2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af msp2
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 13 September 2011 kl. 07:55 | IP-adresse registreret  

Welcome to the world of Bang & Olufsen.

Kvinderne er vilde med dette setup. Download BeoLab 8002 manual her.

http://www.youtube.com/watch?v=t-MIwWtuLjQ



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 13 September 2011 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Major Tom skrev:
allanowich skrev:
wildstyle skrev:
allanowich skrev:
Ha ha ha, der tager du fejl. Jeg har ikke
siden jeg købte dem for 16 år siden, hørt én eneste negativ kommentar fra diverse redebyggere. Kun positive kommentarer og
de synes netop det er lækkert, de ikke skal ude i stuen og optage det meste af gulvet.
Du må være
en usædvanligt behagelig, charmerende og flot fyr (eller måske bare meget rig? ), siden du kan slippe afsted med sådan et
par store kasser, uden at opleve nogle sure miner fra hunkønnene - eller det er måske dig de kalder "kvindehviskeren"?
Tja, der er måske et eller andet over mig i den retning. Måske skulle man lave en manual, så I
kan få pigerne til, at acceptere kasserne uden al den brok. Jeg må da gøre et eller andet rigtigt i hvertfald.


Dater i Dansk Blindesamfund måske?
......øjensynligt.....den sidste hed Iris

......og tilbage til emnet.



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 13 September 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Disse Dali Grand Coupe, er da osse smukke.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 13 September 2011 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Klart

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 13 September 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

......og disse Arcitec Acoustic Athena.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 12:05 | IP-adresse registreret  

Et sæt Mansberg Sinus. (Nej, du har ikke røget fjolletobak)

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
Grislingen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Oktober 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 65
Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Hørt!!!! Neeperne er helt klar nogle af de flotteste højtalere der er produceret og så oven i købet fantastiske at høre på!

 



__________________
Mvh
Flemming
Til top Vis Grislingen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grislingen
 
kongruens
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 675
Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Major Tom skrev:
allanowich skrev:
wildstyle skrev:
allanowich skrev:
Ha ha ha, der tager du fejl. Jeg har ikke
siden jeg købte dem for 16 år siden, hørt én eneste negativ kommentar fra diverse redebyggere. Kun positive kommentarer og
de synes netop det er lækkert, de ikke skal ude i stuen og optage det meste af gulvet.
Du må være
en usædvanligt behagelig, charmerende og flot fyr (eller måske bare meget rig? ), siden du kan slippe afsted med sådan et
par store kasser, uden at opleve nogle sure miner fra hunkønnene - eller det er måske dig de kalder "kvindehviskeren"?
Tja, der er måske et eller andet over mig i den retning. Måske skulle man lave en manual, så I
kan få pigerne til, at acceptere kasserne uden al den brok. Jeg må da gøre et eller andet rigtigt i hvertfald.


Dater i Dansk Blindesamfund måske?

Det er da rørende enkelt! -Man laver bare en aftale om, at hver af de to parter har ret til at supplere husholdningen med ét sæt store kasser...

Til top Vis kongruens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kongruens
 
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2034
Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Jeg synes disse højttalere er meget smukke og så kan de både spille musik og film

Meridian DSP5200



Meridian DSP 5200HC



Meridian DSP 3100





__________________
Livet er for kort til kedeligt HIFI

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted
 
lassencad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Banned for life!!!

Bruger siden: 19 December 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 330
Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Til top Vis lassencad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lassencad
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes