| Forfatter |
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, får at vide i min øresnegl at hvis man bruger Internet Explorer (og hvem gør dog det M4L  ) Ja så kan den ikke finde ud af at vise billederne ordentlig, for disse mennesker som endnu har til gode at besøge getfirefox.com har jeg derfor tilrettet indlægget, så kan i jo lige som tak, hente firefox, så verden generelt bliver et bedre sted  
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billederne vises fint på min Explorer i windows 7  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Billederne vises fint på min Explorer i windows 7  |
|
|
Jeg har jo også lige rettet dem så der er mellemrum  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Nå, får at vide i min øresnegl at hvis man bruger Internet Explorer (og hvem gør dog det M4L ) Ja så kan den ikke finde ud af at vise billederne ordentlig, for disse mennesker som endnu har til gode at besøge getfirefox.com har jeg derfor tilrettet indlægget, så kan i jo lige som tak, hente firefox, så verden generelt bliver et bedre sted  
|
|
|
Hvad så med os stakler der har lov til at besøge hifi4all i vores frokostpause men er restrikteret til at bruge IE? (billederne vistes dog fint i IE8 i morges )
edit: og i øvrigt bliver verden et bedre sted hvis man henter sin browser fra www.opera.com :D __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, det kan være det så er en ældre version af IE der giver problemerne, fik bare at vide af floe at den så mærkelig ud i IE, og sidder pt på Mac, så har ikke mulighed for at teste det i IE.. I øvrigt så er folk velkomne til at bruge hvad de vil, jeg har bare en forkærlighed for Open Source, så alt ala Firefox er fint for mig  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune og floe har i deres beskrivelser dækket mine synspunkter ret fornuftigt ind, så det skal jeg spare læseren for og blot konstatere: De der bette Focus 140 (eller er det 104?) Er sgutte helt uden evner, og ikke mindst kobler de rigtig godt til den anvendte stue. At sofaen er rød, hattene strammer om tindinger og pandeben, maden uspiselig og vinen rædselsfuld, må man jo så åbenbart nok bare acceptere som et vilkår, når man besøger medlidende på den spæde Vestegn
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
+
Rune|WildChild skrev:
| ....jeg har bare en forkærlighed for Open Source... |
|
|
Does not compute
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
+
Rune|WildChild skrev:
| ....jeg har bare en forkærlighed for Open Source... |
|
|
Does not compute  |
|
|
Jeg elsker også Open Source. Det er derfor jeg bruger OS X, iTunes, Safari, Office og generelt udelukkende åbner proprietære formater  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
Rune og floe har i deres beskrivelser dækket mine synspunkter ret fornuftigt ind, så det skal jeg spare læseren for og blot konstatere: De der bette Focus 140 (eller er det 104?) Er sgutte helt uden evner, og ikke mindst kobler de rigtig godt til den anvendte stue. At sofaen er rød, hattene strammer om tindinger og pandeben, maden uspiselig og vinen rædselsfuld, må man jo så åbenbart nok bare acceptere som et vilkår, når man besøger medlidende på den spæde Vestegn
Hygge, Brok |
|
|
104 er navnet på de Dalier du har stående i stuen brok. Dynsne er ganske rigtigt Focus 140   Og ja de er fede. Jeg har stadig til gode at høre en højttaler der tæsker dem i prislejet.  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Tæsker dem i prislejet"... Er det nydansk for "Smækker dem een på skrinet?
Nåh, hvorom alting er, kunne det være vældigt interessant at få besøg af de bette æsker i egen stue. (og sådan set også dine, floe, omend vi alle ved de er fejlkonstruerede )
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
Nåh, hvorom alting er, kunne det være vældigt interessant at få besøg af de bette æsker i egen stue. (og sådan set også dine, floe, omend vi alle ved de er fejlkonstruerede )
Hygge, Brok |
|
|
Hehe, det er fordi floe er blevet inspireret af sin tid her på vestegnen  I øvrigt kan jeg lige informere om at din CD 1 til Live from Mars ligger hjemme hos mig, ryttede lige stakken af CD'er væk igår, og der lå den i mellem.. Mht. at slæbe dyn'erne med hjem til dig, så må vi jo bare finde en lejlighed til det  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
Hygge, Brok |
|
|
Noget i den stil ja... Og det rejser så en række nye spørgsmål: Hvad er prislejet, og hvor sidder det henne? Hvad sker der når man tæsker det, og går det ud over momentspændingen? Jaaaah jeg er med på den lyttesession i det tilnærmelsesvis hyggelige casa brok, også med de fejlkonstruerede franske osteklokker, og gerne med mit øvrige crapgrej! Vi er fakkatalt nogen der bare venter på invitationen   Som altid medbringes diverse tweaks på flaske  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
ronnih Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 587
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rune!
Fedt setup
Hvorfor er dit primare grej til salg? savner du rega?
-Ronni
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
ronnih skrev:
Hej Rune!
Fedt setup
Hvorfor er dit primare grej til salg? savner du rega?
-Ronni |
|
|
Det er faktisk ikke helt ved siden af  Jeg savner lidt in-your-face lyd.. Så nu får jeg Densen B200 og B310 på prøve, så må vi se hvad det bliver til.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dem skal du nok blive glade for 
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ronnih Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 587
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
lyder spændene, men hvorfor så meget "strøm" til sådan en forholdsvis lille højtaler, hvad er det der gør dynaudio bare kan
æde løs?  og savner du aldrig bund i forhold til de har haft gulvhøjtalere? altså nu tænker jeg på lydtryk osv?
og hvad med højtalerne - står de også for tur, eller er det en keeper?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ronnih skrev:
lyder spændene, men hvorfor så meget "strøm" til sådan en forholdsvis lille højtaler, hvad er det der gør dynaudio bare kan
æde løs? og savner du aldrig bund i forhold til de har haft gulvhøjtalere? altså nu tænker jeg på lydtryk osv?
og hvad med højtalerne - står de også for tur, eller er det en keeper?  |
|
|
De er hamrende ineffektive (84 dB), og så er de faktisk designet til at kunne spille endda ganske højt. Så de æder en hel del strøm. Der er vist rigeligt bund i de 140'ere til Runes rum iøvrigt  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 09 August 2010 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|