Emne: Cribbet V.2. - B&W & Lyngdorf ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser super godt ud.. og lyder forhåbentlig lige så godt som det ser ud  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 27 Marts 2008 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
sitronen skrev:
Morten014 skrev:
Det ser godt ud de er pæne de b&w højtalere, de spiller godt går jeg ud fra . Hvorfor blev det xt 2 som bag og ikke 805? Runger det ikke ude på badeværelset det må da lyde mærkeligt eller hva?
Mvh. Morten.
|
|
|
Hej Morten.
Det blev xt2 da jeg for det første ikke lige havde pungen i orden til et sæt scms, som jeg også vurderede ville være et dumt køb, da en xt2 eller en 805 for den sags skyld, ville være nemmere at komme af med når den tid kommer.
805'erne skulle jo også stå på standere, og de ville kræve en del mere luft omkring sig for at deres potentiale blev benyttet fuldt ud, og det er der ikke rigtigt plads til 
Men XT2'eren har faktisk enormt store kvaliteter, satte dem for sjovt til at spille stereo på en af SDA blokkene, og det lød så kæben var ved at falde ned på bordet, kæmpe perspektiv og gennemsigtighed af en sådan lille designhøjttaler. Men de er også fede i surround setup'et, det er bare desværre ikke en Signature diskant der sidder i, men de alu domer der sidder i XT'erne er jo bygget op omkring signature referancen, så det er alligevel et ganske glimrende match.
Ang. minipod'erne på badeværelset, så jo... det rungede helt vildt til at starte på fordi rummet er så koldt og klinisk som et badeværelse nu er. . . der skulle sq pilles lidt ved EQ'en på sonos systemet, men nu er det faktisk blevet et godt resultat. . . selvom jeg nu foretrækker at høre musik inde i stuen, så er det sq fint lige at sidde med en sonos control i hånden imens man daimer, eller man står i badet, hehe 
Ang. NAD's B-serie tv, så ved jeg ikke noget specifikt, andet end der var snak om sen forår/sommer... men nu må vi se, tror ihvertfald nok det skal blive rigtigt godt, A-serien er jo et stykke lækkert elektronik 
- Jesper |
|
|
Hæhæ musik mens man laver bum bum ikke dårligt  , ja lidt EQ kan fixe det meste. Ok baghøjtalerne betyder heller ikke sååå meget igen , bare de spiller. ps. skal du ikke have skjult de have slanger der  Mvh. Morten.
|
Til top |
|
|
sitronen Branchemedlem

