| Sendt: 15 September 2011 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ands.
Hvis dit budget rækker til det, ville jeg kigge på et sæt Dynaudio Focus 140. Da Focus 140 lige er blevet erstattet af Focus 160, sælges disse ud i
øjeblikket til rimelig gode priser men dog lidt over dit budget. Den lyder rigtig godt i mine øre og specielt i forhold til den nuværende demopris.
Demo modeller: http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=14519 http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=14546
eller brugt (i Jylland): http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=198918
Hvis du syntes de er for store, så prøv at finde et sæt Dynaudio Focus 110. De er lidt mindre og i mine øjne mere elegante og så spiller de MEGET større end man regner med (jeg bliver overrasket hver gang jeg høre dem).
Er dette over dit budget så kig på et sæt Dynaudio DM 2/6. Jeg syntes disse spiller rigtig godt til prisen.
Hvis du undre dig over at jeg kun foreslår Dynaudio, er det fordi 140'eren i øjeblikket er godt nede i pris, og fordi de to andre modeller (DM2/6 og Focus 110) er mine yndlings højttalere i deres størrelse og prisklasse.
|