Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. maj 2025 | 22:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Cribbet V.2. - B&W & Lyngdorf (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

Det ser super godt ud.. og lyder forhåbentlig lige så godt som det ser ud

Morten014
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

sitronen skrev:

Morten014 skrev:
Det ser godt ud de er pæne de b&w højtalere, de spiller godt går jeg ud fra . Hvorfor blev det xt 2 som bag og ikke 805? Runger det ikke ude på badeværelset det må da lyde mærkeligt eller hva?

Mvh. Morten.

Hej Morten.

Det blev xt2 da jeg for det første ikke lige havde pungen i orden til et sæt scms, som jeg også vurderede ville være et dumt køb, da en xt2 eller en 805 for den sags skyld, ville være nemmere at komme af med når den tid kommer.

805'erne skulle jo også stå på standere, og de ville kræve en del mere luft omkring sig for at deres potentiale blev benyttet fuldt ud, og det er der ikke rigtigt plads til

Men XT2'eren har faktisk enormt store kvaliteter, satte dem for sjovt til at spille stereo på en af SDA blokkene, og det lød så kæben var ved at falde ned på bordet, kæmpe perspektiv og gennemsigtighed af en sådan lille designhøjttaler.
Men de er også fede i surround setup'et, det er bare desværre ikke en Signature diskant der sidder i, men de alu domer der sidder i XT'erne er jo bygget op omkring signature referancen, så det er alligevel et ganske glimrende match.

Ang. minipod'erne på badeværelset, så jo... det rungede helt vildt til at starte på fordi rummet er så koldt og klinisk som et badeværelse nu er. . . der skulle sq pilles lidt ved EQ'en på sonos systemet, men nu er det faktisk blevet et godt resultat. . . selvom jeg nu foretrækker at høre musik inde i stuen, så er det sq fint lige at sidde med en sonos control i hånden imens man daimer, eller man står i badet, hehe

Ang. NAD's B-serie tv, så ved jeg ikke noget specifikt, andet end der var snak om sen forår/sommer... men nu må vi se, tror ihvertfald nok det skal blive rigtigt godt, A-serien er jo et stykke lækkert elektronik

- Jesper

Hæhæ musik mens man laver bum bum ikke dårligt , ja lidt EQ kan fixe det meste. Ok baghøjtalerne betyder heller ikke sååå meget  igen , bare  de spiller.
ps. skal du ikke have skjult de have slanger der

Mvh. Morten.
Til top Vis Morten014's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morten014

sitronen
Branchemedlem
Branchemedlem
HiFi-Klubben

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 01 April 2008 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Morten014 skrev:
sitronen skrev:

Morten014 skrev:
Det ser godt ud de er pæne de b&w højtalere, de spiller godt går jeg ud fra . Hvorfor blev det xt 2 som bag og ikke 805? Runger det ikke ude på badeværelset det må da lyde mærkeligt eller hva?

Mvh. Morten.

Hej Morten.

Det blev xt2 da jeg for det første ikke lige havde pungen i orden til et sæt scms, som jeg også vurderede ville være et dumt køb, da en xt2 eller en 805 for den sags skyld, ville være nemmere at komme af med når den tid kommer.

805'erne skulle jo også stå på standere, og de ville kræve en del mere luft omkring sig for at deres potentiale blev benyttet fuldt ud, og det er der ikke rigtigt plads til

Men XT2'eren har faktisk enormt store kvaliteter, satte dem for sjovt til at spille stereo på en af SDA blokkene, og det lød så kæben var ved at falde ned på bordet, kæmpe perspektiv og gennemsigtighed af en sådan lille designhøjttaler.
Men de er også fede i surround setup'et, det er bare desværre ikke en Signature diskant der sidder i, men de alu domer der sidder i XT'erne er jo bygget op omkring signature referancen, så det er alligevel et ganske glimrende match.

Ang. minipod'erne på badeværelset, så jo... det rungede helt vildt til at starte på fordi rummet er så koldt og klinisk som et badeværelse nu er. . . der skulle sq pilles lidt ved EQ'en på sonos systemet, men nu er det faktisk blevet et godt resultat. . . selvom jeg nu foretrækker at høre musik inde i stuen, så er det sq fint lige at sidde med en sonos control i hånden imens man daimer, eller man står i badet, hehe

Ang. NAD's B-serie tv, så ved jeg ikke noget specifikt, andet end der var snak om sen forår/sommer... men nu må vi se, tror ihvertfald nok det skal blive rigtigt godt, A-serien er jo et stykke lækkert elektronik

- Jesper

Hæhæ musik mens man laver bum bum ikke dårligt , ja lidt EQ kan fixe det meste. Ok baghøjtalerne betyder heller ikke sååå meget  igen , bare  de spiller.
ps. skal du ikke have skjult de have slanger der

Mvh. Morten.

Hehe, jo det burde jeg sku næsten få gjort. . . er p.t. lidt træt af at jeg købte 2x4meter i stedet for 2x3 eller minder, for det fylder sku helt vildt.

Derudover "knækker" kablet hvis de bliver rullet sammen inde bag møblet, og det er jeg ikke så meget for, selvom der nok ikke rigtigt ville ske noget med det, men jo... skal have fundet på et eller andet. . . For jeg hader kabler, især når man har så mange af dem... 

Til top Vis sitronen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sitronen

texe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 April 2008 kl. 01:04 | IP-adresse registreret  

At kalde det for "et flot setup" er mildest talt understatement of the year. Det er simpelthen fabelagtigt. Det er intet mindre end mine drømmehøjtalere som på næsten majestætisk vis toner frem. De står prægende godt i din stue. Jeg synes generelt indretningen omkring lærred/fronter/center er rigtig, rigtig vellykket (ikke mindst fordi dine højtalere er enormt flotte). Det ser knald godt ud med et møbel som er fyldt til briste punktet med hardware

Flot, flot, flot.

Hvad er har det flotte setup sat dig tilbage i kroner i øre?

Godt arbejde. Nyd det
Til top Vis texe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af texe

sitronen
Branchemedlem
Branchemedlem
HiFi-Klubben

Sendt: 24 April 2008 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

texe skrev:
At kalde det for "et flot setup" er mildest talt understatement of the year. Det er simpelthen fabelagtigt. Det er intet mindre end mine drømmehøjtalere som på næsten majestætisk vis toner frem. De står prægende godt i din stue. Jeg synes generelt indretningen omkring lærred/fronter/center er rigtig, rigtig vellykket (ikke mindst fordi dine højtalere er enormt flotte). Det ser knald godt ud med et møbel som er fyldt til briste punktet med hardware

Flot, flot, flot.

Hvad er har det flotte setup sat dig tilbage i kroner i øre?

Godt arbejde. Nyd det

Tak for en fin kommentar Texe

Ja, det er sq blevet rigtigt rigtigt fint efterhånden, har også lige fået "skjult" mine HT kabler lidt, da jeg klippede 1meter af begge, loddede andre stik på og lavede 2x1m biamp kabel til min HTM3 Center, så der er lidt sammenhæng der også.

Puha.. det er vel helst noget man ikke tør tænke på, men det er ihvertfald noget som har kunnet ses på de konto udtog der kom fra banken af :)

sitronen
Branchemedlem
Branchemedlem
HiFi-Klubben

Sendt: 11 April 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

ER PR. DAGS DATO SAT TIL SALG - SE UNDER KØB, SALG, BYTTE

sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 April 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

hva skal man så have istedet?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes