| Sendt: 23 September 2011 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg var ude og se på dem igår aftes, og ud over at de havde lidt flere "små-knubs" end jeg havde regnet med, så tror jeg samtidig også at Nesdam har ret når han sige "made in China" 
Kabinettets form snød mig, men at se dem irl hjalp... det bør være en mere eller mindre no-name højtt. Har haft Thiel tidligere og har var forarbejdningen klart bedre. Jeg valgte ikke at bruge tid på at vente på at de blev sat til osv, så jeg hørte dem ikke.
Men tak for alle jeres indspark :)
|