| Forfatter |
|
lassencad Udelukket fra forum

Banned for life!!!
Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 330
|
| Sendt: 25 September 2011 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
E Original Tweeter $ 95.00 E Original / EII / EIII / EIV Woofer $ 176.00 EII Tweeter $ 95.00 EII / EIII Rear Tweeter $ 54.00 EIII Tweeter $ 95.00 EIV Tweeter $ 95.00 EIV Rear Tweeter $
J Original / JII Tweeter $ 95.00 J Original / JII /JIII / JIV Woofer $ 176.00 JIII Tweeter $ 95.00 JIV Tweeter $ 95.00 J7 Tweeter $ 81.00 J7 Woofer $ 162.00
V.H
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 25 September 2011 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her kan man se hvordan skumkanten skal se ud på J og E til og med J4 og E4.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 25 September 2011 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hylle skrev:
| Hvad koster en ny enhed fra Snell i øvrigt? |
|
|
Prislisten på Snells hjemmeside kan man ikke regne med længere, da servicen er overtaget af Hi-Rez Service efter at Snell er lukket. Hi-Rez Service ser ud til at være en smule billigere end Snell, til gengæld tvivler jeg på at enhederne er udmålte.
|
| Til top |
|
| |
lassencad Udelukket fra forum

Banned for life!!!
Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 330
|
| Sendt: 25 September 2011 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prislisten er Ok Året ud
Jeg har lige købt dele til en Type B.
At Du ikke mener de er udmålte må stå for din ejen regning. Eller har du beviser. Jeg har handlet med Snell nu Igennem 10 år og har intet at klage over.
V.H
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 25 September 2011 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
lassencad skrev:
Prislisten er Ok Året ud
Jeg har lige købt dele til en Type B.
At Du ikke mener de er udmålte må stå for din ejen regning. Eller har du beviser. Jeg har handlet med Snell nu Igennem 10 år og har intet at klage over.
V.H
|
|
|
Er det Snell eller Hi-Rez du har handlet med?
Jeg formoder at Hi-Rez har overtaget Snells reservedelslager, men har de også overtaget hele setup'et til at udmåle nye enheder i forhold til referencen?
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan man vel sende en mail til Hi-Rez og spørge om. Men det kan man sikkert godt regne med, at det er udført som det plejer at være. Alt andet ville da være forkert over for kunderne.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Wasp447 Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har et par Snell eller AN stående med originale kanter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor bred den originale skumbølge er???
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wasp447 skrev:
| Er der nogen der har et par Snell eller AN stående med originale kanter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor bred den originale skumbølge er??? |
|
|
Hvis du regner lidt på de mål jeg gav dig er bredden 17,5 mm. Målene stammer fra producenten af de originale ophæng, så de skulle gerne passe.
Det er ikke kun bredden af bølgen der er vigtig, den skal også sidde det rigtige sted.
|
| Til top |
|
| |
lassencad Udelukket fra forum

