| Sendt: 01 Oktober 2011 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare lige en update...
Jeg kan jo ikke leve uden lyd, mens jeg bygger mit ht kit, så kiggede lidt på guloggratis, og fandt nogle Paradigm 7SE MKIII til
billige penge.
De spiller naturligvis ikke op med de gamle Mission, men de gør det rigtig godt til prisen. Bunden er rigtig lækker, og giver mig
precis det jeg altid savnet med de gamle Mission - mere bund.
Det er dejligt at få bekræftet, at mit rum og forstærker, faktisk godt kan give mig den ønskede bund
|