| Sendt: 06 September 2011 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gamut phi 3 er virkelig en lækker sag, med en meget stor detaljerigdom hvor der virkelig er åbnet op for toppen, men den er
rimelig kræsen ift. hvilken forstærker du tilkobler den, skal helst have lidt varme :)
__________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|