Banned for life!!!
Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 330
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ang mine B,er er det hos Hi-rez. Da Snell er Lukket. ?????
V.H
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
lassencad skrev:
Ang mine B,er er det hos Hi-rez. Da Snell er Lukket. ?????
V.H
|
|
|
har i ikke et links til den nye side, det vil da lige passe findt med det her inde så man ikke skal alt muligt for at komme vidre, et links hjælper meget, tak
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wasp447 skrev:
| Er der nogen der har et par Snell eller AN stående med originale kanter, jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor bred den originale skumbølge er??? |
|
|
Her ser du Type J/ll med de rigtigte kanter.  Og type E/ll  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
lassencad skrev:
Ang mine B,er er det hos Hi-rez. Da Snell er Lukket. ?????
V.H
|
|
|
har i ikke et links til den nye side, det vil da lige passe findt med det her inde så man ikke skal alt muligt for at komme vidre, et links hjælper meget, tak |
|
|
Hér min ven. joyce@hirezservice.com
steven@hirezservice.com __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
nhj4 skrev:
lassencad skrev:
Ang mine B,er er det hos Hi-rez. Da Snell er Lukket. ?????
V.H
|
|
|
har i ikke et links til den nye side, det vil da lige passe findt med det her inde så man ikke skal alt muligt for at komme vidre, et links hjælper meget, tak |
|
|
Hér min ven. joyce@hirezservice.com
steven@hirezservice.com |
|
|
det var nu deres hjemme side jeg ville have og ikke deres mail adresse da jeg ikke kan skrive på det sprog de kan forstå, men er det denne her hjemme side adresse der er deres ??? http://www.hirezservice.com/index.html
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4
Det må det være, da det er nøjagtigt det samme, der står. Men det er ikke sikkert der står noget on Snell på hjemmesiden. Derfor skal man maile til dem. Måske kan vi her på siden oversætte for dig.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
|
nhj4
Det må det være, da det er nøjagtigt det samme, der står. Men det er ikke sikkert der står noget on Snell på hjemmesiden. Derfor skal man maile til dem. Måske kan vi her på siden oversætte for dig.  |
|
|
takker mange gange, men jeg skal ikke i kontakt med dem, vis jeg skal have en ny højttaler vil jeg starte helt forfra med min egen ide.
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nesdam skrev:
Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere  |
|
|
Hej Nesdam. Rul lidt tilbage i indlæggene og kik på mit indlæg. Her står 2 mail adresser. Det er disse du skal kontakte. Det andet har ikke noget med Snell reserve delene, at gøre. Har selv kigget.  Det er også disse 2, der står på Snell.no i et indlæg.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
nesdam skrev:
Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere  |
|
|
Hej Nesdam. Rul lidt tilbage i indlæggene og kik på mit indlæg. Her står 2 mail adresser. Det er disse du skal kontakte. Det andet har ikke noget med Snell reserve delene, at gøre. Har selv kigget. Det er også disse 2, der står på Snell.no i et indlæg.  |
|
|
Ja, men det er stadigvæk det samme firma på 20 Main Street. Her er et svar fra dem :
You are receiving this email because you had inquired about SNELL K woofers. We at Hi-Rez Service (the company that has taken over the SNELL parts department) have found a suitable replacement for these drivers and are placing an order. If you are still interested in purchasing them please email/fax/mail completed order form (see attachment) to Hi-Rez Service. The drivers are being custom made so there will be a four week lead time. The cost is $128. per woofer and are being sold in pairs.
For order qty purposes all requests sent by Tuesday, August 30, 2011 will be included in the next shipment.
Regards,
Joyce Crocetti
Office Manager
Hi-Rez Service
20 Main Street
508-881-9959 tel
508-881-9958 fax
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nesdam
Ved det. Men man kan ikke se noget ang Snell på den hjemmeside, så folk går forgæves her. Derfor de 2 mail adr.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 26 September 2011 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nesdam skrev:
allanowich skrev:
nesdam skrev:
Jeg kan se at Hi-Rez Service er eksperter i fladskærme og projektorer. Måske man skulle få indbygget en fladskærm i sine Snell højttalere  |
|
|
Hej Nesdam. Rul lidt tilbage i indlæggene og kik på mit indlæg. Her står 2 mail adresser. Det er disse du skal kontakte. Det andet har ikke noget med Snell reserve delene, at gøre. Har selv kigget. Det er også disse 2, der står på Snell.no i et indlæg.  |
|
|
Ja, men det er stadigvæk det samme firma på 20 Main Street. Her er et svar fra dem :
You are receiving this email because you had inquired about SNELL K woofers. We at Hi-Rez Service (the company that has taken over the SNELL parts department) have found a suitable replacement for these drivers and are placing an order. If you are still interested in purchasing them please email/fax/mail completed order form (see attachment) to Hi-Rez Service. The drivers are being custom made so there will be a four week lead time. The cost is $128. per woofer and are being sold in pairs.
For order qty purposes all requests sent by Tuesday, August 30, 2011 will be included in the next shipment.
Regards,
Joyce Crocetti
Office Manager
Hi-Rez Service
20 Main Street
508-881-9959 tel
508-881-9958 fax
|
|
|
hej der!
jeg har lige kupieret det på engelsk og fået det oversat via Word og kan se at det kun er en astatnings model så er det ikke en orginal, man kan nok ikke få de orginale mer til snell modellerne
|
| Til top |
|
| |