| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Ser hyggeligt ud, jeres lille lytte session
Jeg har faktisk også overvejede om du ikke gav et lyt en dag? Kan se at du også bor i Århus
Dit Xindak netfilter, hvad gjorde det ved lyden da du fik det på. Overvejer nemlig at prøve kræfter med noget som vil kunne gi mig lidt bedre strøm/ lyd om dagen, da jeg har store strømproblemer i løbet af dagtimerne  |
|
|
Hej Pierre, du skal da være velkommen, dog er det nok nemmest i de uger hvor jeg ikke har mine unger. Xindak filteret giver mere ro i lydbilledet, men hvis du har en ustabil forsyning, så tvivler jeg på det er løsningen, er da også villig til at medbringe filteret til dig hvis det var noget. Bare sige til, så finder vi ud af noget. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Jeg har faktisk også overvejede om du ikke gav et lyt en dag? Kan se at du også bor i Århus
Dit Xindak netfilter, hvad gjorde det ved lyden da du fik det på. Overvejer nemlig at prøve kræfter med noget som vil kunne gi mig lidt bedre strøm/ lyd om dagen, da jeg har store strømproblemer i løbet af dagtimerne 
|
|
|
Hej Pierre, du skal da være velkommen, dog er det nok nemmest i de uger hvor jeg ikke har mine unger. Xindak filteret giver mere ro i lydbilledet, men hvis du har en ustabil forsyning, så tvivler jeg på det er løsningen, er da også villig til at medbringe filteret til dig hvis det var noget. Bare sige til, så finder vi ud af noget. |
|
|
Du skal for guds skyld ikke tage ind til Pierre og lytte på hans anlæg.. Du kommer aldrig op af stolen igen __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=john pedersen][QUOTE=dan a.]
... __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
ja det med man bare smed speederen i bund på volumen uden overstyring var vildt... det har jeg aldrig oplevet før..... VILDT
ang. netkabler er det helt korrekt vi fik bekræftet at DER er en forskel...har en plan om at prøve at låne noget nordost som jeg har muligheden for... ikke fordi jeg vil ofre så mange penge på det men mere for at prøve det på egen krop så at sige....
UHA DET KUNNE VÆRE LÆKKERT AT PRØVE DEN PASS HER HOS CASA JOHN så hvis vi kan finde ud af det ville det være fedt dan...
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
ja det med man bare smed speederen i bund på volumen uden overstyring var vildt... det har jeg aldrig oplevet før..... VILDT
ang. netkabler er det helt korrekt vi fik bekræftet at DER er en forskel...har en plan om at prøve at låne noget nordost som jeg har muligheden for... ikke fordi jeg vil ofre så mange penge på det men mere for at prøve det på egen krop så at sige....
UHA DET KUNNE VÆRE LÆKKERT AT PRØVE DEN PASS HER HOS CASA JOHN så hvis vi kan finde ud af det ville det være fedt dan...
mvh john |
|
|
nu er det ikke værre en den skal slæbes ud i bilen, så det kan vi sagtens finde ud af. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder dælme som en plan så dan den er jeg med på
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mig også 
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Dit Xindak netfilter, hvad gjorde det ved lyden da du fik det på. Overvejer nemlig at prøve kræfter med noget som vil kunne gi mig lidt bedre strøm/ lyd om dagen, da jeg har store strømproblemer i løbet af dagtimerne 
|
|
|
Hej Pierre, du skal da være velkommen, dog er det nok nemmest i de uger hvor jeg ikke har mine unger. Xindak filteret giver mere ro i lydbilledet, men hvis du har en ustabil forsyning, så tvivler jeg på det er løsningen, er da også villig til at medbringe filteret til dig hvis det var noget. Bare sige til, så finder vi ud af noget. |
|
|
Det kunne være kanon at finde en lytte dag, da jeg også gerne ville lægge øre til din cdspiller.
