| Sendt: 05 Oktober 2011 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Da jeg vil sætte en center og nogen baghøjttalere til i stuen for at få lidt sorround, har jeg lige et spørgsmål. Når det er sat til, hvordan skifter jeg så til sorround fra stereo og tilbage igen? Har prøvet at kigge manualen igennem, men kan ikke rigtig finde noget om hvor det står henne?
På forhånd tak..
|