| Sendt: 23 September 2011 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa forum
Mit setup fremgår af min signatur. Ingen baghøjtalere endnu.
Jeg har i stykke tid kørt setuppet uden center. Indtil jeg fik min Vokal i onsdags. Derefter lod jeg min reciever køre en auto opsætning via YPAO. Det gav et voldsomt løft i lyden.
Det er der overraskede mig mest var at min sub blev sat til "reverse" i stedet for "normal" og at subben blev justeret til 90hz i stedet for 80hz. Indstillingerne virker perfekt, men jeg ville da gerne vide hvorfor subben skal køre reverse i stedet for normal.
__________________ Træsider? - Ja tak
|