Så lad os finde en dag som passer 
thuekay skrev:
|
Du skal for guds skyld ikke tage ind til Pierre og lytte på hans anlæg.. Du kommer aldrig op af stolen igen
|
|
|
Arrrrrh så behalig er min stol sku heller ikke 
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|
|
|
Det kunne være kanon at finde en lytte dag, da jeg også gerne ville lægge øre til din cdspiller.
thuekay skrev:
|
Du skal for guds skyld ikke tage ind til Pierre og lytte på hans anlæg.. Du kommer aldrig op af stolen igen
|
|
|
|
|
|
He he, den har måske en døsene virkning hvis man sætter sig. Har mine unger i denne uge, men der burde vare masser af muligheder i næste uge hvis det passer dig, det er kun tirsdag der ikke dur for mig. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|
|
|
thuekay skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Synes nu man sidder helt godt i sådan en pk22 __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
har du fået dit voodoo kabel og hvis ja hvordan spiller det...
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
har du fået dit voodoo kabel og hvis ja hvordan spiller det...
mvh john |
|
|
Hej John, nej, hvis jeg laver TT i postdanmarks system, så står pakken i taulov som forsinket post, ved ikke lige hvad de har gang i. Kommer pakken ikke inden for de næste par dage, så må jeg bede dem om en eftersøgning. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
det var sgu da lidt mærkeligt... har han sendt det og du har vel også sendt dit.....håber da ikke du er blevet snydt dan....
jeg er bange for jeg må af med mit dejlige bona kabel... vi har flyttet rundt i stuen og kablet skal gå under en dør... uha det kniber ... så har smidt det in på kbs under bytte med flad kabel i samme kalibra... sammen med en masse andet... men må ærlig indrømme ved ikke lige hva der skal/kunne overtage istedet for mit meget vellydende BONA... så er en mand med mange frustrationer.....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
det var sgu da lidt mærkeligt... har han sendt det og du har vel også sendt dit.....håber da ikke du er blevet snydt dan....
jeg er bange for jeg må af med mit dejlige bona kabel... vi har flyttet rundt i stuen og kablet skal gå under en dør... uha det kniber ... så har smidt det in på kbs under bytte med flad kabel i samme kalibra... sammen med en masse andet... men må ærlig indrømme ved ikke lige hva der skal/kunne overtage istedet for mit meget vellydende BONA... så er en mand med mange frustrationer.....
mvh john |
|
|
Ja, han har sendt og mailet TT nummeret, jeg afsendte Chord kablet i tirsdags, så håber bestemt at de snart kan tage sig sammen ved postdanmark. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja sgu da det er p***e træls når de ikke rider når de tager gummi på......men håber det bedste for dig...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
...
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillykke med de fine ting dan det ser godt ud... glæder mig til at høre lidt mere om det...men ser godt ud
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige haft lidt tid til at lytte lidt på det voodoo kabel og kimber hero, voodoo kablet er også i den behagelig afdeling, spiller ikke helt så stort som chord signature, men vudere umidelbart et der lukkes flere detaljer igennem, får en bedere fornemmelse af farvningen på de enkelte instrumenter, men lad os nu se i slutningen af næste uge hvad dommen er. Kimber kablet er også en posiktiv oplevelse, selv lige fra æsken, de sætter altså lidt fut i de store strauss'er, men igen lad det nu blive spillet til og så må jeg se om det er noget der er til at olde ud i længden.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg havde også engang et kimber HT kabel samt et RCA kabel fra kinber.... så jeg lige i min mappe med kviteringer... det må ikke ha givet et særlig godt indtryk for jeg kan slet ikke huske jeg har haft det på... men det kan jeg jo se... så jeg må ha syntes kimber er bæ 
spændende nok med det voodoo
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2009 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
jeg havde også engang et kimber HT kabel samt et RCA kabel fra kinber.... så jeg lige i min mappe med kviteringer... det må ikke ha givet et særlig godt indtryk for jeg kan slet ikke huske jeg har haft det på... men det kan jeg jo se... så jeg må ha syntes kimber er bæ 
spændende nok med det voodoo
mvh |
|
|
Jeg har jo også en gang haft kimber KS1130 (16K), kunne bare ikke forenes med det i længden, det var for meget fremme i skoen, især toppen var meget pågående. Jeg havde læst flere steder at hero ikke er så udstrækt i toppen, men har mere mellemtone varme en de andre kimber kabler og må tilstå et det nok ikke er helt ved siden af. De fleste anmelder siger det har en tilspilningstid på 70-100 timer, så lad os nu se. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |