| Forfatter |
|
zyxep Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 08 Oktober 2011 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
jeg sidder lige og "leger" med at lede efter nye højtalere og faldt over
6_hojttalersystem.htm">dette
Ville det være helt hen i vejret at købe det set?
Beklager for linket, html editoren vil ik som jeg vil.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/systemer/dali_ concept-6_hojttalersystem.htm __________________ visit http://zyxep.net
|
| Til top |
|
| |
madmax Udelukket fra forum


Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
| Sendt: 08 Oktober 2011 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad skal det bruges til?
madmax
|
| Til top |
|
| |
Bugses Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 90
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg går udfra at du mener disse:
Dali Concept 6
Hvis det er dem du mener, så har jeg selv lige købt dem for et par måneder siden og jeg er virkelig glad for dem.
|
| Til top |
|
| |
zyxep Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
madmax skrev:
Hvad skal det bruges til?
madmax |
|
|
Film (fra PS3).
Musik fra computeren via toslink.
TV.
musik stilen er typisk, house, electro, dance osv af den slags.
men også blid rock nogle gange hård rock.
og andre gange new age.
film er alle slags næsten. __________________ visit http://zyxep.net
|
| Til top |
|
| |
zyxep Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bugses skrev:
Jeg går udfra at du mener disse:
Dali Concept 6
Hvis det er dem du mener, så har jeg selv lige købt dem for et par måneder siden og jeg er virkelig glad for dem. |
|
|
det er det vist, jeg har i mit indlæg rettet det og bare indsat teksten for linket til hifiklubben da min url code åbenbart ik helt vil
som jeg vil så marker teksten og kopier, de sælger dem i et sæt til 5k __________________ visit http://zyxep.net
|
| Til top |
|
| |
madmax Udelukket fra forum


Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror du vil finde Dali concept 6 for venlig , diskanten er for nydelig og pæn , der er ikke rigtig bid i den.
madmax
|
| Til top |
|
| |
Nissemanden Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg løser lige forvirringen
Og tilføjer at min kamerat er rigtig glad for sine concept 6'ere (kun stereo).
Jeg har selv haft udstyr i prisklassen over (4000,- stykket fra SA)- og mener ikke at der er den store forskel. Omvendt er der heller ikke den store forskel på dem og det sæt dali 104 (350,- sættet brugt) jeg har midlertidigt.
Tag at kig lidt på brugtmarkedet - der er mange gode bud. Dog er concept serien generelt overpriced.
Hvis du vil have surround, så skal du også have en sub (min mening).
|
| Til top |
|
| |
klypstefan Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 636
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor meget skal den spille op?
du kan også spare en masse og kigge brugt, så kan du få meget mere højttaler for pengene..
|
| Til top |
|
| |
zyxep Forum Bruger


Bruger siden: 08 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
klypstefan skrev:
hvor meget skal den spille op?
du kan også spare en masse og kigge brugt, så kan du få meget mere højttaler for pengene..
|
|
|
nogle gange må der gerne komme knald på.
Det skal lige siges at jeg ikke er til brugt markedet. __________________ visit http://zyxep.net
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske er JBL et bedre valg. Eller Klipsh. Begge højttalere mærker har en fin all round lyd.  Klipsh RF 62 mk/ll __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
klypstefan Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 636
|
| Sendt: 09 Oktober 2011 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis du kan lide det højt og med guff i bassen, skulle du måske overveje en 3-vejs højttaler i stedet for en 2 1/2. slip 2k mere og få fat i concept 8. overvej dog lige diskanten
i concept serien. Den er meget høj. Eller en cerwin vega ve-12f. Den koster det samme som concept 6. begge forhandles i hifiklubben, så du kan sammenligne :)
|
| Til top |
|
| |