| Forfatter |
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 08 Januar 2010 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej dan
har fuldt lidt med i din kabel leg med det mundof.... det kan være jeg skal prøve at lokke dig til at lave etm sæt til mig bare med rca stik istedet for xlr.... ..
tænker på at skifte mit nordost ud og du skriver jo meget positivt om det... især det med at et sølvkabel spiller varmt som du skrev tiltaler mig....
men ved selvfølgelig ikke om du gider lave til andre...
mvh john |
|
|
Hej John. Du må godt lige skrive en PM til mig hvis du skal af med det Nordost. Kunne være jeg kunne bruge det. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 08 Januar 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt klart thue det finder vi ud af hvis det er
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 08 Januar 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
har fuldt lidt med i din kabel leg med det mundof.... det kan være jeg skal prøve at lokke dig til at lave etm sæt til mig bare med rca stik istedet for xlr.... ..
tænker på at skifte mit nordost ud og du skriver jo meget positivt om det... især det med at et sølvkabel spiller varmt som du skrev tiltaler mig....
men ved selvfølgelig ikke om du gider lave til andre...
mvh john
|
|
|
Hej John, det er ikke noget problem, vil godt lave et til dig, men du bør vente lidt. Det første er lavet af færdig snoet 3x0,5 mm teflon isoleret mundorf leder. Jeg har fundet et sted på ebay hvor jeg har købt noget mundorf 0,5 mm uisoleret mundorf leder og noget 0,3 mm occ cu uisoleret leder, det skulle gere blive til et blandigs kabel hvor sølv/guld leder og cu leder snoes hårdt sammen til en leder og så laves kabel af det, det vil jo være ærgelig hvis den nye version er beder og vi så har bestilt mat. til dit kabel.
Hvordan ser det ud i næste uge med besøg ? hvis din cd-afspiller har xlr udgang, så kunne jeg jo tage pass'en og mundorf kablet med. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Januar 2010 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
okay det lyder spændende med den mk2 version af det mundof kabel... spændende det glæder jeg mig til....
det kan vi sagtens finde ud af jeg har ikke rigtig noget for.....det kunne være fedt at høre din pass hernede ( og måske dyrt hehe )
jo min cd har xlr indgang prøvede jo at lege lidt med da jeg have den anden xindak forstærker... så købte jo et xindak xlr kabel....
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
okay det lyder spændende med den mk2 version af det mundof kabel... spændende det glæder jeg mig til....
det kan vi sagtens finde ud af jeg har ikke rigtig noget for.....det kunne være fedt at høre din pass hernede ( og måske dyrt hehe )
jo min cd har xlr indgang prøvede jo at lege lidt med da jeg have den anden xindak forstærker... så købte jo et xindak xlr kabel....
mvh
|
|
|
jeg har set en int.-150 på ksb, så der er da lidt at spare
PT er det kun mandag der ikke dur, men du kan jo lige melde ud hvilken dag der passer best. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Januar 2010 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er rigtig dan men det må jeg jo lige høre om det er noget der duer hernede MEN DET GØR DET JO SIKKERT NOK ...
jamen hva siger du til onsdag dan den dag passer mig perfekt
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2010 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
ja det er rigtig dan men det må jeg jo lige høre om det er noget der duer hernede MEN DET GØR DET JO SIKKERT NOK ...
jamen hva siger du til onsdag dan den dag passer mig perfekt
|
|
|
Det er fint med mig, send lige adressen og hvornår på dagen det skal være i en PB
Hvis du bliver fristet af en int-150, så bør du helt klar også lægge øre til en int-30A, som du nok også har læst er der lidt mere rør agtig lyd i den, jeg har hørt den en gang, det var en meget god oplevelse. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
har en PB
det er jo lige det med prisen for sådan en fætter men nu må vi se må jo gerne for konen og det betyder jo en hel del 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
har en PB
det er jo lige det med prisen for sådan en fætter men nu må vi se må jo gerne for konen og det betyder jo en hel del  |
|
|
Interflore  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
nååååå ja  ... hvorfor har jeg ikke tænkt på det.... dum mig
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan kan jeg lokke dig til at tage dit voodoo ht kabel med på onsdag...jeg kunne vildt godt tænke mig høre det....har jo fået fed kritik i fagbladene....
du skal jo også se mit hjemmestrikket kabel jeg har fået men ikke ENDNU har lagt billeder ind af...
