| Sendt: 26 September 2011 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Nogen der kender noget til XTZ 99.36 - godt/skidt?
Kan se der er mange muligheder for tilpasning (room tuning) - hvilket jeg måske kunne drage nytte af (se evt min tråd om
mere bund).
Syntes ikke jeg kan finde noget info om frekvensgangen nogen steder - hvor dybt går de (-3dB)??
Nogen der kender den lydmæssige forskel på MKI og MKII udgaven?
|