Forfatter |
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3262
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, Roger er ikke Moore, men derimod Daltrey, der i dag fylder 70.
Jeg synes, det er på sin plads at gratulere en af rockens mest ikoniske forsangere med den runde dag! Daltrey beviste sammen med de andre medlemmer af The Who, at helheden er langt større end summen af enkeltdele. Så helheden blev helt fænomenal i og med, at enkeltdelene var fantastiske
|
Til top |
|
|
Sonic Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har aldrig fattet de her type tråde. Tror neppe at han læser med her lol men hvis du har behov for at skrive om. Noget så værsgo ! Men ikke for at
virke nedgativ men hvad med at skrive på Rolling Stone magasin forum og så skrive det der ! Der er langt større chance for at få svar der lol
|
bo heinrich Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 26
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
han er nemlig et ikon ,vidste ikke athan har opnået denne høje alder, der er noget samspil mellem townshend musik og hans stemme ,synes ikke der er særlig mange der kan synge hans musik,prøv at chekke rockoperaen Tommy ,den ene udgave med Who og den anden hvor der er andre kunstnere der forsøger sig, foretrækker helt klar Who udgaven. Who er jo meget mere en Tommy,'mine favoritter:Wont get fooled again,Babba O Riley, Boris the Spider . Live plader står også stærkt, prøv at lytte til Live at Leeds
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
Hej
Har aldrig fattet de her type tråde. Tror neppe at han læser med her lol men hvis du har behov for at skrive om. Noget så værsgo ! Men ikke for at
virke nedgativ men hvad med at skrive på Rolling Stone magasin forum og så skrive det der ! Der er langt større chance for at få svar der lol |
|
|
Jeg beklager, men jeg kan altså ikke gøre noget ved din fatteevne ...
Du kunne jo også have valgt at angribe min tråd i samme ånd og tone som hr. Heinrich gjorde og komme med nogle positive bemærkninger til The Whos musik, og men sådan skulle det altså ikke være.
Sådan er vi jo så forskellige, og det er jo i det store og hele kun godt.
|
Til top |
|
|
Jan Post Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 341
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
Sonic skrev:
Hej
Har aldrig fattet de her type tråde. Tror neppe at han læser med her lol men hvis du har behov for at skrive om. Noget så
værsgo ! Men ikke for at
virke nedgativ men hvad med at skrive på Rolling Stone magasin forum og så skrive det der ! Der er langt større chance for
at få svar der lol |
|
|
Jeg beklager, men jeg kan altså ikke gøre noget ved din fatteevne ...
Du kunne jo også have valgt at angribe min tråd i samme ånd og tone som hr. Heinrich gjorde og komme med nogle positive
bemærkninger til The Whos musik, og men sådan skulle det altså ikke være.
Sådan er vi jo så forskellige, og det er jo i det store og hele kun godt. |
|
|
Fatteevnen kan du nok ikke gøre noget ved.. '  '
Kan stadigvæk huske første gang jeg hørte "My generation (Mg)" i 1965. Det var som at blive ramt af en mur. Før Mg,
bassen sagde kun bum bum bum i baggrunden, efter Mg, basguitaren kunne også bruges som soloinstrument. Tillykke med
fødselsdagen Roger. Til Keith og John. RIP
|
Til top |
|
|
nils valla Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2986
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej analogueman.
fint med en reminder.
jeg ved ikke hvor mange af de unge der i dag kender the WHO. men for os der var med dengang, var der kun beatles over, kinks og rolling stones på siden og alle de andre under. deres betydning for rockmusikken var enorm.
mvh nils
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan se, at moderator har ændret overskriften på min tråd, så min indledende leg med ord er gjort totalt meningsløs. Så véd i det, hvis I skulle undre
jer
|
Til top |
|
|
nils valla Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej forum.
som Jan Post også var inde på, var det især the WHO der introducerede beatmusikken for det helt frie guitar-bas og trommespil, længe før jimi Hendrix og cream. dengang var det mest indenfor jazz at musikerne var så fritstillet.
mvh nils
|
Til top |
|
|
Clausop Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2012 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy drengen 70 år waw. Tror lige jeg smider noget The who på drejetallerken i aften
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
Hej
Har aldrig fattet de her type tråde. Tror neppe at han læser med her lol men hvis du har behov for at skrive om. Noget så
værsgo ! Men ikke for at
virke nedgativ men hvad med at skrive på Rolling Stone magasin forum og så skrive det der ! Der er langt større chance for
at få svar der lol |
|
|
Hvis du ikke fatter det, så lad dog være med at blande dig!
|
Til top |
|
|
nils valla Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
ps. hej analogueman.
jeg lagde godt mærke til din ordleg.
indimellem kommer du med nogle guldkorn, og jeg har nogle gange væltet ned fra stolen af bar grin.
mvh nils
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analogueman skrev:
Jeps, Roger er ikke Moore, men derimod Daltrey, der i dag fylder 70.
Jeg synes, det er på sin plads at gratulere en af rockens mest ikoniske forsangere med den runde dag! Daltrey beviste
sammen med de andre medlemmer af The Who, at helheden er langt større end summen af enkeltdele. Så helheden blev helt
fænomenal i og med, at enkeltdelene var fantastiske  |
|
|
"i hope I die before i get old" :-)
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Who who's
Oh Tommy boy
Absolut et kip med flaget for denne aldrende sanger, nu er mine 45 jo en del sandkorn fra hans alder, men nærmer mig med hastige skridt.
Mit allerførste indkøbte medie, et kassettebånd, med blandet musik, der var netop My generation på, fantastisk nummer, og på plads med et oprør
over alt denne bonerte pænhed der herskede på denne tid
Deres ikoniske rockopera, hvor kollegaer, eller stjerner om man vil, medvirkede i filmen fra 1975 er absolut også et gensyn og genhør værd. Elton
John, med de dengang fantastiske kæmpebriller, og The pinball wizzard  , eller Tina Turner for fuld skrald.  Fantastisk som hun kan stavre
afsted på disse høje hæle
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah ... Tina Turner ... sidst vi så og hørte noget til hende, var det ikke under det famøse H.C. Andersen show i Parken i 2005? Det var sgu meget langt
fra hendes præstation 30 år tidligere i Tommy-filmen. Ak ja, tidens tand gnaver ubønhørligt
"I hope I die before I get old" (jeg lod mig lige inspirere af et tidligere indlæg  )
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2014 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, det var det sidste, vi indtil nu har hørt fra hende, men med den sum penge, tog jeg også flyveren
Man siger også, at kvinder, der ofte går i de højhælede, har en meget velformet bagdel, og har lige tjekket lidt billeder ud, og jep, hun havde det
bedste både til gård som til gade
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 02 Marts 2014 kl. 02:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var der ik een ved navn Elvis
|
Til top |
|
|
Analogueman Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 02 Marts 2014 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes efterhånden, vi bevæger os længere og længere væk fra Roger Daltrey (og The Who)
Og som vi alle véd, så har Elvis "left the building"
|
Til top |
|
|
Sonic Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
Sendt: 02 Marts 2014 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Utroligt som folk er nærtagende jeg mente det med et glimt i øjet men ok så lad os bare sige at han læser med på et dansk forum.
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2014 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør han da
Ak Sonic, når noget skal siges med et glimt, bruger man ansigtets mimik, men her med det skrevne ord, skal der lidt mere på
Hvor kunne det have været rart at have designet, og dermed haft rettighederne til denne
Nogen kan bruge ordet, såsom Steffen Brandt og Niels Hausgaard, mens vi andre bare vil fremstå som enten  eller  , og hvis det ikke er
lødigt, som en gammel sjofel  .
Så derfor
Når man vil bruge ironi i det skrevne ord, så brug endelig  , så kan alle se dit
Struktøren
|
Til top |
|
|