HiFi-Klubben
Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 32
|
Sendt: 01 April 2008 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
sitronen skrev:
Morten014 skrev:
Det ser godt ud de er pæne de b&w højtalere, de spiller godt går jeg ud fra . Hvorfor blev det xt 2 som bag og ikke 805? Runger det ikke ude på badeværelset det må da lyde mærkeligt eller hva?
Mvh. Morten.
|
|
|
Hej Morten.
Det blev xt2 da jeg for det første ikke lige havde pungen i orden til et sæt scms, som jeg også vurderede ville være et dumt køb, da en xt2 eller en 805 for den sags skyld, ville være nemmere at komme af med når den tid kommer.
805'erne skulle jo også stå på standere, og de ville kræve en del mere luft omkring sig for at deres potentiale blev benyttet fuldt ud, og det er der ikke rigtigt plads til 
Men XT2'eren har faktisk enormt store kvaliteter, satte dem for sjovt til at spille stereo på en af SDA blokkene, og det lød så kæben var ved at falde ned på bordet, kæmpe perspektiv og gennemsigtighed af en sådan lille designhøjttaler. Men de er også fede i surround setup'et, det er bare desværre ikke en Signature diskant der sidder i, men de alu domer der sidder i XT'erne er jo bygget op omkring signature referancen, så det er alligevel et ganske glimrende match.
Ang. minipod'erne på badeværelset, så jo... det rungede helt vildt til at starte på fordi rummet er så koldt og klinisk som et badeværelse nu er. . . der skulle sq pilles lidt ved EQ'en på sonos systemet, men nu er det faktisk blevet et godt resultat. . . selvom jeg nu foretrækker at høre musik inde i stuen, så er det sq fint lige at sidde med en sonos control i hånden imens man daimer, eller man står i badet, hehe 
Ang. NAD's B-serie tv, så ved jeg ikke noget specifikt, andet end der var snak om sen forår/sommer... men nu må vi se, tror ihvertfald nok det skal blive rigtigt godt, A-serien er jo et stykke lækkert elektronik 
- Jesper
|
|
|
Hæhæ musik mens man laver bum bum ikke dårligt , ja lidt EQ kan fixe det meste. Ok baghøjtalerne betyder heller ikke sååå meget igen , bare de spiller. ps. skal du ikke have skjult de have slanger der 
Mvh. Morten.
|
|
|
Hehe, jo det burde jeg sku næsten få gjort. . . er p.t. lidt træt af at jeg købte 2x4meter i stedet for 2x3 eller minder, for det fylder sku helt vildt.
Derudover "knækker" kablet hvis de bliver rullet sammen inde bag møblet, og det er jeg ikke så meget for, selvom der nok ikke rigtigt ville ske noget med det, men jo... skal have fundet på et eller andet. . . For jeg hader kabler, især når man har så mange af dem... __________________ B&W 800-serie bio
Lyngdorf SDA powered.
Derudover Denon & Sonos
|
Til top |
|
|
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
Sendt: 01 April 2008 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
At kalde det for "et flot setup" er mildest talt understatement of the year. Det er simpelthen fabelagtigt. Det er intet mindre
end mine drømmehøjtalere som på næsten majestætisk vis toner frem. De står prægende godt i din stue. Jeg synes generelt indretningen omkring lærred/fronter/center er rigtig, rigtig vellykket (ikke mindst fordi dine højtalere er enormt flotte). Det ser knald godt ud med et møbel som er fyldt til briste punktet med hardware  Flot, flot, flot. Hvad er har det flotte setup sat dig tilbage i kroner i øre? Godt arbejde. Nyd det
|
Til top |
|
|
sitronen Branchemedlem

HiFi-Klubben
|
Sendt: 24 April 2008 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
At kalde det for "et flot setup" er mildest talt understatement of the year. Det er simpelthen fabelagtigt. Det er intet mindre end mine drømmehøjtalere som på næsten majestætisk vis toner frem. De står prægende godt i din stue. Jeg synes generelt indretningen omkring lærred/fronter/center er rigtig, rigtig vellykket (ikke mindst fordi dine højtalere er enormt flotte). Det ser knald godt ud med et møbel som er fyldt til briste punktet med hardware 
Flot, flot, flot.
Hvad er har det flotte setup sat dig tilbage i kroner i øre?
Godt arbejde. Nyd det 
|
|
|
Tak for en fin kommentar Texe 
Ja, det er sq blevet rigtigt rigtigt fint efterhånden, har også lige fået "skjult" mine HT kabler lidt, da jeg klippede 1meter af begge, loddede andre stik på og lavede 2x1m biamp kabel til min HTM3 Center, så der er lidt sammenhæng der også.
Puha.. det er vel helst noget man ikke tør tænke på, men det er ihvertfald noget som har kunnet ses på de konto udtog der kom fra banken af :) __________________ B&W 800-serie bio
Lyngdorf SDA powered.
Derudover Denon & Sonos
|
Til top |
|
|
sitronen Branchemedlem

HiFi-Klubben
|
Sendt: 11 April 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
ER PR. DAGS DATO SAT TIL SALG - SE UNDER KØB, SALG, BYTTE
__________________ B&W 800-serie bio
Lyngdorf SDA powered.
Derudover Denon & Sonos
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 11 April 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva skal man så have istedet?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|