| Sendt: 22 September 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Forum
Som så mange andre går jeg og leger med tanken om en harddisk-recorder/mediecenter. Den oprindelige tanke var egentlig at prøve at bygge en MythTV box (Linux PVR), men jeg må erkende at jeg ikke har tiden til det - eller lysten, eller evnerne p.t. :)
Derfor går jeg og lurer lidt på alternativer. Funktionalitetsmæssigt synes jeg, at Kiss VR-558 virker som et rigtigt lækkert bud. Men hvordan er kvaliteten på den? Nørd-anmeldelserne handler jo mere om features og bugs end om billede :(. Og hvilke alternativer er der?
Derudover, hvordan mht. analogt og digitalt billed-signal. Kiss'en kører jo med godt gammeldags tv-signal - som de fleste andre. Bør jeg gå efter en DVB-baseret maskine - hvis jeg kan finde en? - i stedet?
For lige at få det på plads, så er mit "tv" en Sanyo PLV-Z3, så jeg skal bruge et 1280x720 billede. Der er 3-komponentstik på Kissen, hvilket er ganske udmærket, ikke? Eller er det pengene værd at jage en maskine med HDMI-udgang?
Pyha, mange spørgsmål på een gang. Jeg håber, at der er nogen derude, som kan svare på nogen af - eller måske alle - spørgsmålene :)
|