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan kan jeg lokke dig til at tage dit voodoo ht kabel med på onsdag...jeg kunne vildt godt tænke mig høre det....har jo fået fed kritik i fagbladene....
du skal jo også se mit hjemmestrikket kabel jeg har fået men ikke ENDNU har lagt billeder ind af...
mvh john |
|
|
Jeg skal nok have det det med, regner også med at net-kablerne kommer med samt Bertram No.6 RCA kabel, hvis voodoo ultralinear XLR ikke er solgt inden, så ryger det også med, men der har været et bud på det, dog ikke godt nok. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay dan lyder fedt... glæder mig vildt til at høre din pass hernede... er spændt på om man kan skrue volumen helt i bund som oppe ved dig eller om det er dine højtaler der gør at du kan det....
men fedt du tager lidt forskelligt med....
har sagt til konen hun nok skal til lommen efter dit besøg hehe....
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
okay dan lyder fedt... glæder mig vildt til at høre din pass hernede... er spændt på om man kan skrue volumen helt i bund som oppe ved dig eller om det er dine højtaler der gør at du kan det....
men fedt du tager lidt forskelligt med....
har sagt til konen hun nok skal til lommen efter dit besøg hehe....
mvh |
|
|
Det skulle du ikke ha sagt til hende, nu vil hun jo ikke lukke mig ind  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo jo ingen problemer der  .....du ved interflora  .... jeg må bare i gang med at spare alle de mange penge op jeg skal bruge efter dit besøg... kunne jo også sælge bilen... det er jo godt 100k...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Længe leve hifi og velkommen til cyklen  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Januar 2010 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
yep.... nej må nok hellere beholde den.... men vores drøm om en dodge charger må jeg nok ligge lidt på hylden  ...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2010 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har vi igen holdt en lille hygge/musik aften, tak for besøget M4L, Dumbo og Neon, det var super hyggelig, ud over at vi fik hørt en masse musik, så fik vi også hørt M4L's NAD M3 på strauss'erne, vi var alle enig om at det vist ikke var den mest heldige sammensætning, man kunne også fornemme at pass'en hade lidt flere kræfter at rykke med.
MN1974, du må med næste gang, ærgelig du ikke kunne i aften.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 14 Januar 2010 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen vil da bestemt osse sige tak for en hyggelig aften.......det må godt gå hen og blive en vane det her..... 
Sgu noget fedt grej du har dig, og en dejlig stor lyd, med masser af krop og fylde. Og ja, M3'ern duede sgu ikke helt i dit setup, selvom det hjalp med lidt kobber i de andre højtaler-kabler! Men ok, den koster osse under 1/3, så ville være underligt hvis den kunne det samme......men den spillede nu ellers flot hjemme ved M4L. Må osse sige dine Strauss har godt af de ekstra kræfter i Pass'en..... 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Januar 2010 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
dumbo skrev:
|
Jamen vil da bestemt osse sige tak for en hyggelig aften.......det må godt gå hen og blive en vane det her..... 
Sgu noget fedt grej du har dig, og en dejlig stor lyd, med masser af krop og fylde. Og ja, M3'ern duede sgu ikke helt i dit setup, selvom det hjalp med lidt kobber i de andre højtaler-kabler! Men ok, den koster osse under 1/3, så ville være underligt hvis den kunne det samme......men den spillede nu ellers flot hjemme ved M4L. Må osse sige dine Strauss har godt af de ekstra kræfter i Pass'en.....  |
|
|
Ja, det vil jo være en dejlig vane  , som du selv skriver så er der ikke noget mærkelig i at Pass'en er kraftiger, men der er nu lidt pussig at M3'eren blev lys i lyden, det er den jo ikke hjemme hos M4L. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |