| Sendt: 23 September 2011 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også du skal overvege 5 stk. Dynaudio 42C. De går fra 55Hz -27Khz. De veger 5,5 kg. og er dansk produceret i Skanderborg, hvis jeg husker rigtigt.

De spiller meget autentisk, d.v.s hvad du putter ind i højttaleren kommer ud. De har en detaljeret diskant, men ingen tendenser.
Det er en bas-refleks højtaler, hvor porten vender fremad, så der er ingen problem med at sætte dem tæt på vægen.
De har en følsomhed på 4 Ohm. og de kan klare 150 Watt, så de kan også spille pænt højt, med en god forstærker.
Link til Dynaudio's hjemmeside.
http://www.dynaudio.com/eng/archive/lines/audience/audience4 2c.php
Remarks: Tweeter: 28 mm soft dome.
Magnetic fluid.
Pure aluminium wire voice coil.
Rear chamber.
Woofer: 15 cm polypropylene cone.
75 mm pure aluminium wire voice coil.
Cabinet: Front baffle 22 mm MDF.
Port plugs included.
Macnetic shielde
Link til review af brugere.
http://www.audioreview.com/cat/speakers/center-channels/dyna udio/audience-42c/prd_124967_2743crx.aspx
__________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
M.v.h Jack
Min hjemmebio
|