Forfatter |
|
Holm26 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 02 August 2007 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
pianolak |
|
|
Osse i den grad Og hvor skal der bare tørres meget støv af.. Til den opgave mangler jeg sgu Wét i WAF !! __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når har nu fået set et par film med det nye VDH Hdmi kabel.. Og må sige at der er en tydelig forbedring i forhold til det profigold jeg brugte før.. Farvene selv sort er blevet en hel del bedre og en smule skarpere billed har det osse givet.. Så konklusionen at de penge til det kabel var givet godt ud..
Hvis nogen skulle have lyst til at læse specs og den slags på kablet er de Her __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 13 August 2007 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var sgu heldig her til aften lige at vinde en auktion på Ebay om et sæt højttaler kabler
2*3m Termineret VDH cs-122 hybrid ! __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 17 August 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der nye slanger i slyngelstuen VDH CS-122 Hybrid
Har spillet med dem et par dage nu og nøj hvor er der forskel i forhold til det Dali redwave jeg brugte før Det spiller med en dejlig neutral og "lige til" lyd.. Og har givet en mere behagelig diskant & mellemtone og en og bedre gengivelse af bassen..
Skal lige have skiftet stik til mine argon bananstik..

De nye slanger der snor sig.. Skal lige have kortet det ene stykke lidt af så der osse er til center højttaleren. Hvis ikke jeg bruger de 2m Clearwater som sælger havde lagt med som en bonus..

__________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
JRGW Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
Sendt: 23 August 2007 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hvordan oplever du SACD mener du mediet er bedre end alm. CD?
__________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 24 August 2007 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
JRGW skrev:
Hej hvordan oplever du SACD mener du mediet er bedre end alm. CD? |
|
|
Der må jeg indrømme at jeg har ikke fået købt nogen SACDér endnu, så det kan jeg desværre ikke svar på  __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 24 August 2007 kl. 06:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er STOR forskel!!!! Amazon.co.uk har et kæmpe ud valg.
Her er min samling, en god *SACD site forøvrigt
http://www.sa-cd.net/library/3626/1
__________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
Til top |
|
|
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
Sendt: 24 August 2007 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holm26 skrev:
JRGW skrev:
|
|
Der må jeg indrømme at jeg har ikke fået købt nogen SACDér endnu, så det kan jeg desværre ikke svar på  |
|
|
Hej Holm Jeg fik købt et par SACD af Vassago HiFI han sælger sådan nogle skiver fra Stockfisch records, der er skiver der er specielt optaget i super kvalitet, der er rigtigt meget guitar på skiverne, de lyder super detaljeret. Bare de alm. cder han har lyder som andre SACDer. Brøv at få fat i et par stykker, du drømmer ikke om hvor godt dit anlæg kommer til at lyde  __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 24 August 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for info.. Må have kigget lidt på amazon.co.uk
Ja, det er faktisk en rigtig god side SA-CD.net har godt siddet og kigget lidt.. Tror jeg skal have bestilt noget med Genesis...
Må indrømme at jeg er lidt fristet til at få lavet det med rør i udgangen, som de kunne lave på det link jeg sendte dig forleden dag..
Det er sgu en lækker samling SACDér du har dig.. __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 24 August 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
CSN Teknik skrev:
Holm26 skrev:
JRGW skrev:
|
|
Der må jeg indrømme at jeg har ikke fået købt nogen SACDér endnu, så det kan jeg desværre ikke svar på 
|
|
|
Hej Holm
Jeg fik købt et par SACD af Vassago HiFI han sælger sådan nogle skiver fra Stockfisch records, der er skiver der er specielt optaget i super kvalitet, der er rigtigt meget guitar på skiverne, de lyder super detaljeret. Bare de alm. cder han har lyder som andre SACDer. Brøv at få fat i et par stykker, du drømmer ikke om hvor godt dit anlæg kommer til at lyde
|
|
|
Hejsa
Den må jeg da lige prøve at bestille et par af her d 1 God lyd kan man jo ikke få nok af og slet ikke guitar, det lyder godt.. __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
Sendt: 26 August 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser sku godt ud -nøj nogle fede slanger
de audiopro HT'er som jeg engang hørte brød jeg mig godt nok ikke om - bulderbas var det eneste jeg kan huske.....
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 26 August 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Roky skrev:
ser sku godt ud -nøj nogle fede slanger
de audiopro HT'er som jeg engang hørte brød jeg mig godt nok ikke om - bulderbas var det eneste jeg kan huske.....
|
|
|
Takker..
Ja de lyder osse godt slangerne De var helt sikkert hver en kr værd.. Nu er der osse snart VDH kabler hele vejen igennem, eller det er det faktisk bortset fra et enkelt TMC som osse spiller rigtig godt.. Det skal i hvert fald ikke skiftes ud lige forløbig..
Bulderbas er der slet ikke i de her.. De spiller rent og tydeligt.. Og bassen er dejlig stram og slet ingen bulder af nogen art... Er faktisk rigtig glad for dem, de spiller rigtig godt deres størrelse taget i betraktning og passer fint til rummets størrelse.. __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
Holm26 Forum Bruger

|
Sendt: 01 September 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så sker der forhåbentlig snart lidt nyt i slyngelstuen  Har fundet en Marantz PM-17mkII som jeg regner med at købe.. Så jeg ikke længere skal bruge receiveren til musiklytning og så kan den osse bruges som effektforstærker til fronter via pre out - main in ! __________________ Surround i Slyngelstuen
|
Til top |
|
|
6000JGA Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 293
|
Sendt: 24 Marts 2009 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu ved jeg ikke om du kan svare på det men ved du om der er stor forskel på VAN DEN HUL The CS-122 HYBRID og VAN DEN HUL The CLEARWATER . nu kan jeg se du har begge slags.
leder efter et kabel der ikke spiller lyst da mine højtaler spiller meget lyst i forvejen. vil gerne have en behagelig diskant og god dyb bund.
by the way synes jeg dit set-up ser rigtigt lækkert ud :D
|
Til top |
|
|