Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: kompakthøjtalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jarosjak
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2010
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 14 September 2011 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

er ved at afsætte mine store højtalere, og vil gerne have noget mere indretningsvenligt: nogle kompakthøjtalere eller en
dockingstation af en art.

Har kigget på System Audio Saxo 1 - som ser fornuftig ud ift pris/enhed

Har i nogle gode forslag?
Til top Vis jarosjak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jarosjak
 
Dennisk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 241
Sendt: 14 September 2011 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Rega RS1 er i samme kategori. De er designet til at stå op ad/hænge på en væg.
Jeg kan rigtig godt lide dem.
Til top Vis Dennisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dennisk
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 14 September 2011 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

....eller et par originale Snell type K.  Skal findes brugte.

__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
jensby
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 387
Sendt: 14 September 2011 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Budget? Musiksmag? Øvrigt udstyr det skal spille sammen med?

En af mine absolut favoritter er Heybrook Quartet, som ind i mellem findes på brugt markedet.

Jeg ville ikke købe den foreslåede System Audio - den er for spinkel/tynd i lyden - til min preferance. Men har du selv givet den et lyt?

/Jensby
Til top Vis jensby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensby
 
allanowich
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 9894
Sendt: 14 September 2011 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

jensby

Er det disse her du mener?



__________________
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Til top Vis allanowich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af allanowich
 
jensby
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 387
Sendt: 14 September 2011 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

allanowich skrev:

jensby


Er det disse her du mener?



Præcis ;-) dejli musikalsk lille spilledåse, som er lavet til at spille tæt op af bagvæggen.

Den er i mine øjne et seriøst lyt værd!! Så må man jo vurdere om det er kærlighed eller had v første lyt :-)

Sender oz lige jarosjak en PM med en sneen løsning jeg selv har på KSB, og derfor ikke vil reklamere for her...

/Jensby
Til top Vis jensby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensby
 
jarosjak
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Juli 2010
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 14 September 2011 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

jensby skrev:
Budget? Musiksmag? Øvrigt udstyr det skal spille sammen med?En af mine absolut favoritter er Heybrook
Quartet, som ind i mellem findes på brugt markedet.Jeg ville ikke købe den foreslåede System Audio - den er for spinkel/tynd i
lyden - til min preferance. Men har du selv givet den et lyt?/Jensby


Budget: Max 2000 samlet.
Musik: Alt fra klassisk, over elektronisk og rock til pop.
Udstyr: En gammel gammel F311 Sony forstærker, der på ingen måder er fyldestgørende for det udstyr jeg har stående nu:
Avance Sigma 690 og en Denon CDafspiller.


Har læst et par anmeldelser af SA højt, og det virkede fornuftigt - har ikke haft mulighed for at lytte til den...
Til top Vis jarosjak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jarosjak
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes