| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 31 Maj 2010 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Nu når du tager din Quints med imorgen, kan du så ikke også tage et AC-3 med??????¨
Så er vi fri for at skifte strømkablet mellen de 2 pre`r  |
|
|
det skal jeg nok  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juni 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
...
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2010 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
...
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 12 Juni 2010 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så skal der sku Head-Rockes i Casa Dan A. 
Tillykke med den, det kunne jo måske være at man kunne lokke et lille lyt ud af den på tirsdag 
Skal indrømme at min erfaring med Head-hifi er begrænset til en Sony/Eriksson mobil med dertilhørende ørepropper  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2010 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Tillykke med den, det kunne jo måske være at man kunne lokke et lille lyt ud af den på tirsdag 
Skal indrømme at min erfaring med Head-hifi er begrænset til en Sony/Eriksson mobil med dertilhørende ørepropper 
|
|
|
Hehe, selvfølgelig kan du få et lyt, syntes entlig det spiller ok og prisen er ikke skræmmende, 2100 for ampen og ca. det samme for hd 650.
Du skal også lige udsættes for a-b test mellem AC-3 og AC-5 på min Audio Aero  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juni 2010 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Skal indrømme at min erfaring med Head-hifi er begrænset til en Sony/Eriksson mobil med dertilhørende ørepropper 
|
|
|
Hehe, selvfølgelig kan du få et lyt, syntes entlig det spiller ok og prisen er ikke skræmmende, 2100 for ampen og ca. det samme for hd 650.
Du skal også lige udsættes for a-b test mellem AC-3 og AC-5 på min Audio Aero 
Når du skriver det på den måde, så tror jeg ikke at jeg har lyst     |
|
|
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2010 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|
Du skal også lige udsættes for a-b test mellem AC-3 og AC-5 på min Audio Aero 
Når du skriver det på den måde, så tror jeg ikke at jeg har lyst     |
|
|
|
|
|
 . Det er jo ikke sikker du er enig med mig  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej dreng 
Så fosser pengene ud af banken igen , som nogen måske har luret fra andre tråde så har der været et yter ht kabel på besøg her i huset, det var entlig ikke meningen at der skulle bruges penge på sådan et kabel, da jeg har haft planer om opgradering af ps audio strømkablerne, men efter at kablet har været her i 4 dage, så kan jeg simpel hend i få mig selv til at levere det tilbage, så kablet er nu købt. Som nævnt har jeg jo planer om opgradering af strømkablerne og da jeg jo ikke vil af med yter kablet, så var det jo et oplagt tidspunkt til at få en samlet pris på yter kablet og 2 stk. ps audio ac-10, prisen var acceptabel og der er nu bestil de to ac-10 kabler, dog er det ikke helt afklaret hvornår jensen er leverings dygtig, men glæder mig til de dukker op , så det blev en halv dyr fredag . __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
|
Hej dreng 
Så fosser pengene ud af banken igen , som nogen måske har luret fra andre tråde så har der været et yter ht kabel på besøg her i huset, det var entlig ikke meningen at der skulle bruges penge på sådan et kabel, da jeg har haft planer om opgradering af ps audio strømkablerne, men efter at kablet har været her i 4 dage, så kan jeg simpel hend i få mig selv til at levere det tilbage, så kablet er nu købt. Som nævnt har jeg jo planer om opgradering af strømkablerne og da jeg jo ikke vil af med yter kablet, så var det jo et oplagt tidspunkt til at få en samlet pris på yter kablet og 2 stk. ps audio ac-10, prisen var acceptabel og der er nu bestil de to ac-10 kabler, dog er det ikke helt afklaret hvornår jensen er leverings dygtig, men glæder mig til de dukker op , så det blev en halv dyr fredag .
|
|
|
Aaaaaaargh Dan, du er en BÆ 
Jeg har også lige bestilt et Yter højtalerkabel, dog bare i 4,5m  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
Hej dreng 
Så fosser pengene ud af banken igen , som nogen måske har luret fra andre tråde så har der været et yter ht kabel på besøg her i huset, det var entlig ikke meningen at der skulle bruges penge på sådan et kabel, da jeg har haft planer om opgradering af ps audio strømkablerne, men efter at kablet har været her i 4 dage, så kan jeg simpel hend i få mig selv til at levere det tilbage, så kablet er nu købt. Som nævnt har jeg jo planer om opgradering af strømkablerne og da jeg jo ikke vil af med yter kablet, så var det jo et oplagt tidspunkt til at få en samlet pris på yter kablet og 2 stk. ps audio ac-10, prisen var acceptabel og der er nu bestil de to ac-10 kabler, dog er det ikke helt afklaret hvornår jensen er leverings dygtig, men glæder mig til de dukker op , så det blev en halv dyr fredag .
|
|
|
Jeg har også lige bestilt et Yter højtalerkabel, dog bare i 4,5m  |
|
|
haha, så kør det også for dig i dag  , trode ikke man kunne få det på 1/2 meter, må sig jeg sjældent har været så begejstret for et stykke tråd, med det yter rykker for vildt  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
Hej dreng 
|
|
|
Jeg har også lige bestilt et Yter højtalerkabel, dog bare i 4,5m 
|
|
|
haha, så kør det også for dig i dag , trode ikke man kunne få det på 1/2 meter, må sig jeg sjældent har været så begejstret for et stykke tråd, med det yter rykker for vildt  |
|
|
Ja som jeg har sagt før. Så er du et dyrt bekendsskab Men dog alligevel et godt bekendsskab 
Yter bliver håndlavet på bestilling, så du kan vel næsten få det på cm bacis  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
Hej dreng 
|
|
|
|
|
|
haha, så kør det også for dig i dag , trode ikke man kunne få det på 1/2 meter, må sig jeg sjældent har været så begejstret for et stykke tråd, med det yter rykker for vildt  |
|
|
Ja som jeg har sagt før. Så er du et dyrt bekendsskab Men dog alligevel et godt bekendsskab 
Yter bliver håndlavet på bestilling, så du kan vel næsten få det på cm bacis  |
|
|
jamen i lige måde, dyrt måske men hvem var det der kom med det yter kabel og ac-10  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
|
Hej dreng 
|
|
|
|
|
|
|
|
Yter bliver håndlavet på bestilling, så du kan vel næsten få det på cm bacis 
|
|
|
jamen i lige måde, dyrt måske men hvem var det der kom med det yter kabel og ac-10  |
|
|
Arrrgh det var vist mig  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
I har sgu for mange penge i to ... undskyld, det havde i
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
I har sgu for mange penge i to
... undskyld, det havde i 
|
|
|
HAVDE, det er det rigtige ord. Min bankkonto er totalt voltaget og det er Dan`s skyld    __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
må sige i går da godt nok til den....jamen hva så med alt det i har liggene... har i også købt nye lamper som mangler " ledning " hehe så har i jo lidt liggene ...
må man spørge hva sådan en stump ledning står i....
mvh
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det ikke noget med at du havde sådan nogle spikes "sko" med filt eller skum under?????
Vist det er tilfældet, kan du så tage 4stk med imorgen  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hejsa
må sige i går da godt nok til den....jamen hva så med alt det i har liggene... har i også købt nye lamper som mangler " ledning " hehe så har i jo lidt liggene ...
må man spørge hva sådan en stump ledning står i....
mvh |
|
|
hvad for en af dem ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
dit nye yter
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
syntes nu du er god til at få ider nok selv, men enig i at hifi bugetet er opbrugt for en stund. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |