| Sendt: 12 September 2011 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen her, der kender en JBL-reparatør, gerne i Kbh-området? Eller for den sags skyld har et forslag til en gør det selv-løsning.
Den ene diskantenhed i mine JBL 4312A har en løs forbindelse, som jeg ikke selv har kunnet gøre noget ved. Når man presser lidt på den ene af terminalerne, er der forbindelse, men lige så snart man giver slip, afbrydes forbindelsen igen. Jeg har forsøgt at sætte terminalen i spænd på forskellige måder, men det holder kun meget kortvarigt.
|