| Sendt: 10 September 2011 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil gerne have en vurdering af min DALI Ikon subwoofer, da jeg overvejer at sælge den. Men ikke hvis den har tabt for meget i
pris. Den er ca. 5 år gammel og erhvervet til 5.800 kr (så vidt jeg husker). Den står som ny, uden skrammer af nogen art samt
alle manualer og original emballage haves. Hvad kan man tillade sig at tage for sådan en fætter?
|